UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: XV 1900 kontra 1700

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #41

  • Don Pedro
  • Don Pedro Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 0
Stratek ma dupcię jak duży skuter :nonie:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #42

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
kusy napisał:
SLY co Ty porównujesz gaźnik ze szprycą. Jeżeli według Ciebie 1900 " jest delikatnie żwawszy"od 1700, to albo jeździłeś zamulonym egzemplarzem, albo Twój Radek jest na podtlenek azotu.

ps każdy chwali to co ma

Ciekawe ilu obecnych przeciwników tego modelu za jakiś czas zmieni zdanie kupując ten motor?

Nic dodać nic ująć :dobrarobota
Midnight Star 1900, 2008
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #43

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
SLY co Ty porównujesz gaźnik ze szprycą. Jeżeli według Ciebie 1900 " jest delikatnie żwawszy"od 1700, to albo jeździłeś zamulonym egzemplarzem, albo Twój Radek jest na podtlenek azotu.

ps każdy chwali to co ma

Ciekawe ilu obecnych przeciwników tego modelu za jakiś czas zmieni zdanie kupując ten motor?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 6 lata 3 tygodni ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #44

  • wlodi
  • wlodi Avatar
SLY co Ty zrobiłeś? Zamieniłeś siekierkę na... :nnie: :mysli:
Ostatnio zmieniany: 6 lata 3 tygodni ago przez wlodi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #45

  • SLY
  • SLY Avatar
Zrobiłem Stratkiem 1000 km prowadzi się łatwiej niż mój Radek, jest delikatnie żwawszy, lepiej hamuje. Co do wyglądu nie jest tak tragicznie jak piszecie, ale rzeczywiście jest przekombinowany, natomiast Road Star kładzie każdego 1900 na łopatki jeżeli chodzi o dźwięk. Pod warunkiem że mniejszy brat nie jest na szprycy. zresztą posłuchajcie sami
Strato
Radek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #46

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
TataMichas napisał:
XV1900 wizualnie jest dla mnie absolutnie nie do przyjęcia. Jak będę myślał o zmianie RS to tylko na Raidera. :dobrarobota

Zawsze mozna cos w 1900 samemu pozmieniac, prawda ?
Wywalic brzydka lampe, zmienic zbiornik i kilka innych rzeczy :aniol:
I wtedy bedzie pikny :hej:







Chyba :polew:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #47

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Również się pod tym podpisuję :lek: i jeżeli chodzi o wygląd i styl obu motocykli,to WS,RS miażdży "większego" brata :polew: Jeżeli chodzi o same osiągi,to na kolana nie kładą,biorąc pod uwagę,że to 1.9...ale co tam,nie ma co głupot pierdolić,bo każdy ma swój styl,i tego trzeba się trzymać :zebol:
PS.Dla mnie XV 1900,Raider całkowicie nie pasi,bo to nie zestaw do realizacji moich fantazji :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #48

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Podzielam zdanie Roberta i Pedra. Być może i XV1900 jest lepszy w prowadzeniu i zrywniejszy, ale gdybym chciał kupić coś brzydkiego B) , to zamiast większej gwiazdy kupiłbym bym HD. :polew

XV1900 wizualnie jest dla mnie absolutnie nie do przyjęcia. Jak będę myślał o zmianie RS to tylko na Raidera. :dobrarobota
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #49

  • Don Pedro
  • Don Pedro Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 0
robert_p napisał:
Jeśli porównujemy to dodać coś subiektywnego :)
Road star jest ładniejszy, bardziej klasyczny od lokomotywy :zab:
a wiec ja nigdy nie..."dorosnę" do zakupy tego sprzęta :)

Mam takie samo zdanie. Ogólnie wszystkie te nowości motoryzacyjne w większości idą w złym kierunku.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #50

  • Hipis
  • Hipis Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 629
  • Otrzymane podziękowania: 34
  • Oklaski: 3
Jeśli porównujemy to dodam coś subiektywnego :)

Road star jest ładniejszy, bardziej klasyczny od lokomotywy :zab:
a wiec ja nigdy nie..."dorosnę" do zakupy tego sprzęta :)
Czyń miłość a nie wojnę :)
Ostatnio zmieniany: 6 lata 3 tygodni ago przez Hipis.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #51

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Zauważyłem,że coraz więcej kolegów z forum "dorasta" do XV 1900. Myślę,że głównym powodem jest cena. Dla Mnie kilka lat temu ten motor był nieosiągalny finansowo. Jak finanse pozwoliły to szarpnąłem się na z 2013 roku. To był szczyt Moich marzeń motocyklowych. Więcej już nie potrzebuje.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #52

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
Też zmieniłem na Midnight Stara 1900. Jeździłem Waldkiem 1,6. Faktycznie Stratka prowadzi się rewelacyjnie, lekko i płynnie. Na razie wielki pozytyw dla motorka :wild:
Midnight Star 1900, 2008
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 6 lata 3 tygodni ago #53

  • Kamson
  • Kamson Avatar
Mam bezposrednie porownanie 1900/1700 i po kilkudziesieciu km moge stwierdzic ze xv1900 prowadzi sie jak rowerek. Jest o wiele poreczniejszy, reakcja na gaz natychmiast. Bardzo przyjemny moto, ale RS wcale nie zostaje z tylu, radzi sobie dzielnie, staryy sa tylko troche slabsze. Xv1900 traktuje jako rozwiniecie xv1700 a nie bezposrednia konkurencje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 7 lata 2 tygodni ago #54

  • sagittarius
  • sagittarius Avatar
Ja tam na lokomotywę przesiadłem się z 650ki więc przeskoczyłem parę pojemności po drodze ale nie żałuję w końcu Stratoliner był moim nr1 i marzeniem końcowym co do motocykla. Jeździ mi się rewelacyjnie, wygodnie a i spalanie przy mojej jeździe turystyczno-spacerowej jest super. Koleiny i frezy mi już nie straszne a i tyłek wdzięczny :D No i teraz ja chcę wyprzedzać to wyprzedzam, jak muszę hamować to staję w miejscu :) Dla mnie bomba!!! I jeżeli kiedyś będę zmieniał to tylko na nowszy model :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 7 lata 2 tygodni ago #55

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Co masz na myśli mówiąc o prowadzeniu?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 7 lata 2 tygodni ago #56

  • longjohn
  • longjohn Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 273
  • Otrzymane podziękowania: 22
  • Oklaski: 10
Jezdziłem wiekszym bratem i częściowo potwierdzam. W sumie jest to rozwiniecie i silnika i modelu.
Wieksza pojemnośc silnika,poprawiona charakterystyka i prawie kilkanaście koni więcej.Lepsze hamulce z przodu to praswda.Szereg zmian w silniku np. hydraulicznie uruchamiane sprzęgło.Aluminiowa rama zamiast stalowej i pare kilogramów mniej. Natomiast co do prowadzaenia ? Dyskusyjne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

XV 1900 kontra 1700 7 lata 2 tygodni ago #57

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Do tej pory jeździłem motorami 1700 ( 3 szt. ) . W tym sezonie dosiadam 1900,więc porównam te motory. Chociaż w sumie nie ma co porównywać. Te motory różnią się od siebie diametralnie. 1900 jest wielki,ale prowadzi się idealnie. Tarcie podłóg o asfalt to norma. Hamulce seryjne rewelacja. Przedni bez problemu dozuję jednym palcem. Moc. Co tu dużo pisać 100 kM robi swoją robotę. Trzeba kontrolować wskazówkę prędkościomierza,ponieważ bardzo szybko podnosi się do góry.Spalanie przy prędkościach 90/110 wyniosło 6 litrów.1700 jeździło Mi się dobrze, ale 1900 jest wygodniejszy,szybszy,lepiej się prowadzi. Minusem tego motoru są ceny oryginalnych akcesoriów,ale na szczęście jest dużo zamienników.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 7 lata 2 tygodni ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.032 s.
Zasilane przez Forum Kunena