Darecki napisał:
... nie jezdzilem RS prawie rok,myślałem że problem się sam naprawi
kilka dni temu uruchomilem RSa i pojechałem wymienić tylna oponę, ...
Liczyłeś, że opona od stanie też obrośnie bieżnikiem?
Darecki napisał:
... pomierzylem i maja grubość 2.8 ...
Serwisówka podaje - "New 2,9-3,1 mm, service limit 2,8 mm". Zatem musisz rozejrzeć się za nowymi. Nie podpowiem jakimi, bo sam mam ten dylemat.
Darecki napisał:
Zmierzylem również grubość tych tarcz metalowych pomiędzy tarczami sprzęgła,u mnie miały grubość 2.1 a Barnetta na swojej stronie pokazuje że ich tarcze mają grubość 2.3,więc się pytam jaką jest prawidłowa grubość?
W serwisówce podano "new 2,2-2,4 mm", ale w rubryce "service" nie ma podanej żadnej wartości. Zobacz, czy tarcze nie mają wyślizganego rowka w miejscu, gdzie pracują elementy cierne z tych drugich tarcz. Jeśli nie są wyślizgane, to ja bym założył stare. Ewentualnie sprawdź ile kosztuję nowe i wtedy pomyślisz ile musisz wydać za "święty spokój".
Darecki napisał:
To ile w sumie jest tych tarcz sprzeglowych 8 czy 9?
Tarcz ciernych jest 9, przekładek jest 8.
Darecki napisał:
I jeszcze jedna sprawa,na zdjęciach widać dekielek i uszczelkę,na deklu tam gdzie jest uszczelka widać lekkie zasniedzenia,czym to usunąć,że szlifować delikatnie papierem ściernym czy jest jakiś inny środek który to rozpuści czy nie martwić się tym?
To nie śniedź, ale resztki uszczelki. Spróbuj potraktować preparatem do usuwania etykiet z towarów lub twardą, szorstką szmatą na drewienku, nasączoną benzyną ekstrakcyjną.
Darecki napisał:
I na koniec,w tym deklu jest wycięcie na przewód elektryczny,wymksnal mi się i trzeba będzie go umiejscowić spowrotem,czy wystarczy go włożyć i już czy jednak trzeba go potraktować jakimś silikonem,jeśli tak to jakim?
Ten kabelek trochę tam już przesiedział, zatem guma stwardniała, a w dodatku jakoś się ułożyła i nie ma gwarancji, że ułoży się tak samo ponownie. Naprawa ew. wycieku to sporo czasu, który lepiej wykorzystać inaczej, a za nowy kabelek, bo samych gumek nie kupisz, serwisy słono kasują. Pociągnij delikatnie silikonem wysokotemperaturowym lub poszukaj preparatu Hylomar. Tylko nie nakładaj tego szpachlą - po dociągnięciu śrub pokrywy i tak 99,5% preperatu zostanie wyciśnięta na boki. To co będzie na zewnątrz, to wytrzesz, gorzej z tym, co dostanie się do środka i będzie się potem pałętać po silniku.