UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Problemy z Radkiem 07

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #81

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Może po prostu problem jest w momencie gdy masz nie rozgrzane moto ? Nie jest słaby jak mu wyłączysz ssanie np po minucie chodzenia od uruchomienia zimnego? Rusza bez problemu? Sprawdzałeś świece z przodu ? Ja dzisiaj jeździłem cały dzień i cały czas banan :-) mimo że mi wali w wydech jak zapalam, miny ludzi bezcenne np w podziemnym parkingu coś w stylu Allah Akbar i pierdoln... :hej:
Ostatnio zmieniany: 10 lata 6 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #82

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Moto wygląda jakby miało przebieg rzeczywisty... Witek AIS usunę jak dostanę zaślepki. Dziś zrobiłem dziwny test i od ruszenia przez pierwsze 4-5km jechałem na 2 biegu praktycznie bez gazu 20-30km/h i później ognień. Zrobiłem jakieś 150km i motorek chodził jak złoto. Żadnego walenia w wydech czy gaśnięcia, banan przez całą jazdę. Trochę mnie wkurzało jak mnie skutery przez te pierwsze kilometry wyprzedzały ;) ale przynajmniej miały okazję zobaczyć dokładnie jakie zajeb*** mam moto ;)
Nie wiem czy to przypadek czy bardzo powolne rozgrzewanie motocykla wpłynęło na fakt że dziś nie miałem problemu..
Nie rozumiem tego.. ale czuje się dziś lepiej po przejażdżce niż zazwyczaj :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 6 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #83

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
SVS dotyczy 1700 rocznik 2005, inne roczniki raczej rzadkość.
Już mu mówiłem że musi się pozbyć AISa jako mod nr 1 bo ma niby zaślepiony gumą Dynojeta ale to nie jest szczelne i zasysa powietrze. Akcesoryjne wydechy i filtr powietrza - AIS koniecznie trzeba usunąć bo są zawsze z tym jaja.
SVS żeby mieć trzeba naprawdę się "postarać". Te silniki są bullet proof (kuloodporne).
Ostatnio zmieniany: 10 lata 6 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #84

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Panowie jeśli tomekz ma prawdziwy przebieg to SVS raczej bym wykluczał, musi być coś w zasilaniu skopane ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #85

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Wemar - z tego co ja czytałem to problem SVS dotyczy właśnie wersji 1700 !!! Ma to mieć związek z bogatszym nastawem mieszanki w 1700. Ale pieron wie - w 1700 jest zmieniony tajming rozrządu - zawory ssące dłużej pozostają otwarte dla lepszego napełniania cylindra mieszanką (tak wyczytałem na motorcycleusa), to wszystko może mieć związek.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #86

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1902
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Kolega pisze, że ma RS'a 1700 rocznik 2007, a gdzieś mi wpadło w oko na tym forum, że problem SVS'a dotyczy wersji 1600 i to w starszych rocznikach. Choć przyznam, że opcja SVS, ze wszystkiego co do tej pory sugerowano, najbardziej tu pasuje.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 6 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #87

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Tu jest przypadek SVS, chyba dość ciężki

http://www.youtube.com/watch?v=C3MObxnoD_E
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #88

  • tomekz
  • tomekz Avatar
TomHal już to dawno czytałem tylko liczyłem ze może to nie SVS. Podobno mają mieć w Polkomie w przyszłym tygodniu preparat ze stanów to może go zaaplikuję jak uda mi się kupić. Jak nie pomoże to gdzieś bo zaprowadzę bo zdejmować głowice się nie podejmuję :(

Jak kupiłem było za bogato, było za dużo oleju także bardzo prawdopodobne że to właśnie SVS. Odpuszczam dalsze szukanie bo to już chyba nie ma sensu i skupiam się właśnie na zbadaniu tego tropu.

A tak z ciekawości.. Żeby zdjąć głowicę to silnik musi wyjechać z ramy czy da radę ją wyciągnąć bez tego ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #89

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Moja diagnoza bardzo krótka: SVS na tylnym garze!!!!!!!!!
Tomek nie taki diabeł straszny jak go malują. Na stronie znajdziesz wiele metod likwidacji tego paskuctwa. Albo chemią albo rozbierasz tylny gar. W jednym jak i w drugim przypadku czas naprawy dwa dni. Ta pierwsza mniej inwazyjna ale nie do końca pewna.
Tutaj szukaj:
Mój XV STAR=> Serwisy/Mechanika => Dział techniczny => SVS czyli Sticky Valve Syndrom
polecam lekturę, naprawdę świetnie opisana. Praktycznie krok po kroku!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #90

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Założyłem pompkę paliwową, sprawdziłem poziom (5mm powyżej krawędzi) dostroiłem inny zestaw dysz, zrobiłem ze 30km i moto szło pięknie :) gdyby nie drobny feler że zanim się rozgrzał to po 1km słabnąć zaczął , walenie z wydechów i niebieski ogień z rury i zdechł. Odpaliłem przetrzymałem go trochę na wysokich i moto dalej chodziło jakby nie było chore.

TomHal możesz mieć rację że to chyba coś na tylnym garnku. Cewki zmieniłem i to nie to. Badałem kompresję i na jednym i drugim ma 1,3 MPa.
Dziwne że jak się rozgrzeje nawijam kilometry i jest ok. Nie wiem czy jest sens żebym zdejmował pokrywę zaworów bo co najwyżej luz mogę ewentualny zniwelować. Nie wiem co jak powinno prawidłowo wyglądać więc chyba sobie odpuszczę i będę zmuszony do jakiegoś magika jechać :( Tylko nie wiem gdzie a boję się byle gdzie. Byłem z pierdołami w 2 miejscach i tam wiem że już nie pojadę. Chyba muszę zacząć podpytywać lokalnie o kogoś rzetelnego.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #91

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1902
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
WITT33 napisał:
... Pozycja Res uaktywnia druga dziurkę w kraniku a tym samym zwiększa przepływowość paliwa do gaźnika.
Uaktywnia drugą, ale pierwsza staje się nieaktywna - to typowy zawór "z prawej lub z lewej".
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #92

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
majkelpl napisał:
WITT33 napisał:
TomekZ chciałem Ci jeszcze dopisać że z listy rzeczy które trzeba zrobić prócz poziomu paliwa i zaworka od Grizzly chcąc jeździć bez pompy :
- jazda na kraniku w pozycji Rezerwa (dla pewności i przepływowości)

A po co tak ?
Jak masz na Res to wyjedziesz paliwo do konca i staniesz w polu :nie: :dia:
Zwlaszcza ze nie powinnismy sie na 100% sugerowac wskaznikeim paliwa bo jak wiadomo roznie on dziala.
Jezdzic na pozycji On a jak zacznie czkac to przestawiamy na Res i szukamy stacji paliw, ot co :dobrarobota

Jak mamy pompę to tak. Pozycja Res uaktywnia druga dziurkę w kraniku a tym samym zwiększa przepływowość paliwa do gaźnika. Stacji szukamy jak zaświeca kontrolka. Ja podałem sugerowane czynności, każdy robi co chce.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #93

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Czytałem, czytałem i ... jestem zdania że te cewki co zakupisz czy już zakupiłeś to odłóż sobie na półkę. Jak cewka Ci walnie to albo Ci będzie palił albo . Dalsza regulacja będzie miała tylko sens jeżeli sprawdzisz w pierwszej kolejności że na zaworach jest wszystko OK. Kilka postów wcześniej pisał Krzychu o problemach na wale jakie miał The Dorsz, oraz brak kompresji w przykładzie Mr Tommiego- a ja dodam o problemie na popychaczach jak i na samych zaworach lub skrzywionej lasce zawora. Motocykl zaczyna gadać później w trakcie nabierania temperatury zaczynają się dziać cuda: strzelanie z rury i brak mocy, gaśnie. W trakcie nierównomiernego rozgrzewania się aluminium i stali pewne niedociągnięcia w wymienionych obszarach bardzo szybko dadzą znać o sobie. Postaw moto na podnośnik zdejmij bak, filtr powietrza i inne drobne graty i zacznij od tylnego garnka. Świeca, dekiel, pokrywa tak że będziesz miał możliwość podpatrzyć jak tam Twoje gniazda zaworów jak i one same. Sprawdź odstępy na klawiaturze jak również laski popychaczy czy są proste i nie zbite na końcówkach. Jeżeli wszystko jest OK. ( w co nie wierzę) ustaw wszystko wg. fabrycznych nastawień i po odpaleniu i na postoju rozgrzej drania i zacznij go dostrajać. Jeżeli i tutaj Ci nie wyjdzie zostaje Ci jedynie oddać go w dobre ręce które zabawią się Twoją gwiazdką!
:wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #94

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
WITT33 napisał:
TomekZ chciałem Ci jeszcze dopisać że z listy rzeczy które trzeba zrobić prócz poziomu paliwa i zaworka od Grizzly chcąc jeździć bez pompy :
- jazda na kraniku w pozycji Rezerwa (dla pewności i przepływowości)

A po co tak ?
Jak masz na Res to wyjedziesz paliwo do konca i staniesz w polu :nie: :dia:
Zwlaszcza ze nie powinnismy sie na 100% sugerowac wskaznikeim paliwa bo jak wiadomo roznie on dziala.
Jezdzic na pozycji On a jak zacznie czkac to przestawiamy na Res i szukamy stacji paliw, ot co :dobrarobota
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #95

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
tomekz napisał:
Dziękuję za wszelkie sugestie :) Będę sprawdzał. Pompkę wywaliłem tylko, ale to tylko po to żeby zobaczyć czy to nie pompka robi mi te numery przy zimnym motocyklu. Zakładam ją z powrotem.
Wiem że nie mam odpowiedniej dyszy. Potrzebuję taką około 175-180 mikuni. Jak ktoś ma to chętnie nabędę drogą zakupu.
Wiem że można kupić za granicą ale dla mnie to trochę problem :( Niby ma mi ktoś załatwić ale na razie cisza. Odpowiednia mieszkanka jest ważna ale mój problem jest niezmienny od rodzaju mieszanki i to na razie mnie głównie boli.
Te wszystkie kombinacje mają na celu wykrycie wady przy zimnym moto ale na razie jestem nieskuteczny :(

Nie mam o kogo gaźnika pożyczyć ale pomęczę jeszcze ten co mam :)

Witt33 mój numer 604207295 jakbym nie odbierał to oddzwonię :)

Rozmiary dysz głównych które Ci podałem przez telefon są do Twojej iglicy bo do np iglicy Speedstar czy Kuryakyna do Hyperchargera jest dedykowana oryginalna 182.5 dlatego iglica jest dużo grubsza i optymalna mieszanka jest zachowana ;-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #96

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1902
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
WITT33 napisał:
p.s. portki zdzierasz dremelem ...
Kurde, jakbym o przeróbkach malucha pod turbinkę Kowalskiego czytał :D
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #97

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Dziękuję za wszelkie sugestie :) Będę sprawdzał. Pompkę wywaliłem tylko, ale to tylko po to żeby zobaczyć czy to nie pompka robi mi te numery przy zimnym motocyklu. Zakładam ją z powrotem.
Wiem że nie mam odpowiedniej dyszy. Potrzebuję taką około 175-180 mikuni. Jak ktoś ma to chętnie nabędę drogą zakupu.
Wiem że można kupić za granicą ale dla mnie to trochę problem :( Niby ma mi ktoś załatwić ale na razie cisza. Odpowiednia mieszkanka jest ważna ale mój problem jest niezmienny od rodzaju mieszanki i to na razie mnie głównie boli.
Te wszystkie kombinacje mają na celu wykrycie wady przy zimnym moto ale na razie jestem nieskuteczny :(

Nie mam o kogo gaźnika pożyczyć ale pomęczę jeszcze ten co mam :)

Witt33 mój numer 604207295 jakbym nie odbierał to oddzwonię :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 6 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #98

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
TomekZ chciałem Ci jeszcze dopisać że z listy rzeczy które trzeba zrobić prócz poziomu paliwa i zaworka od Grizzly chcąc jeździć bez pompy :

- przewód z baku do gaźnika 8mm przewód krótki, nie zagięty, opadający ku dołowi grawitacyjnie oczywiście :waf:
- odpowietrzenie wlewu paliwa (pisałem wyżej jak)
- jazda na kraniku w pozycji Rezerwa (dla pewności i przepływowości)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #99

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
WITT33 napisał:
Ale on nie ma pompy a kogoś gaźnik będzie ustawiony "pod pompę" ;-) konkretnie poziom paliwa który MA znaczenie.

Jasna sprawa ! To niech pożyczy od kogoś kto nie ma pompy...he he. Poziom paliwa ma zarąbiste znaczenie, ja się o tym przekonałem dobitnie.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z Radkiem 07 10 lata 6 miesiąc ago #100

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Ale on nie ma pompy a kogoś gaźnik będzie ustawiony "pod pompę" ;-) konkretnie poziom paliwa który MA znaczenie.
W tym przypadku zasugerowałbym kupno pod choinkę HSR42 :dia: ale niestety nie miałbyś TPSa którego skopiowanie pod HSR42 jest dość pracochłonne chociaż wiem że można jeździć i bez TPSa mimo że to nie będzie TO.
Ostatnio zmieniany: 10 lata 6 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.054 s.
Zasilane przez Forum Kunena