UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: gaźnik RS 1600

gaźnik RS 1600 6 lata 1 tydzień ago #21

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Tomson napisał:
Fabryczna iglica do setapu z hyperchargerem? hmm. Nie za ubogo będzie?
Nie,nie, hypek był założony, wraz z akcesoryjną iglicą. Teraz wyleciał i wskoczył fabryczny filtr powietrza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 6 lata 1 tydzień ago #22

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Wszystko ładnie, tylko ja nie mialem tej sprężynki 1.5 sezonu i nie miałem takich problemów :mysli:
Nic to nie oznacza, można to potraktować jako ciekawostkę tylko.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 6 lata 1 tydzień ago #23

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Fabryczna iglica do setapu z hyperchargerem? hmm. Nie za ubogo będzie?
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 6 lata 1 tydzień ago #24

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Wklejam opis czynności jakich dokonałem podczas usuwania niedomagań układu paliwowego. Może się komuś przyda.

Jak niektórym wiadomo, przez ostatnie tygodnie walczyłem z Roadstarem kolegi. Moto walił czarnym dymem z kominów i palił jak smok ok. 9l na 100 km przy setupie; dysza paliwowa 182,5, wolnych 35, PSM 3,5 obrotu (zamontowany hypercharger) Poziom paliwa był dramatycznie wysoki i ustawiony na 11 mm. Obecny setup to dysza główna 172,5, powietrzna 35, poziom pływaka 5,8 mm. PSM 2 i 3/4 (zmieniony po próbach z 2,5) moto płynnie wchodziło na obroty, dół obrotów OK, elsatycznie i płynnie sie wkręcał. Litrażowanie wykazało zużycie na poziomie ok. 5,7 l. Wydawało mi się, że wszystko jest OK, ale miałem problem gdyż moto rozpędzał sie maks do 115 - 120 km i zaczynał przerywać. Zniejszenie prędkośći powoduje, że wszystko jest OK. od 115 km traci moc, tak jakby miał za mało paliwa. Airjet fabryczny 100. Pompka przyśpieszacza działa niemal na dotyk. Aby sprawdzić i weliminować problemy w wydatkiem pompy paliwa i filtra paliwa, podłączyłem przewody paliwa na krótko z pominięciem tych elementów i na próbie nic się nie zmieniło. Nadal była kicha. Dało to jednak pewność, że pompa i filtr są OK. Następnym elementem do weryfikacji był czyjnik położenia przepustnicy. Przy użyciu omomierza ustawiłem fabryczne wartości sygnału przekazywanego do modułu zapłonowego. Ktoś tam grzebał przede mną i rozregulował go totalnie. Obecnie w układzie paliwowym :
- dysza główna Mikuni 172,5
- dysza wolnych obrotów Mikuni 35
- dysza Air Jet Mikuni 100
- poziom paliwa 5,8 mm
- PSM 2,5 obrotu
- nowy zawór odcinający, oringi i uszczelki gaźnika
- membrama OK
- pompa przyśpieszacza OK
- lewego powietrza brak
- odpowietrzenie baku OK
- TPS OK
- pompa i filtr OK
- nowe świece NGK
- zawory OK
Te czynności nie usunęły jednak usterki, która wręcz sie pogłębiła. Zapięcie akcesoryjnej iglicy na drugi rowek od dołu spowodowało, że silnik zaczął kopcić i strzelał z wydechów. Ostatnim etapem było przełożenie z mojego gaźnika (RS 1600) kompletnej membramy z fabryczną iglicą. Próba wykazała całkowity zanik problemów, Motocykl rozpędził sie do ok. 95 mil i miał dalej moc. Wobec tego rozłożyłem iglicę z gaźnika RS 1700 i okazało się, że wewnątrz nie ma fabrycznej sprężynki, która dociska iglicę do gniazda. W skutek czego iglica zawiesiła się i nie zamykałą głównego kanału paliwowego. Dorobiłem sprężynkę i moto pędzi jak pojebane :) Fabryczne iglica już zamówiona i jak dojdzie to ją zamontujemy. Wymiana definitywnie załatwia temat.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

gaźnik RS 1600 6 lata 2 tygodni ago #25

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Panowie, szybkie pytanie, bo śmigam do garażu. Jak poprawnie ustawić pompkę przyśpieszacza (Radek 1,7)
Ostatnio zmieniany: 6 lata 2 tygodni ago przez Pirania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 7 miesiąc ago #26

  • Wieku
  • Wieku Avatar
Jeśli świece wyglądają ok to skąd te parski.
Filtr powietrza seria, wydechy długie puste rury ale z wygłuszeniem.
Dodam że zaczął tak czasem parskać po wywaleniu AIS-a i przytkaniu wydechów.
Zanim zacząłem regulować PMS był w położeniu 1,5 obr
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 7 miesiąc ago #27

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Wieku,ale my mówimy o tym samym. Ten schodek jest po to aby plastikowe zabezpieczenie nie wyskoczyło. Zabezpieczenie trzyma iglicę.
Kolor świec nie jest najgorszy.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 8 lata 7 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 7 miesiąc ago #28

  • Wieku
  • Wieku Avatar
Dzieki Kusy za zainteresowanie.
Moje świece post #506.
Nie chodzi mi o co innego. Mamy poskładaną iglice i wkładamy ja w ten plastik czarny z membramą.
I mi chodzi o to gniazdo w plastiku ono na samtm dnie jest idealnie równe ?? U mnie ma jakby schodek.
Wróciłem ustawienie. Odpaliłem moto i wkreciłem pms na maksa i odkręcałem aż do wzrostu obrotów, i lekko cofnąłem, wyszło mi 2,5 obr i nyby jazda spoko ale jak dojechałem do celu przy przegazówce na postoju raz minimalnie parsknął.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 7 miesiąc ago #29

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Jeżeli dobrze cię zrozumiałem,to ten "ząbek" to jest gniazdo w które wkłada się to plastikowe żółtawe zabezpieczenie. Aby dobrze to osadzić musisz użyć długich szczypiec. Jeszcze pamiętaj,że pomiędzy tym plastikiem a iglicą są podkładki i sprężynka.
Iglicą wróć do poprzedniego ustawienia.
Czyli jak świece wyglądają? Są bardzo jasne,kawowe,czarne?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 8 lata 7 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 7 miesiąc ago #30

  • Wieku
  • Wieku Avatar
Jakieś pomysły panowie ??
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 7 miesiąc ago #31

  • Wieku
  • Wieku Avatar
Panowie tak wygląda moja iglica,

z racji tego że świecę wyglądają jakby potrzebowały trochę paliwa postanowiłem zawleczkę obniżyć o jeden ząbek a podkładkę dałem nad zawleczkę także w sumie podniosłem iglice o połowę wysokości pomiędzy rowkami.
Efekt... po odpaleniu i zejściu z ssania przy nagłym dodaniu gazu moto jakby potrzebował ułamku sekundy na reakcję po kilku przegazówkach dwa razy strzelił ogniem z miejsca gdzie zakłada się filtr powietrza.
Już powoli opadam z sił pomocy ;/
A i jeszcze jedna sprawa, w gnieździe gdzie wkładamy iglicę na końcu na samym dole jest tak jakby ząbek ??
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #32

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
tomekz napisał:
Wywal tą pompę paliwową, przecież ona ewidentnie Ci przeszkadza :-)

Mnie tam nie przeszkadza i jest ok B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #33

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Krystian ten olej w gaźniku tłumaczył by początki SVS pomimo poprawnej mieszanki...

P.S.
Wywal tą pompę paliwową, przecież ona ewidentnie Ci przeszkadza :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #34

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
majkelpl napisał:
pinhead napisał:
dzisiaj zacząłem dokładne oględziny i w tej plątaninie przewodów zobaczyłem co jest połączone z gaźnikiem,a tu odma :co:

A nie zauwazyłes na moim filmiku ze tam nic nie jest podłaczone ??? B)

Właśnie nie :nnie: ale kto by pomyślał że tam jest wpięta odma i to ona robi całą robotę. :mysli:
Ciekawe co jeszcze dziwnego znajdę w moim zaprzęgu.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #35

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
skygge napisał:
AIS z tego co pamiętam jak usuwałem swój nie miał żadnego połączenia z gaźnikiem...
U mnie też ten element nie był z niczym połączony.

Pewnie tak było,ja już taki zestaw kupiłem.
Szkoda tylko że wcześniej tego nie wyłapałem i kilkanaście tys.km. jeździłem z odmą silnika w gaźniku :taj:
Myślę,że silnik powinien jeszcze lepiej teraz pracować.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #36

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
U mnie po zakupie z USA był wywalony AIS,i do tego króćca nie jest podpięte NIC!!!!Chyba tu tkwi Twój problem! :nonie:
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #37

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
pinhead napisał:
dzisiaj zacząłem dokładne oględziny i w tej plątaninie przewodów zobaczyłem co jest połączone z gaźnikiem,a tu odma :co:

A nie zauwazyłes na moim filmiku ze tam nic nie jest podłaczone ??? B)

naforum.zapodaj.net/e69a48d84ee7.jpg.html
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 8 lata 8 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #38

  • skygge
  • skygge Avatar
AIS z tego co pamiętam jak usuwałem swój nie miał żadnego połączenia z gaźnikiem...
U mnie też ten element nie był z niczym połączony.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #39

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Majkel taki patent przypłynął już z za wody,tam był usunięty AIS i pewnie wtedy jakiś przewód im zbywał
a w gaźniku coś wystawało,to można było podpiąć :oj:
Mnie również naprowadził ten olej,bo skąd ku...a wziął się w gaźniku,i tak dzisiaj zacząłem dokładne oględziny i w tej plątaninie przewodów zobaczyłem co jest połączone z gaźnikiem,a tu odma :co:
Mam nadzieję ,że nie będę musiał kolejny raz dłubać w gaźniku po odpięciu tego "doładowania" :polew:
Jutro testy,dzisiaj nie da rady :piw: :czad: :sor:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 8 lata 8 miesiąc ago #40

  • Baron
  • Baron Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 403
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
Pinhead jak napisałeś że masz olej pod membraną to już byłem pewien że jakiś kretyn podpiął odpowietrzanie komory membrany do odmy silnika no ale widzę że wszystko się wyjaśniło.Ja mam oryginalny układ zasilania i nic nie jest tam podpięte :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.055 s.
Zasilane przez Forum Kunena