A więc po kolei..
Poprzedni setup jak już pisałem był taki:
Main 170
Iglica 98 trzeci rowek + koralik
pilot 25
pompka 50 z luzem na krzywce ok. 2 mm,ale zamykała się ok. w połowie otwarcia przepustnicy
PMS 1.6 wykręcony
Spalanie wyszło takie,że wlałem 5 litrów i zrobiłem 59 km i zgasł.
Styl mieszany,od prędkości 90-120 do ostrego rozpędzania do 160,bo dalej był nie co zamulony
Świece wyglądały bardzo dobrze jak na załączonych wcześniej fotkach.
Dzisiejszy setup jest taki :
Main 172.5
Iglica 97 drugi rowek + koralik
pilot 25
pompka 50 z luzem 2 mm i zamknięcie pomiędzy 2/3 a 3/4 otwarcia przepustnicy.
PMS wykręcony ok. 1.9 obrotu i nie strzela przy jeździe z zamkniętą przepustnicą
Dzisiejszy test zakończył się na 180 km/h
i od 160 do 180 szedł równo,więcej nie było gdzie,bo bym pewnie sprawdził.Jak dla mnie to już i tak za dużo.
Świeczka dla przykładu wykręcona i drugiego garnka i wygląda tak:
Jak oceniacie świecę ?
Spalanie wyszło nie co lepiej...5 litrów do baku i w drogę. 76 km i zdechł.
To daje ok. 6 l/100km przy tym stylu jazdy.
Jutro test przy jeździe przelotowej 90-120....zobaczymy jak wypadnie
Jak widać podobnie jest u Wemara,zmiana dyszy głównej na większą,nie zwiększyło zużycia paliwa.
Pewnie przy jeździe z większą prędkością różnica by była.
Iglica 97 również pasuje do całości i nie wzbogaca zbytnio mieszanki,a przynajmniej u mnie tak jest.
Na tej iglicy i zapince na drugim rowku średni zakres jest znacznie lepszy niż na 98 i jest to u mnie odczuwalne.
Góra wiadomo...dysza robi swoje.
Raczej tą dyszę zostawię,a sprawdzę 97 na pierwszym rowku i jeszcze raz 98 na 3 i 2.
Nie daje mi jeszcze spokoju pilot 22.5 bo taki mam w zapasie,a nie sprawdzałem go,ale zgodnie z teorią
powinien nie co zubożyć dół.Z drugiej strony u kolegi Wemara po zmianie z 25 dolny zakres się poprawił.