UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: gaźnik RS 1600

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #121

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Skygge - poziom paliwa ma być 2-3 mm powyżej łączenia - mierzone do krawędzi OD STRONY SILNIKA. Na Twoim zdjęciu to przykładasz tak w połowie skosu. Między przednią a tylną krawędzią jest 11 mm różnicy poziomów. Jeśli więc mierzysz w połowie drogi a widać, że masz ze 2 mm powyżej krawędzi - to faktycznie poziom możesz mieć i z 5 mm za wysoko - to bardzo duża różnica.
Wiem, że to niewygodne, ale poziom określa się względem tylnej krawędzi (od silnika) i nic na to nie poradzisz.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #122

  • tomekz
  • tomekz Avatar
To nie ma się z czego cieszyć B) hehehe widocznie paliwa ma dość z innego źródła np z iglicy. Ile Ci teraz Gwiazda pali ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #123

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Na razie mniejsza o świece, człowiek się całe życie uczy i następnym razem będę wiedział żeby nie ściągać baku.

Teraz wracam do gaźnika bo akurat wybrałem się pojeździć żeby rozgrzać silnik i pokręcić pmsem.
No więc zakręcenie tej śrubki nawet do samego końca nie wpływa na pracę silnika. :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #124

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Tomaszu absolutnie się z Tobą zgadzam, jednak tak jak Ty należę do osób które muszą się przekonać zanim zmienią zdanie. Mam mało czasu aby przekonać siebie do HSR chociażby ze względu na zmianę maszyny więc póki co chwalę to co mam.

Marek - ręka/zdrowie ważniejsze niż jakiś tam gaźnik. Jak się wykurujesz daj fona to się zdzwonimy i jakoś się umówimy. Zapraszam na grilla. Jak Robert będzie miał wolne to też go ściągniemy!!! (oczywiście plecaczki mile widziane :) )
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #125

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Tomhal pewnie masz rację. Po co poprawiać fabrykę. Lepiej za tę kasę przykręcić jakieś świecidełko lub coś pochromować. Przynajmniej to widać ;-) Założyłem Hsr i nadal nie mogę tych sportów dogonić więc skoro nie widać różnicy to po co przepłacać B)

Edit:

Sam zachowywałem się jak niewierny Tomasz dopóki nie poczułem różnicy :zab:
Nawet jeżeli to jest efekt placebo że "Mam HSR i motor mi dużo lepiej zapierdala" to warto zapłacić te parę złotych żeby mieć lepsze samopoczucie :piw: B) :polew:
Zresztą przy sprzyjających okolicznościach realny koszt koszt wymiany może wynieść 500-600zł kupując używany gaźnik a sprzedając seryjny gaźnik i pompę paliwową więc chyba tragedii nie ma...
Nie mam zamiaru nikogo nawracać i uświadamiać ale sam grzebałem w seryjnym gaźniku sporo (dysze, iglice itp) i nie dało się albo nie umiałem osiągnąć tego co mam na HSR .
Jasne że wymieniając gaźnik nie sprawimy że moc wzrośnie nam dwukrotnie ale sam sposób oddawania mocy i szybkość wkręcania się na obroty jest dużo lepsza albo po prostu mi się tak wydaje :jahu:

Sorki za offtop ale nie mogłem się powstrzymać :dia:
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #126

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1902
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Jeśli w niedzielę uda mi się wcześniej wrócić z Poznania, to się odezwę. Jeszcze jeden warunek, to to, by mi się skóra na prawej łapie trochę lepiej zrosła, bo dziś ją trochę głęboko skaleczyłem na jednej z kostek.
Nie pomyśl, że się migam, ale z rozcięciem do kości trochę trudno objąć prawą manetkę.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #127

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
aż mnie łapy świerzbią żeby w Skygge gaziolu pogrzebać. Szkoda że się przesiada na HSR-a. Im więcej czytam zaczynam dochodzić do wniosku że skóra nie warta wyprawki. Koszt w stosunku do akcesorii podnoszących efektywność seryjnego gaźnika cholernie wysoki a różnica w porównaniu z modyfikowanym gaźnikiem nie aż tak powalająca. Póki mam swojego Shreka jeszcze u siebie czekam na jazdę porównawczą moto z HSR!!! Wemar może przy najbliższej okazji porównamy nasze konie??? Jestem cholernie ciekawy tej "powalającej" różnicy.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #128

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Skygge napisał:
Jeszcze się tym pobawię i zobaczę. Świece wyczyścić, czy same zmienią kolor jak będzie ok?
W sumie i tak za tydzień zamawiam HSR... :jahu:

Świece same się oczyszczą jak poprawisz skład mieszanki. Nie chce mi się wierzyć przy tak wyglądających świecach udało Ci się zrobić 300km do rezerwy. Jak u mnie świece tak wyglądały to maksymalnie 120-130mil do rezerwy robiłem.

Dziwi mnie też że do sprawdzania świec coś rozpinasz z elektryki. Z lewej strony przednia świeca wychodzi bez niczego, przy tylnej świecy wystarczy lekko zbiornik podnieść (podkładasz coś tylko żeby nikt nie musiał zbiornika podtrzymywać ).
Zresztą gaźnik można wyciągać i konsoli nie rozpinać, da się to łatwo ogarnąć :-) (informacja może się przydać przy zakładaniu HSR ;-) )

Właśnie odnośnie HSR... Zaplanuj sobie również nową oponę bo u mnie po 5000km za dużo z nowej opony nie zostało (2mm na środku) i wcale nie palę gumy na przednim hamulcu :zab:
Opona to co prawda tanie Shinko 777 ale podobno innym na dłużej starcza B)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #129

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
jeżeli zapaliła sie rezerwa przyjmijmy że spalił 15 litrów na 300 km => wychodzi 5 litrów. Niby niewiele żeby nie powiedzieć że oszczędnie. Mój pali 6-6,5 litra a świece mam szare. Jaka dynamika jazdy?
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #130

  • Skygge
  • Skygge Avatar
!!!

Zatankowałem do pełna, zresetowałem oba liczniki na wszelki wypadek (A i B ),
myślę pokaże się rezerwa to pojadę na stację, zatankuję pod korek i policzę ile pali.

Ale wczoraj sprawdzałem świece, rozpiąłem konsolę, przed chwilą przeczytałem Twoje pytanie i pobiegłem na dół do krówki a tam oba liczniki zresetowane. A dziś właśnie zaświeciła się rezerwa.

Szlag... i znowu nie wiem ile pali. Ale przejechałem około 300 km może...
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #131

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
tak z ciekawości - ile Ci pali na 100 km???
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #132

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Jeszcze się tym pobawię i zobaczę. Świece wyczyścić, czy same zmienią kolor jak będzie ok?
W sumie i tak za tydzień zamawiam HSR... :jahu:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #133

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Hehehehehe ładnieś je opalił, widzę że sezon grilowy rozpocząłeś :-D
Czy zastosowałeś się do tego co pisałem wyżej? Poziom dobrze żeby był ok 3 mm powyżej łączenia, więcej nie ma sensu bo wzbogaca to wszystkie układy w całym zakresie obrotów, iglica na 3 zapince i dwie metalowe podkładki pod białą podkładkę i dysza główna 170-172.5 i ma chodzić. Sprawdź jeszcze raz a nawet dwa trzy dziesieć razy poziom paliwa oraz poprawność działania ssania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #134

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Za bogato! :(

Tak wyglądają świeczki po kilkuset kilometrach...

Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #135

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
świeczki ładnie się prezentują. Pokaż je po 200-300 km. Wtedy widok będzie bardziej wiarygodny. Na razie widać że elektroda nie miała za wiele pracy!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #136

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Tak wygląda moje ustawienie iglicy i nowe świece po kilkudziesięciu przejechanych kilometrach.
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #137

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
No to sam sobie odpowiedziałeś : "...koralik i dwie metalowe podkładki" czyli masz teraz 4,5 a pisałem że albo 3,5 albo 4.
Dajesz ten biały spacer i jedną metalową podkładkę pod niego jeśli iglica na 4 ewentualnie daj na 3 zapinkę od góry i pod nią biały spacer i 2 metalowe podkładki (tak jak masz teraz), wtedy będziesz miał to 3,5 o które pytałeś czyli tzw. połówka.
4 i pół na iglicy Barona jest za bogato, musisz zjechać trochę, reszta jest ok.
Jak zmienisz iglicę to PMS wciąż na 2 - 2 1/2
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #138

  • Baron
  • Baron Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 403
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
Ja też kupiłem moto z pękniętą linką ssania w okolicy części gwintowanej,wypadała z ucha no to sobie ją lekko dokręciłem nie będąć swiadom że ssanie zaczeło się nie domykać.Pewnie nic bym z tym nie robił gdy zrobiłem pomiar jego apetytu....wyszło :co: 7.2l.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #139

  • Skygge
  • Skygge Avatar
OK, świece wymieniłem wczoraj na nowe, zobaczymy jak będą wyglądać. Potestuję go trochę, ale nie w ten weekend bo jedziemy do "mamusi" ;)

Motocykl zachowuje się bdb, zrywny, nie szarpie, nie gaśnie, kręci się wysoko bez oporów, nie strzela w rury. Jak będą okopcone to skręcę PMS do 2 obrotów. Co to znaczy 3,5? Zapiąłem na 4 rowek i przełożyłem ten koralik i dwie podkładki pod to z oryginalnej iglicy.

Linka ssania, no cóż... pękła mi ta plastikowa nakrętka i teraz żeby w ogóle było ssanie to muszę trzymać ręką. Całe szczęście to długo nie trwa :P
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 10 miesiąc ago #140

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Czy linka ssania ma luz? Działa poprawnie czyli wyłącza się do końca? Poziom jest ok, ustawienia też.
Może świece już były czarne wcześniej albo motocykl chodził długo pod domem na luzie...
Zatankuj od światełka rezerwy za 50 zł i powiedz ile mil na tym zrobisz, przynajmniej będzie coś wiadomo.
Zaświeci kontrolka to wyzeruj licznik i pojeździj normalnie. Iglica jest na 4 czy 3,5 ?
Jeśli nie strzela, nie kicha to skręć pms na 2 obroty.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.051 s.
Zasilane przez Forum Kunena