Powalla napisał:
Mnie tylko ciekawi kiedy w motorkach z HSR sprzęgło zacznie odmawiać posłuszeństwa i trzeba będzie za dociskiem Barnetta rozejrzeć
U mnie fabryczne sprzęgło daje radę, a za bardziej istotną kwestię uważam dobranie odpowiedniego kapcia na tył. Bowiem trzeba bardzo uważać, by przy ruszaniu z zakręcaniem nie złapać zbyt dużego uślizgu bocznego, szczególnie gdy asfalt jest mokry.
TomHal napisał:
HSR-a sobie odpuszczam. Moje ustawienia w zupełności wystarczą żeby się zabić (tfu na psa urok - nie życzę nikomu).
Ze słusznością powyższego trudno polemizować.
TomHal napisał:
Dzisiaj w drodze powrotnej do domów daliśmy po garach w łodzi. Wemar - Road Star 1700 z HSR, Paweł - Stratoliner 1900 z akcesoryjnym modułem i zdjetą osłoną filtra powietrza oraz zwyklay Stratek 1900 Jaro no i mój Shrek 1600 po moich ustawieniach z fabrycznym gaziolem. Jakoś nie widziałem różnicy na trasie.
Mi jeszcze trochę na manetce zostawało, tylko ogranicznik z tylnej kanapy wbijał mi kolana pod żebra, więc musiałem udawać
Tak na serio zaś, to od wymiany sprężyny tylnego amorka na sztywniejszą baronowską, jakoś nie mogę się dogadać z tylnym kołem przy większych prędkościach i na nierównej drodze.
WITT33 napisał:
Prawdopodobnie przepuszcza ssanie lub zatyczka ssania nie jest od Mikuni tylko od HD i ssanie chodzi cały czas.
Ja na 4 zapince na iglicy i dyszy 175 nie miałem nawet 7 litrów spalania zamykając licznik na trasie.
Po bliższych oględzinach, okazało się, że linka ssania, którą ustawiałem, gdy wisiała swobodnie, po przykręceniu w pozycji roboczej dostawała sporego naciągu i otwierała ssanie. Po korekcie linki i przy zapince na 2,5 wyszło mi spalanie l/100 km (prędkości licznikowe, dwie osoby, szyba i objuczone sakwy oraz duża torba na bagażniku):
- 7,95 - jazda jednostajna 140-150 km, bardzo silny wiatr boczny
- 6,46 - jazda przez Łódź i potem Gierkówką ok. 1,20 zł z dohamowywaniem i wyprzedzaniem
- 5,26 - dwie osoby bez torby, jazda na końcu długiej kolumny, większość trasy na 4-ce
- 8,05 - pełne obciążenie, autostrada tempo czasem w okolicach 1,60 zł, silny wiatr boczny, jazda po b. mokrym asfalcie.