UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dynojet 1700

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #61

  • sebastian K
  • sebastian K Avatar
Spalanie mam na trasie 6,3 wiec myślę ze za bogata mieszanka. Kefasa Road Star pali mniej, wiec coś jest źle ustawione.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #62

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Masz jakieś namiary na akcesoria Barona? Jeżeli tak to zapodaj linka proszę!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #63

  • vpower
  • vpower Avatar
sebastian K napisał:
Mam pytanie:
- zestawy dynojet do 1700 w zestawie z K&N do tego pusty wydech z łuską tłumiącą.
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia, jakie zastosować dysze, dedykowane do zestawu czy w innej konfiguracji (jest kilka do różnych ustawień).
Jakie ustawienia??? na co zwrócić uwagę. Jak to przekłada się na spalanie. Mam puste wydechy i założoną puszkę z filtrem. Dramat jest na zimnym silniku nierówna praca, czasami brak palenia na tylny baniak . Świece na tylnim baniaku czarne.
Świece zmieniałem, teraz są irydowe, nie poprawiło problemu, na oryginalnym filtrze tylko z pustymi wydechami też był problem. AIS oczywiście zdjęty, zastosowałem tuningowe zaślepki Z USA :P.
Jakieś sugestie????

Pozdrawiam SEBOKA

Sugestii nie mam bo obojetnie co bym napisal i tak bedziesz mial inaczej niz pozostali. Ja przewertowalem swego czasu cale forum w usa i nie ma jednej sprawdzonej metody. Kazdy mial inne ustawienia. Sposoby ustawiania tez byly delikatnie biorac dyskusyjne.
Co do swiec - irydowki wrecz pogarszaja - nie wiem czemu tak jest ale tak mialem, ze ustawic bylo jeszcze ciezej - one sa chyba duzo bardziej wrazliwe na sklad mieszanki.
Pogoda - ustawisz moto zima i nie pojezdzisz latem. Ja bym odczekal do wiosny. To ze rowno bedzie chodzil na wolnych nie znaczy ze bedzie ok podczas jazdy. Odpusc sobie najwieksza dysze bo nie przepali ani z diabla no chyba ze non stop planujesz na max obrotow jezdzic a i wtedy go przydusi.
Dysze albo srodkowa albo najmniejsza z zestawu. Z igla jest zabawa ale zaczalbym od dyszy a potem dopasowanie wyciecia igly.
Co do nierownej pracy tylnego gara 1,7 tak ma. Inaczej pracuje jak 1,6 i zawsze nierowno na wolnych. Przy podkreceniu obrotow ustepuje to albo nie jest odczuwalne. Czemu tak jest - podobno z powodu jednej dluzszej laski popychacza na tylnym garze. Czy taka jest prawda - nie mam pojecia.
Ja sie niezle nakombinowalem by mi moto jako tako na zestawie z Barona jezdzilo a i tak nie jest perfekt.
Z drugiej strony standardowe ustawienia yamahy (fabryczne) tez sa do kitu i mieszanka jest za bogata. Kup sobie w Baronie srubke do regulacji PMS palcami bo mlodych dostaniesz od grzebania tam srubokretem.
Pzdr.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #64

  • vpower
  • vpower Avatar
krzych1200 napisał:
No właśnie co do AIS.
Mój nie chce pracować przy zdemontowanym,kicha i się dusi na wolnych i ni cholery mu nie zrobisz.Podłańczam z powrotem ,i jest jak ręką odjął.
Co do dysz sprawa u mienia wygląda tak:
Wydech RoadBurner,filtr K&N w puszce,dysza dyno 170,iglica na 4 wcięciu od góry,śruba PMS wykręcona 3 obroty silnik wchodzi ładnie na obroty ,nie strzela,nie kicha lecz wolne obroty są jakieś taki kulawe.
Wyraznie słychać ze przedni kocioł pracuje rytmicznie bez przerw a tylni dołancza się na co jakiś czas,oczywiście tylko na wolnych obrotach .
Po odkręceniu manetki, nawet gwałtownym wszystko jest si.
Silnik mało co reaguje na ustawienie PMS.
świece czarne,Zużycia paliwa jeszcze nie przetestowałem.
Moze to glupie pytanie ale zaslepiles miejsce gdzie wezyk byl podlaczany do gory - taki kondonik by lewego powietrza nie ciagnal bo najprawdopodobniej dlatego Ci zdycha.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #65

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
sebastian K napisał:
...Krzysiek czy zmieniałeś iglice ???
Jeżeli chodzi o tego Krzyska to tak .
Była w zestawie,orginalna nie jest regulowana
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #66

  • Mr Hyde
  • Mr Hyde Avatar
Dzięki Ci Tom ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #67

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Mr Hyde napisał:
piter 1600 napisał:
poszukaj na forum,było to dobrze wytłumaczone

Ni cholery znaleźć nie mogę. Możesz mnie nakierować?


Wstawiłem nowy temat na forum - System AIS.
U góry po prawej jest ramka : szukaj w forum
wpisując : Systen AIS i dalej naciskajac "Idź" - dotrzesz do dręczących Cię pytań. ;)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #68

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Pisał że świeczki są nowe,na zimne warunki zawsze podnosiłem wolne obroty.Miałem hyperharger wraz z zestawem dysz i iglice, oraz wydech Cobry z łuską.Moto było sprowadzone z stanów z krótkim i pustym wydechem.Waliło po odjęciu gazu jak z armaty.Po założeniu Cobry podniosłem iglicę o jeden rowek do góry i przestało.Regulacja składu to pikuś jak się ma hypka,bez problemu wsadzisz rękę z krótkim śrubokrętem na gorącym silniku i się nie poparzysz.Ale żeby dobrze i równo chodziło na wolnych trzeba było wykręcić śrubę dobre 5 obrotów.Paliło na trasie ok 5l.do 120 km/h.Żeby zrobić dobrą regulację silnik musi być gorący a tego się nie da teraz uzyskać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #69

  • Upload
  • Upload Avatar
ja stawiam na zestaw
Zimno + niewłaściwie wykręcony PMS + zbyt niskie wolne obroty
Regulacja PMS jest dość żmudna a jeśli problem występuje na zimno i na niskich obrotach to stawiam na to
podkręciłbym jeszcze wolne obroty tak by na rozgrzanym silniku oscylowały w granicy 900-950 obr
Waldki i Radki po "tuningu" często miewają kaprysy w zależności od warunków atmosferycznych ( w sensie ustawiania letnie mogą nie być już tak fajne zimą )
Zamień jeszcze świeczki bo może to one kuleją
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #70

  • Polo
  • Polo Avatar
sebastian K napisał:
Mam pytanie:
- zestawy dynojet do 1700 w zestawie z K&N do tego pusty wydech z łuską tłumiącą.
Jakie ustawienia??? na co zwrócić uwagę. Jak to przekłada się na spalanie. Mam puste wydechy i założoną puszkę z filtrem. Dramat jest na zimnym silniku nierówna praca, czasami brak palenia na tylny baniak . Świece na tylnim baniaku czarne.

Pozdrawiam SEBOKA

mam taki sam zestaw tylko gaźnik mam na seryjnych dyszach i wogóle nie grzebany ,tylnie swiece też są czarne jak za długo potrzymam na ssanniu zwłaszcza jak się jeździ w niskich temp., w dłuzszej jeździe w normalnych warunkach kolor jest prawidłowy i nie ma problemów , sugerowało by to nadal za bogatą mieszankę ? ,
spalanie waha się w przedziale 6l - miasto, 4,8l trasa spokojnie i do 100km/h ....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #71

  • sebastian K
  • sebastian K Avatar
Motocykl jest praktycznie nowy, sam ściągałem od dilera z USA z przebiegiem 4,5 tyś kilometrów. Rocznik 2006. Jak silnik dobrze się zagrzeje problemu ustępują. Nie doszukiwał bym się jakiś defektów elektryki czy gumy dolotowej z gaźnika. Raczej stawiał bym na wydechy. Jeśli się dobrze zagrzeje nie strzela, ale jeśli podkręcę manetkę jeszcze na niezbyt zagrzanym silniku potrafi kichnąć w wydech.
Krzysiek czy zmieniałeś iglice ???
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #72

  • Mr Hyde
  • Mr Hyde Avatar
piter 1600 napisał:
poszukaj na forum,było to dobrze wytłumaczone

Ni cholery znaleźć nie mogę. Możesz mnie nakierować?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #73

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
No właśnie co do AIS.
Mój nie chce pracować przy zdemontowanym,kicha i się dusi na wolnych i ni cholery mu nie zrobisz.Podłańczam z powrotem ,i jest jak ręką odjął.
Co do dysz sprawa u mienia wygląda tak:
Wydech RoadBurner,filtr K&N w puszce,dysza dyno 170,iglica na 4 wcięciu od góry,śruba PMS wykręcona 3 obroty silnik wchodzi ładnie na obroty ,nie strzela,nie kicha lecz wolne obroty są jakieś taki kulawe.
Wyraznie słychać ze przedni kocioł pracuje rytmicznie bez przerw a tylni dołancza się na co jakiś czas,oczywiście tylko na wolnych obrotach .
Po odkręceniu manetki, nawet gwałtownym wszystko jest si.
Silnik mało co reaguje na ustawienie PMS.
świece czarne,Zużycia paliwa jeszcze nie przetestowałem.
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #74

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Mr Hyde napisał:
Co to jest ten AIS?

poszukaj na forum,było to dobrze wytłumaczone
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #75

  • Mr Hyde
  • Mr Hyde Avatar
Co to jest ten AIS?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #76

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Kurna zastanawiają mnie te czarne świece na tylnim baniaku. Wygląda na niepoprawne spalenie mieszanki tak jakby deczko za późno.
Sprawdź elektrykę czy aby tam wszystko ok. Tak jak Upload sugeruje - cewka ja bym od tego zaczął.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #77

  • Upload
  • Upload Avatar
A jak i kiedy "załącza" się tylny baniak?
Jak dodasz gazu to wstaje?
Strzela w rurę czy w gaźnik?
W jakim stanie jest filtr?
Jakie zmiany zrobiłeś pomiędzy dobrą pracą a zawałem co modyfikowałeś ostatnio?
Może mainflod jest popękany?
Kable całe?
Cewki zamieniałeś miejscami?
Jak się rozgrzeje to trzyma wolne obroty czy też strzela ( czasem)?
Odradzam zakładanie największej dyszy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #78

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Podobny problem ma kolega Prałata.Nie można się z moto dogadać.Próbowało już kilku szpeców,ale nie dali rady.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dynojet 1700 14 lata 4 miesiąc ago #79

  • sebastian K
  • sebastian K Avatar
Mam pytanie:
- zestawy dynojet do 1700 w zestawie z K&N do tego pusty wydech z łuską tłumiącą.
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia, jakie zastosować dysze, dedykowane do zestawu czy w innej konfiguracji (jest kilka do różnych ustawień).
Jakie ustawienia??? na co zwrócić uwagę. Jak to przekłada się na spalanie. Mam puste wydechy i założoną puszkę z filtrem. Dramat jest na zimnym silniku nierówna praca, czasami brak palenia na tylny baniak . Świece na tylnim baniaku czarne.
Świece zmieniałem, teraz są irydowe, nie poprawiło problemu, na oryginalnym filtrze tylko z pustymi wydechami też był problem. AIS oczywiście zdjęty, zastosowałem tuningowe zaślepki Z USA :P.
Jakieś sugestie????

Pozdrawiam SEBOKA
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.042 s.
Zasilane przez Forum Kunena