UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: gaźnik RS 1600

gaźnik RS 1600 9 lata 11 miesiąc ago #141

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Modyfikacje zrobione, wczoraj zajrzałem do świec - czarne jak dno piekła.

Co mam zmienić? Obniżyć poziom paliwa? Pokręcić PMS-em? Mniejszą dyszę główną?

Poziom paliwa mam taki jak na zdjęciu poniżej, moto stał na podnośniku, zapłon włączony:

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 11 miesiąc ago #142

  • Skygge
  • Skygge Avatar
No, to się zaczęło...

Póki co z powodu przelatujących jedna za drugą burz nie wyrobiłem się ze wszystkim ale ściągnąłem gaźnik, wymieniłem iglicę, dyszę główną i pilota. Na mosiężnej zaślepce PMS zdechły mi akumulatory we wkrętarce, reszta jutro i testy :)

Dodane "jutro":
Wszystkie zmiany wykonane, założyłem pilota 37.5, główną 172.5, PMS 2,5 obrotu. Poziom paliwa podniesiony, ale regulacja tego języczka to normalnie na mikrometry... ;) Do tego wymieniłem portki na zeszlifowane w środku.

Motocykl się nie zepsuł i jeździ, tyle co dziś byłem w stanie stwierdzić bo cały dzień tak bolał mnie łeb, że aż mi było niedobrze i nie jeździłem za dużo. Garść tabletek nie pomogła. Zrobiłem jakieś 8 km testowo, przyspiesza ok, nie kaszle, nie gaśnie, nie strzela przy hamowaniu silnikiem. Muszę wymienić świece i zrobić odcinek testowy na skład
mieszanki. Jutro, jeśli partia pozwoli :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 11 miesiąc ago #143

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Tak, 1600. Dam znać :)

Dziękuję!!!!!!
:roza:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 11 miesiąc ago #144

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Skygge napisał:
Zestaw jet kit Barona już w domu, filtr K&N RK-3905-1 zamówiony i będzie w 5-8 dni roboczych, więc szykuje się wkrótce przygoda z gaźnikiem :zab:

Przeczytałem ten temat od A do Z, temat nt. pomiaru poziomu paliwa i jeszcze kilka innych podobnych. I wiem, że nic nie wiem :sor:

Z tego co pisał Witt33 wynika:
- podnieść poziom paliwa (ale o ile?)
- olać instrukcję i sugerować się ustawieniami pod 1700, czyli iglica na 4 rowek,

Potrzebuję konkretów bo polegnę. Czyli tak: poziom paliwa X mm powyżej łączenia, iglica X rowek, dysza o rozmiarze X (pipes w/baffles), air/fuel mixture screw X obrotu + co jeszcze?

Dzięki!

Poziom paliwa 5 mm nad krawędź łączenia - wtedy iglica na 3 zapince, biały spacer i 2 metalowe podkładki oraz główna 170, dla poziomu ok 3 mm nad krawędź łączenia daj na 4 zapinkę i dyszę 172.5 ;-)

Pilot oryginał 35 może być za mały więc proponuję 37.5 i startowo 2 - 2 1/2 obrotu w tym przedziale.
Na instrukcję nie patrz, napisałem Ci co i jak dla konkretnego poziomu.
Silnik 1600 ???
p.s. jak dostaniesz ten filtr k&n to daj cynk mam parę pytań. ;-)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 11 miesiąc ago #145

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Dzięki Tomboj! Będę eksperymentował zatem i płakał Wam w rękaw w tym wątku!
PS. Fajnie Cię było poznać osobiście! Pzdr!
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 11 miesiąc ago #146

  • tomboj
  • tomboj Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 142
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 0
Dużo cierpliwości, czasu i paliwa do testów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 9 lata 11 miesiąc ago #147

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Zestaw jet kit Barona już w domu, filtr K&N RK-3905-1 zamówiony i będzie w 5-8 dni roboczych, więc szykuje się wkrótce przygoda z gaźnikiem :zab:

Przeczytałem ten temat od A do Z, temat nt. pomiaru poziomu paliwa i jeszcze kilka innych podobnych. I wiem, że nic nie wiem :sor:

Z tego co pisał Witt33 wynika:
- podnieść poziom paliwa (ale o ile?)
- olać instrukcję i sugerować się ustawieniami pod 1700, czyli iglica na 4 rowek,

Potrzebuję konkretów bo polegnę. Czyli tak: poziom paliwa X mm powyżej łączenia, iglica X rowek, dysza o rozmiarze X (pipes w/baffles), air/fuel mixture screw X obrotu + co jeszcze?

Dzięki!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #148

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Macie racje! Jednak mając ustawiony stan ( z zeszłego sezonu ) w granicach 6-8 mm, bez pompy na starych ustawieniach latałem w granicach 180 km/h. Spalanie w normalnych prędkościach czytaj 100-140 km/h było w granicach raz więcej raz mniej ale zawsze w pobliżu 6 litrów.
Jutro jestem w fabryce do 13.00 więc mam możliwość pokręcenia. Ustawię wg starych parametrów wlepię większy puley i zrobię zamiankę na moduł 1700 i zobaczymy.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #149

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
TomHal napisał:
tak po krótce:
mój post odnośnie prędkości i obrotów pisany był 1 kwietnia co zaznaczyłem odpowiednią emotikonką.
Wkręt się udał :polew:
Stan poziomu paliwa w gaźniku robię mając go wyjętego z motocykla. Robienie odczytu w pojedynkę jest lekko uciążliwe więc pakując go na podnośnik mam zawsze lekkie pochylenie sprzęta do przodu - ot cała tajemnica.
Tomson - bez urazy,takie pytanko, jak chcesz odczytać wskazania poziomu paliwa patrząc od tyłu gaźnika który jest zamocowany na 'portkach"??? Chyba że masz na myśli kontrolę z boku ale mimo wszystkiego patrząc od strony filtra (zresztą nie patrząc tak opisuje również manual)
B)

Tom - zgadzam się, że na motocyklu to niewygodne. Ja też ustawiałem poziom na gaźniku wyjętym z motocykla. Tylko zwróć uwagę, że jak ustawisz gaźnik pionowo (tak jak w motocyklu stojącym pionowo) - np. zamocujesz go w imadle (ja tak robiłem) to patrząc z boku - linia łączenia korpusu gaźnika ze zbiorniczkiem idzie pod kątem !!!
Widać to na zdjęciu które załączam - obróć je sobie o 180 st. żeby odpowiadało rzeczywistej orientacji
Jak ustawisz poziom na równo z tylną krawędzią - to na przedniej (od strony filtra pow.) wyjdzie Ci 11 mm wyżej od krawędzi !
Czy Ty przypadkiem nie ustawiasz do przedniej?
Załączniki:
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #150

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Dlatego TomHal nigdy poza moto dobrze tego poziomu nie ustawisz, niektórzy robią to na oko metodą Odo ale to jest na OKO, czasem się sprawdzi czasem nie i jest to metoda bez użycia paliwa. Ja nie widzę tutaj trudności i całość zamykam do dwóch minut roboty oczywiście dysponując latarką nawet w dzień na zewn. chyba że masz sokoli wzrok. :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #151

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
tak po krótce:
mój post odnośnie prędkości i obrotów pisany był 1 kwietnia co zaznaczyłem odpowiednią emotikonką.
Wkręt się udał :polew:
Stan poziomu paliwa w gaźniku robię mając go wyjętego z motocykla. Robienie odczytu w pojedynkę jest lekko uciążliwe więc pakując go na podnośnik mam zawsze lekkie pochylenie sprzęta do przodu - ot cała tajemnica.
Tomson - bez urazy,takie pytanko, jak chcesz odczytać wskazania poziomu paliwa patrząc od tyłu gaźnika który jest zamocowany na 'portkach"??? Chyba że masz na myśli kontrolę z boku ale mimo wszystkiego patrząc od strony filtra (zresztą nie patrząc tak opisuje również manual)
B)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #152

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4614
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
WITT33 napisał:
5500 obr w 1700 daje 251 km/h ale osiągnięcie nierealne ale 220 a i ciut powyżej jest zupełnie realne. Niestety opony są do 210 max. :cooo:

A powyzej, co ?
Peknom :zab:
Czuje ze teraz dales wyzwanie TomHalowi i pociagnie do 250 :chop:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #153

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Witek trzeba mieć jakieś ograniczenia B) :di:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #154

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
5500 obr w 1700 daje 251 km/h ale osiągnięcie nierealne ale 220 a i ciut powyżej jest zupełnie realne. Niestety opony są do 210 max. :cooo:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #155

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4614
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
WITT33 napisał:
może podniósł tył a obniżył przód na zawieszeniu celem dostosowania do nowych prędkości a'la streetfighter :polew:

Kto wie skoro rozwija predkosci ponad 200 km/h :oj: :zly:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #156

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
No właśnie też zwróciłem uwagę że użył słów "motocykl jest przechylony do przodu" yyy...nie wiem co to znaczy. Dla mnie albo jest w pionie albo na stopce i poziom mierzymy ofkoz w pionie bo tak jeździmy LOL może podniósł tył a obniżył przód na zawieszeniu celem dostosowania do nowych prędkości a'la streetfighter :polew:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #157

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Tak zupełnie na wszelki wypadek - TomHal wiesz oczywiście, ze poziom się mierzy do tylnej krawędzi łączenia korpusu ze zbiorniczkiem...tej od strony silnika. Bo to jest dobre 11 mm róznicy przy motocyklu w pionie - w stosunku do krawędzi od strony filtra powietrza.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez Tomson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #158

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
TomHal napisał:
Trochę z zmian jakie naniosłem wczoraj i wyniki na drodze.
Dyszę główną wstawiłem DJ190, iglica również od DJ. Zawiesiłęm ją na 5 rowku. PMS na 1,5 obrotu, Pulley 34 zębny zostałem przy starym module z XV1600. Słuchajcie rewelka. Maszyna wkręca się od dołu na 4000 bez jakichkolwiek oporów po drodzę i to na każdym biegu. Przy 5 biegu mając 4000 obrotów GPS pokazywał 198-202 km/h. Wynik więcej niż zadawalający. Co do spalania to trochę za mało zrobiłem kilometró żeby się wypowiadać więc pozostawię ten pomiar jako do sprawdzenia.
Problemem pozostaje uzyskanie tego wyniku od samego dołu na 5-ce więc na 4 ciągnę do 170 km i dopiero wtedy wrzucam 5-kę. Do 4000 wkręca się po około 10-15 sekundach.
:wild:





:piw:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #159

  • k_kluska
  • k_kluska Avatar
jak ktoś chce to mogę bardzo dokładnie zmierzyć średnice otworu w dyszach.
wystarczy mi takową przysłać wraz z kopertą zwrotną :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 10 lata 1 miesiąc ago #160

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
znając Niemców mają ten swój poziom tak jak w Biblii stoi. Tak więc każde moto zza Odry będzie miało seryjnie taki a nie inny stan. Może w wyjątkowych sytuacjach?
Tak więc pewne ustawienia muszę korygować niestety w trakcie prób i błędów! Jak sfinalizuję dam znać!
A i teraz na 100% zamówię sobie tę małą dyszę przynajmniej 1,0 he,he

:piw:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.058 s.
Zasilane przez Forum Kunena