Miałem te możliwość przejechania sie tym sprzętem ale w wersji bez kufra i tej dużej owiewki,tylko klasyczna jak w Silverado,kolega ma lub miał,bo juz od ponad roku nie mam z nim kontaktu a wspominal cos o sprzedazy...fajny a wręcz zajebisty wygląd,jeśli chodzi o moje gusta,silnik 21 wiek wiec wtrysk,siła,zbieranie sie spod świateł,przyspieszenie-nie ma sie czego czepic,ale,znowu pisze o siodle,bardzo twarde jak dla mnie,jaja niby jeszcze w siodle ale tak naprawdę na baku,ciężka maszyna,ja mam 180 i wazę prawie stowe(no co,co zona dba o mnie),i nie polecalbym go nikomu poniżej tych wymiarów,prawa noga trochę odstaje przy zatrzymywaniu sie,pokrywa od silnika odstaje,nic wielkiego ale w RS tego nie ma i za to moja "staruche" tez lubię,kufry plastikowe pojemne choć wydaje mi sie tak na oko ze te od Roadlinera czy Strato są większe,ale lba nie poświęce,reszta wydaje mi sie to kwestia jak zwykle upodobań,i na pewno zaczyna sie po zakupie lista życzeń a to siedzenia dopasować a to kiere zmienić na wygodniejsza,itp.
Pamiętam tylko ze dwa lata temu jak kolega kupił taka brand new odbył nią kilka jazd,ale w tamtym roku jak z nim rozmawialem mówił mi ze w trakcie podróży na wschód Kanady do Halifaksu miał problemy z silnikiem jakiś wyciek,Kawasaki naprawilo mu to na gwarancji ale mówił ze chce go sprzedać bo go zawiódł????kupił Yamahe sportówo-turystyczna 1300,wiem tez ze wymienił rurki i założył komputer od Cobry icobra 2000 czy jakos tak,co by miał więcej mocy,to tyle w tym temacie co ja wiem nie z knizki