Janors napisał:Więc tak,
filtr powierza K&N w oryginalnej puszce,
w gażniku zestaw dynojet do 1700, wiec iglica, dysza głowna 170, pilot jet zostawiłem oryginalny bo na tym z zestawu Dynojeta nie mogła za nic usawić ładnej pracy silnika
ais zdemontowany
wydech cobra speedster longs z wkładkami
pms wykrecony 3 obroty
iglica ustawiona na 3 rowku od góry a nacić ma 7
amen
Kolego Janors, widzę że mamy bardzo podobnie ustawione motocykle tylko, że ja się cały czas boksuję żeby było cacy. Nistety nie mam jeszcze K&N i nie wiem czy będę kupował czy kupię od razu jakiś fajny Air Kit. Dysze też założyłem 170, ale iglicę mam na 4. Pilot jet zmieniłem ale raczej ten sam na ten sam bo ten co był nie był opisany ale wygląda identycznie z tym z zestawu. PMS wykręcony na 3 i silnik gada fajnie, nie strzela, nie kicha. Chyba będę musiał się pogodzić z tym że moto chodzi idealnie dopiero jak się rozgrzeje na maksa.
Chciałem jednak wrócić do dyszy bo miałem założoną DJ 175. Teraz jest 170 ale moto osiągami nie powala. Specjalnie mi to nie przeszkadza ale zirytowałem się jak kumpel na Valkyrie zostawił mnie w obłokach kurzu. Wiem, wiem... Valkyrie swoją moc ma, ale mój 160km/h z bidą poleci. Mój Shadow 1100 leciał 195 z ochotą. Jak u Ciebie spalanie na tych ustawieniach?