UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: HSR gaźnik trochę inaczej!

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #81

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Wyrzeźbiłem uchwyt do TPS, ale czujnik opiera się o cylinder. Czy opaska ściskająca portki musi być założona tak jak oryginalnie czy miejsce skręcenia można przesunąć? Chodzi mi o ten felc na gumie i opasce. Nie będzie to powodować zasysania lewego powietrza?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #82

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Dzięki. :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #83

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
TUTAJ KLIKNIJ by ściągnąć opis modyfikacji - jest po angielsku, ale jest dużo zdjęć, gdybyś nie władał tym językiem.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): konri90

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #84

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Ja to robiłem na zasadzie pasowania jednego do drugiego.Robota bardzo prosta,tylko precyzyjna.
Kawałek blachy Al.kilka mm grubość, imadło,wiertarka,pilniki,kątówka,gwintownik,suwmiarka i do dzieła.
Ja zrobiłem trochę inaczej,bo zamiast płetwy łączącej,dorobiłem malutki wałek z nacięciem i go przykleiłem do wałka przepustnicy HSR-a....do dziś działa bez zarzutu,a trochę czasu już upłynęło,no ale też TPS nie stawia praktycznie żadnego oporu,no i dorobiłem stalowy pierścień ustalający TPS-a,tak że by nie łapał luzu bocznego,ale i bez tego będzie :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): konri90

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #85

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Są dostępne jakieś wymiary dla tego uchytu TPS`a ? Bo linki do rysunków z tego wątku nie działają. :nnie:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #86

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
Dorabiałem mocowanie linki ciągnącej - czyli jedynej podpiętej do gaźnika - bo w standardowym mocowaniu linka łapała się na samym końcu gwintu pancerza linki. Nic wielkiego - kawałek płaskownika 3 mm zgięty dwa razy i przykręcony do oryginalnego mocowania linek.
Linką odciągającą się nie martw, jak nie pokombinujesz, to i tak się nie da podpiąć.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 5 lata 1 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #87

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Oczywiście :lek: TPS -a zamontuj,tak jak jest to wcześniej już opisane :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #88

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Przeczytałem cały temat i mam jeszcze jedno pytanie czy montaż czujnika TPS wniesie jakieś różnice jeśli mam moduł Dyny?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #89

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
To była prowizorka,tak na szybko,ale poszła w zapomnienie i już tak została.
Może kiedyś zrobię coś fajnego z nierdzewki... :mysli:
Linki będą pasować Tobie oryginalne,tylko to mocowanie przy gaźniku nie wiem ,czy nie będziesz musiał delikatnie dopasować do ich długości.
Ja swoje obciąłem,bo z linki powrotu zrezygnowałem.W moim przypadku jest całkowicie zbędna :zab:
PS.Zobaczysz,co to znaczy dobry gaźnik w odpowiednim miejscu :cooo:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 1 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #90

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Widziałem Twoje zdjęcia w tym temacie. Widać że zmieniłeś mocowanie linki przy gaźniku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #91

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
konri90 napisał:
W jaki sposób należy poprowadzić oryginalne linki gazu aby pasowały do HSR? Czy konieczna jest wymiana linek? Czytałem że przy oryginalnej kierownicy powinny pasować. Może ktoś ma foty jak to wygląda :foto:

Linki prowadzisz tak jak pod ori gaźnik,bo są w podobnym miejscu mocowane.
Ja u siebie przerabiałem mocowanie linki ( bo mam tylko jedną ) przy gaźniku.
Fotki znajdziesz gdzieś w moich archiwalnych postach :lek:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 1 miesiąc ago #92

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
W jaki sposób należy poprowadzić oryginalne linki gazu aby pasowały do HSR? Czy konieczna jest wymiana linek? Czytałem że przy oryginalnej kierownicy powinny pasować. Może ktoś ma foty jak to wygląda :foto:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 6 miesiąc ago #93

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
Foto jest moje ( :zab: całe 8,5€ wysupłałem) i niestety, to moje pochylenie. Niestety, bo przez to, że wyjazd był bardzo spontaniczny, to nie podkręciłem zawieszenia. Z tej przyczyny, po dociążeniu "turystycznym", tył ramy był bardzo nisko, co widać na fotce i przycierał chętniej niż podesty - co też widać na fotce. Przy jeździe z, w miarę, stałą prędkością, np. w szybkich łukach, zbytnio to nie przeszkadzało. Jednak przy podjazdach, gdy silnik zaczynał mocno ciągnąć, to tył ramy bardzo przysiadał.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 5 lata 6 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 6 miesiąc ago #94

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1540
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
wemar , nie mów , że na tej focie , to Ty tak pochyliłeś moto na zakręcie :polew:
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 6 miesiąc ago #95

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
U mnie PMS wykręcony na prawie 3 obroty (pilot chyba 22,5, ale głowy nie dam, bo już nie pamiętam, co zostało w gaźniku). Pierwsze co zauważyłem to to, że tylny reling przestał się pokrywać sadzą. Silnik też pracuje równiej, nawet na bardzo obniżonych obrotach (600?).

Na takim ustawieniu bez problemu RS wjechał na wysokość 2830 metrów i tam stabilnie pracował. Dzień wcześniej bez problemu szedł ostro pod Gavię i Stelvio. Na zjazdach trochę cichutko popierdywał rurkami, ale zjazd musiał trwać minimum kilkanaście sekund.

Ponieważ droga na 2830 m n.p.m. jest oficjalnie najwyższym punktem udostępnionym w Europie do ruchu kołowego, to śmiem twierdzić, że silnik zasilany HSR nie ma problemu w górach, nawet na ubogich nastawach. :dobrarobota

Na wjeździe na Stelvio złapałem fotkę, a nawet kilka :polew:

Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 7 miesiąc ago #96

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Ma ktoś na zbyciu pompkę 70,oczywiście do HSR-a :dolar: :dolar:

Już nieaktualne :jez:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 7 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 11 miesiąc ago #97

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4600
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
Skygge napisał:
Powiem więcej, nawet "na węch" spaliny się zmieniły, nie walą tak paliwem jak wcześniej, na co zwrócił mi uwagę diagnosta poprzednio.

O kurde Panie az tak miales ???? B) :nie:

No to nie wesolo.
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 11 miesiąc ago #98

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Powiem więcej, nawet "na węch" spaliny się zmieniły, nie walą tak paliwem jak wcześniej, na co zwrócił mi uwagę diagnosta poprzednio. Jutro traska do zrobienia a potem przegląd świec.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 11 miesiąc ago #99

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Skygge napisał:
Pilot 22,5 wsadzony, PMS tylko leciutko odkręcony bardziej i CO na stacji diagnostycznej zrobiło się 0,6 (było ponad 6).
Przegląd zaliczony, pilot 22,5 zostaje na stałe. Wydaje się być optymalny. Przy większej dyszy żeby uzyskać właściwy skład mieszanki trzeba by jeszcze mocniej odkręcić PMS żeby ją bardziej zubożyć a to wiąże się z koniecznością podniesienia wolnych obrotów żeby motocykl nie gasł. Tak to sobie wykombinowałem :zebol:

:dobrarobota :dobrarobota
Jeżeli widziałeś mój ostatni setup,który tak już pozostał,to tam właśnie jest pilot 22.5 :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 5 lata 11 miesiąc ago #100

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Pilot 22,5 wsadzony, PMS tylko leciutko odkręcony bardziej i CO na stacji diagnostycznej zrobiło się 0,6 (było ponad 6).
Przegląd zaliczony, pilot 22,5 zostaje na stałe. Wydaje się być optymalny. Przy większej dyszy żeby uzyskać właściwy skład mieszanki trzeba by jeszcze mocniej odkręcić PMS żeby ją bardziej zubożyć a to wiąże się z koniecznością podniesienia wolnych obrotów żeby motocykl nie gasł. Tak to sobie wykombinowałem :zebol:
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.068 s.
Zasilane przez Forum Kunena