UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Opony

O:Opony 14 lata 1 tydzień ago #21

  • Wróbel
  • Wróbel Avatar
piter 1600 napisał:
Trudniej jest usunąć to niebieskie cholerstwo z białych pasów niż później je czyścić.Ważna żeby nie zapuścić brudem.

Sprzdam Ci knifa, wystarczy mydło z ciepłą wodą, szczoteczka i załatwione, mi ściagnięcie tego niebieskiego zajeło dosłownie 1min.....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 tydzień ago #22

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Trudniej jest usunąć to niebieskie cholerstwo z białych pasów niż później je czyścić.Ważna żeby nie zapuścić brudem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 tydzień ago #23

  • Wróbel
  • Wróbel Avatar
perkusista napisał:
Ponieważ opony mam z .... 2001 r :evil: i 21 tys km (aczkolwiek przycieram podestami i moto nie ucieka na boki, albo nie czuję :P ) , czas na wymiane...

I tylko jedno pytanie...

Czy ten biały pas na oponach trzeba często mozolnie czyścić...? Bo jakkolwiek moto lubie mieć czyste, to za każdym razem jechać jakąś jeszcze pastą mi się nie uśmiecha...
I czy po np 2-3 latach ten biały pas nie zrobi sie szary...?

Da się przeżyć, są sposoby na to aby mycie nie było udręką, mleczko Cif i jazda. Najważniejsze aby nie zapuścić. Ja ostatnio wyminiałem tylną opone, pasek był jak nowy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 tydzień ago #24

  • Moto-spider
  • Moto-spider Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • BORN TO RIDE
  • Posty: 408
  • Otrzymane podziękowania: 13
  • Oklaski: 4
Pucować niestety trzeba :S
Po browarze na koło i zajęcie na deszczowe popołudnie jest ;) przy okazji i fele się dopieści :silly:
MOTÓR nie umiera nigdy !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 tydzień ago #25

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Ponieważ opony mam z .... 2001 r :evil: i 21 tys km (aczkolwiek przycieram podestami i moto nie ucieka na boki, albo nie czuję :P ) , czas na wymiane...

I tylko jedno pytanie...

Czy ten biały pas na oponach trzeba często mozolnie czyścić...? Bo jakkolwiek moto lubie mieć czyste, to za każdym razem jechać jakąś jeszcze pastą mi się nie uśmiecha...
I czy po np 2-3 latach ten biały pas nie zrobi sie szary...?
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #26

  • Janors
  • Janors Avatar
A ja wam cos powiem:
nie naliczono mi zadnego cła, podatku a koszt wysyłki droga morska to 30$ za obie opony na paczce kuzyn napisał, odziez uzywana i nikt sie nie czepiał, jesli wyslesz ze strony sklepu gdzie kupujesz moga dojsc oplaty ale warto poprosic kogos aby to wysałał i po sprawie...,
oczywiscie takie akcje w zimie warto robic, nawet jak masz dobre opony,, przeciez lepiej miec zapas w garazu niż szukac jak bedzie trzeba...
to samo z pasem napedowym..
pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #27

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Marek, ceny mają normanlne w stosunku do zarobków ale dla nas to i tak lepiej opłaca się zakupić w kraju takie opony. Do sprowadzanych należy doliczyć transport, cło, VAT i trochę innych pośrednich opłat to suma sumarum wyjdzie drożej niż u nas. A 2-ch opon w paczce od rodziny nie prześlesz coby cło nie zobaczyło, zbyt duże, gabarytowo.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #28

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Strasznie zazdroszczę im tych cen. A bieżnik faktycznie ciekawy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #29

  • Janors
  • Janors Avatar
Dunlop, ma dla nas opny, sami oceńcie, poklikajcie po stronie, jakaś alternatywa..

tył>
www.motorcycle-superstore.com/3/31/402/6034/ITEM/Dunlop-Cruisemax-Whitewall-Rear-Tire.aspx

przód>
www.motorcycle-superstore.com/3/31/402/6033/ITEM/Dunlop-Cruisemax-Whitewall-Front-Tire.aspx


opinia po polsku ze strony Dunlop oraz od użytkowników:
(tłumaczenie, tłuacz Google,)
* Molecular-Engineered Polymer (MEP) w związku z tyłu opony zwiększa przyczepność i stabilność, przy jednoczesnym zapewnieniu przedłużony przebieg
* Z-Groove niepowtarzalny wzór bieżnika zwiększa wydalenie wody i optymalizuje kontrolę podczas gwałtownego hamowania
* Opracowane od sprawdzonej technologii Dunlop miejsc dostarczać wysokiej przebieg i poprawić komfort jazdy
* H-przystosowane do prędkości do 130 mph

Stabilności 5,0
Zakrętach 5,0
Trakcji pralnia 5,0
Przyczepność na mokro 3,0
Bieżnik 3,0 życia
Ogółem 4,2
Wilmac Elkton, MD Kocham tych opon! I zostały z tolerowaniem OEM opony na mój 2003 Kawasaki Drifter na dłuższą chwilę, gdy postanowiłem kupić te opony. WOW! Co za różnica! Jazdy na zakrętach i jest w 100% lepiej. Tych Dunlop dał mi nowy rower. Również wyglądają świetnie i go dobrze z klasyczny wygląd mojego Drifter. Nie mogę mówić za bieżnika życia lub przyczepność na mokrym bo mam tylko miał opony na miesiąc. Ale mogę zatrzymać Jestem bardzo zadowolony z wyglądu i parametrów tych opon. Opony coś zmienić. Przykro mi, że moja ocena przyczepność na mokrej i bieżnika życia jest niski i mam nadzieję, że to nie boli ocena opon, ale mam tylko miał opony na chwilę, a ja nie jeździł w deszczu. Życzę ratingowe N / A na te dwa pytania. Nie będzie się źle zakupu tych opon i motocykli Superstore miał najlepszej cenie. Z super szybkiego bezpłatną wysyłkę byli najlepszą ofertę w kraju. Dostałem się także rury i taśmy obręczy z Superstore.
Stabilności 5,0
Zakrętach 5,0
Trakcji pralnia 5,0
Przyczepność na mokro 5,0
Bieżnik 5,0 życia
Ogółem 5,0
Bob Mine Hill, NJ Lepiej niż czas dunlops To jest świetne prowadzenie i stabilność opony na krążowniki. Ale na miłość whitewalls na Yamaha Roadstar!
Stabilności 5,0
Zakrętach 5,0
Trakcji pralnia 5,0
Przyczepność na mokro 5,0
Bieżnik 5,0 życia
Ogółem 5,0
Phil Modesto, CA Cruisemax ja jeździłem na tych oponach od zakupu roweru z podłogi salonu z powrotem w '99. Byłem na tyle głupi, aby przejść do innej marki - tylko jeden raz. Dlaczego? Miałem kilka "2-up" mieszkania na oponie konkurentów i jest to dobrze znane marki. Ani razu nie miał tyłu płaska "2-up" na Cruisemax. Trochę!
Stabilności 5,0
Zakrętach 5,0
Trakcji pralnia 5,0
Przyczepność na mokro 5,0
Bieżnik 5,0 życia
Ogółem 5,0
RatRodPunk San Antonio, TX Sweet opony, Sweet Deal Ta opona jest słodkie transakcji w cenie. Trzyma się na dysku nadużycie wrzucam na niego codziennie, a cena tu na Motorcyclesuperstore.com jest wielkim sprawiedliwego traktowania. wiele gwiazd na gwiazdy opony!
Stabilności 5,0
Zakrętach 5,0
Trakcji pralnia 5,0
Przyczepność na mokro 5,0
Bieżnik 5,0 życia
Ogółem 5,0
Chuck Dattilo Darien, IL opony Cruisemax Myślę, że to wielkie opony.
Stabilności 5,0
Zakrętach 5,0
Trakcji pralnia 5,0
Przyczepność na mokro 5,0
Bieżnik 5,0 życia
Ogółem 5,0
Gary Melillo Newport, NC Excellent Zastąpienie te opony WW są piękne a moja FLSTC obsługuje się bardzo dobrze.
Stabilności 5,0
Zakrętach 5,0
Trakcji pralnia 5,0
Przyczepność na mokro 5,0
Bieżnik 4,0 życia
Ogółem 4,8
John D Long Island, NY Dunlop - Cruisemax whitewall tylnej opony 2004 Victory Touring Cruiser nice jazdy opona świetnie. 2-ga zestaw nosi obecnie około 10000 mil
Oceń ten przedmiot | Przeczytaj wszystko Revie
Zaproponuj lepsze tłumaczenie
Dziękujemy za przesłanie propozycji tłumaczenia do serwisu Tłumacz Google.
Zaproponuj lepsze tłumaczenie:
<br>Stabilności 5,0 <br>Zakrętach 5,0 <br>Trakcji pralnia 5,0 <br>Przyczepność na mokro 3,0 <br>Bieżnik 3,0 życia <br>Ogółem 4,2 <br>Wilmac Elkton, MD Kocham tych opon! I zostały z tolerowaniem OEM opony na mój 2003 Kawasaki Drifter na dłuższą chwilę, gdy postanowiłem kupić te opony. WOW! Co za różnica! Jazdy na zakrętach i jest w 100% lepiej. Tych Dunlop dał mi nowy rower. Również wyglądają świetnie i go dobrze z klasyczny wygląd mojego Drifter. Nie mogę mówić za bieżnika życia lub przyczepność na mokrym bo mam tylko miał opony na miesiąc. Ale mogę zatrzymać Jestem bardzo zadowolony z wyglądu i parametrów tych opon. Opony coś zmienić. Przykro mi, że moja ocena przyczepność na mokrej i bieżnika życia jest niski i mam nadzieję, że to nie boli ocena opon, ale mam tylko miał opony na chwilę, a ja nie jeździł w deszczu. Życzę ratingowe N / A na te dwa pytania. Nie będzie się źle zakupu tych opon i motocykli Superstore miał najlepszej cenie. Z super szybkiego bezpłatną wysyłkę byli najlepszą ofertę w kraju. Dostałem się także rury i taśmy obręczy z Superstore. <br>Stabilności 5,0 <br>Zakrętach 5,0 <br>Trakcji pralnia 5,0 <br>Przyczepność na mokro 5,0 <br>Bieżnik 5,0 życia <br>Ogółem 5,0 <br>Bob Mine Hill, NJ Lepiej niż czas dunlops To jest świetne prowadzenie i stabilność opony na krążowniki. Ale na miłość whitewalls na Yamaha Roadstar! <br>Stabilności 5,0 <br>Zakrętach 5,0 <br>Trakcji pralnia 5,0 <br>Przyczepność na mokro 5,0 <br>Bieżnik 5,0 życia <br>Ogółem 5,0 <br>Phil Modesto, CA Cruisemax ja jeździłem na tych oponach od zakupu roweru z podłogi salonu z powrotem w '99. Byłem na tyle głupi, aby przejść do innej marki - tylko jeden raz. Dlaczego? Miałem kilka "2-up" mieszkania na oponie konkurentów i jest to dobrze znane marki. Ani razu nie miał tyłu płaska "2-up" na Cruisemax. Trochę! <br>Stabilności 5,0 <br>Zakrętach 5,0 <br>Trakcji pralnia 5,0 <br>Przyczepność na mokro 5,0 <br>Bieżnik 5,0 życia <br>Ogółem 5,0 <br>RatRodPunk San Antonio, TX Sweet opony, Sweet Deal Ta opona jest słodkie transakcji w cenie. Trzyma się na dysku nadużycie wrzucam na niego codziennie, a cena tu na Motorcyclesuperstore.com jest wielkim sprawiedliwego traktowania. wiele gwiazd na gwiazdy opony! <br>Stabilności 5,0 <br>Zakrętach 5,0 <br>Trakcji pralnia 5,0 <br>Przyczepność na mokro 5,0 <br>Bieżnik 5,0 życia <br>Ogółem 5,0 <br>Chuck Dattilo Darien, IL opony Cruisemax Myślę, że to wielkie opony. <br>Stabilności 5,0 <br>Zakrętach 5,0 <br>Trakcji pralnia 5,0 <br>Przyczepność na mokro 5,0 <br>Bieżnik 5,0 życia <br>Ogółem 5,0 <br>Gary Melillo Newport, NC Excellent Zastąpienie te opony WW są piękne a moja FLSTC obsługuje się bardzo dobrze. <br>Stabilności 5,0 <br>Zakrętach 5,0 <br>Trakcji pralnia 5,0 <br>Przyczepność na mokro 5,0 <br>Bieżnik 4,0 życia <br>Ogółem 4,8 <br>John D Long Island, NY Dunlop - Cruisemax whitewall tylnej opony 2004 Victory Touring Cruiser nice jazdy opona świetnie. 2-ga zestaw nosi obecnie około 10000 mil <br>Oceń ten przedmiot | Przeczytaj wszystko Revie


Języki dostępne do tłumaczenia:

afrikaans
albański
angielski
arabski
białoruski
bułgarski
chiński
chorwacki
czeski duński
estoński
filipiński
fiński
francuski
galicyjski
grecki
hebrajski
hindi hiszpański
holenderski
indonezyjski
irlandzki
islandzki
japoński
jidysz
kataloński
koreański kreolski haitański
litewski
łotewski
macedoński
malajski
maltański
niemiecki
norweski
perski polski
portugalski
rosyjski
rumuński
serbski
słowacki
słoweński
suahili
szwedzki tajski
turecki
ukraiński
walijski
węgierski
wietnamski
włoski
©2010 Google
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #30

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
No i oponki doszły przed chwilą, tylnia made in germany ale przód już made in brazil. Przód jakiś taki trochę jaśniejszy od niemieckiej, taki bardziej szarawy. Zobaczymy jak się sprawuje ten przód z Brazyli.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #31

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Wszystko gra jeśli kupujesz opony w oryginalnym rozmiarze,ale jeśli chcesz tylną 160-tkę to takiej nie kupisz z białym pasem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #32

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
piter 1600 napisał:
Jeśli bardzo chcesz paski to możesz je sobie dokupić. moto.allegro.pl/item970207545_biale_nakladki_na_opony_alfa_lancia_warszawa_wolga.html .

I tak będę musiał zmienić kapcie ze względu na ich wiek, więc dołożę parę groszy i kupię w oryginale.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #33

  • Minister
  • Minister Avatar
Miran napisał:
O tak ten pasek coś w sobie ma :blush:
A tak skoro już jesteśmy przy pasku to czym to czyścicie ja jechałem raz cifem,doczyściło się całkiem dobrze tylko jak to działa na oponę??

Oprócz CIF-a bardzo dobrze do czyszczenia paska sprawdza się pasta do czyszczenia sanitariatów. Opakowania niecałe 10 złociszy.

:czesc:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #34

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Jeśli bardzo chcesz paski to możesz je sobie dokupić. moto.allegro.pl/item970207545_biale_nakladki_na_opony_alfa_lancia_warszawa_wolga.html .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #35

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Miran napisał:
O tak ten pasek coś w sobie ma :blush:
A tak skoro już jesteśmy przy pasku to czym to czyścicie ja jechałem raz cifem,doczyściło się całkiem dobrze tylko jak to działa na oponę??
Pewnie jak każda chemia, negatywnie. CIF rozpuszcza związki organiczne więc oponę pewnie po jakimś czasie też by rozpuścił bo składa się (opona) przecież z związków organicznych. Ale zanim ją zeżre to napewno ją wymienisz i dobrze spłukuj wodą ;)
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #36

  • Miran
  • Miran Avatar
O tak ten pasek coś w sobie ma :blush:
A tak skoro już jesteśmy przy pasku to czym to czyścicie ja jechałem raz cifem,doczyściło się całkiem dobrze tylko jak to działa na oponę??
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #37

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Jeździłem na tym modelu jeszcze Virago i były bez zarzutu. Na jesień też je kupię do Waldka ale koniecznie WW. Mam słabość chyba do tego paska.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #38

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
No i zakupiłem metzelerki ME880 bez WW:
METZELER ME880
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #39

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
To jak dojdą i założysz to prosimy o opinie co do nich.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Opony 14 lata 1 miesiąc ago #40

  • Janors
  • Janors Avatar
Opony bezdętkowe mozna zakładać na obręcze wymagające dętki, odwrotnie się nie da czyli do obręczy bezdętkowych nie można założyć opon dętkowych, więc posiadacze gwiazdek z dętkowymi obręczami mają łatwiejszy wybór...

Co do firm produkujących opony każdy sie kieruje własnym uznaniem i doświadczeniami osobiście zdobytymi podczas jazdy. Metzelery podobno robia dobre przebiegi ale jak sie zachowują podczas mokrej nawierzchni nie wiem, Shinko nie używałem, jeżdziłem w Gragstarze 110 na Dunlopach, w Roadstarze ma fabrycznie załozone Bridgestony, ale zamowiłem w USA Dunlopy Cruisemaxy, to nowe opony do cruserów z Dunlopa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.069 s.
Zasilane przez Forum Kunena