UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zrozumiałem
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
Witam
SATURIAN widzę ze na Hd kolega siadł , ja niestety albo stety , przesiadłem się obecnie na plastik fantastic taka wyszła tendencja w naszej miejscowej grupie żeby latać coraz dalej i wygodniej , ale mam sentyment do mojego XV 1900 , a latałem troche goldwing-em mi nie pasował, moto nie dla mnie , brakuje drzwi i klimatyzacji
Za to bmk-a super
Szerokości
Ostatnio zmieniany: 3 lata 10 miesiąc ago przez agust.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Ma prawdziwy tempomat i hamulce o niebo lepsze niz w hd.
U Saturiana mam przejeb....ne, to u Ciebie też mogę mieć
Co Ty porównujesz? Aby tę samą generację? Yamaha od pewnego czasu wycofała się z ciężkich motocykli, więc możesz robić porównania do nowej Venture lub do starszych generacji. Jeśli chodzi o pierwszy przypadek - to nie ma co porównywać, Venture bije HD. W drugim przypadku ... też nie ma co porównywać. Nawet stary Stratoliner lepiej wypada niż obecne generacje Electry czy Road Kinga.
Po pierwsze tempomat to taki gadżet, który nie jest do szczęścia bardzo potrzebny, a jakby co, to można go sprytnie i tanio zastąpić. Dla mnie najważniejsze są kwestie jazdy, bo od tego zależy też bezpieczeństwo. Wszystkie ciężkie motocykle mają problem ze skręcaniem i hamowaniem. Nowsze mają połączone heble, co znacząco pomaga, ale nadal problem jest. HD dość ładnie prowadzi się po nierównej drodze, płynie wręcz, ale ma to konsekwencje w zwrotności. Jeśli chcesz ominąć dziurę lub szybko zmienić pas, to zapomnij. Ma bezwładność tira.
Jeździłem, porównałem i wyleczyłem się z HD ... zanim zachorowałem. Chociaż nie, podoba mi się Road King - fajnie telepie ... ale wystarczy mi, że popatrzę Lord Zed napisał:
U siebie mam wszystko fabryczne ale dam radę zablokować przód , co podobno nie jest takie proste w naszych kobyłach.
Już to kiedyś pokazywałem - pompa ori, dwa palce na klamce - film 19-ta sekunda.
no ba! u Ciebie dwa palce to jak u innych pięć ! tez nie mam problemu z zablokowaniem koła
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Witam
Gratuluję wyboru, 1,9 to fantastyczny sprzęt!
Widzę, że chyba masz oparcie pasażera Cobra, gdzie kupowałeś bagażnik do tego oparcia?
Pozdrawiam
Kruzer
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Ma prawdziwy tempomat i hamulce o niebo lepsze niz w hd.
U Saturiana mam przejeb....ne, to u Ciebie też mogę mieć
Co Ty porównujesz? Aby tę samą generację? Yamaha od pewnego czasu wycofała się z ciężkich motocykli, więc możesz robić porównania do nowej Venture lub do starszych generacji. Jeśli chodzi o pierwszy przypadek - to nie ma co porównywać, Venture bije HD. W drugim przypadku ... też nie ma co porównywać. Nawet stary Stratoliner lepiej wypada niż obecne generacje Electry czy Road Kinga.
Po pierwsze tempomat to taki gadżet, który nie jest do szczęścia bardzo potrzebny, a jakby co, to można go sprytnie i tanio zastąpić. Dla mnie najważniejsze są kwestie jazdy, bo od tego zależy też bezpieczeństwo. Wszystkie ciężkie motocykle mają problem ze skręcaniem i hamowaniem. Nowsze mają połączone heble, co znacząco pomaga, ale nadal problem jest. HD dość ładnie prowadzi się po nierównej drodze, płynie wręcz, ale ma to konsekwencje w zwrotności. Jeśli chcesz ominąć dziurę lub szybko zmienić pas, to zapomnij. Ma bezwładność tira.
Jeździłem, porównałem i wyleczyłem się z HD ... zanim zachorowałem. Chociaż nie, podoba mi się Road King - fajnie telepie ... ale wystarczy mi, że popatrzę Lord Zed napisał:
U siebie mam wszystko fabryczne ale dam radę zablokować przód , co podobno nie jest takie proste w naszych kobyłach.
Już to kiedyś pokazywałem - pompa ori, dwa palce na klamce - film 19-ta sekunda.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 3 lata 11 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zgodnie z przewidywaniami, nikt nic nie wie i nie widział. Chłopaki zadawali więcej pytań po co szukasz, zamiast odpowiedzi w stylu, wiem o czym mówisz...
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.