UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #21

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
nie, przewód jest bezpośrednio z portek do aisa i on jest mokry z benzyny. A może te strzały spowaodowane są przez ais , który jest nie do końca usunięty u mnie. Usunięty został filtr i zaślepiony wlot i to wszystko a rurki w cylindrach pozostały.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #22

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Może masz tam podpięte odpowietrzenie zbiornika paliwa??
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #23

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
To fest kolejny rebus
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #24

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
a czy to normalne ,że z tego przewodu co wychodzi z krócca ssącego do AISA pociekła benzyna ? :mysli:
Nie normalnie.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #25

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
a czy to normalne ,że z tego przewodu co wychodzi z krócca ssącego do AISA pociekła benzyna ? :mysli:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #26

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
krzych1700 napisał:
...a ten przewód co wychodzi z portek do ais można całkowicie wyp... ......? I zaslepic?
Możesz spokojnie, tylko dokładnie to uszczelnij!
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #27

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Jak przestanie padać nagram a ten przewód co wychodzi z portek do ais można całkowicie wyp... ......? I zaslepic?
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #28

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
A ja tu już nic nie rozumiem :czad:
Kilka postów wcześniej wszystko było w porządku,moc,przyspieszenie,brak strzelania tylko świece białe przy wyższych obrotach,a teraz wracamy do punktu wyjścia...szukanie nie wiadomo czego :mysli:
Krzychu nagraj filmik :foto: jak twój piec pracuje i go tu zapodaj....chętnie zobaczymy z czym mamy do czynienia.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #29

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Na razie odłącz tę cienką rurkę, która staruje AIS, a wychodzi z portek. Potem się okaże, czy trzeba coś naprawiać.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #30

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Ja mam ściągnięty ais ale możliwe ze mo zaworek podciśnieniowe nie domyka i szczela chce go wymienić ale gdzie go kupić może to jest przyczyną szczelania
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #31

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Bo nie domyka się do końca przepustnica i silnik dostaje więcej powietrza z paliwem.
Z tego co piszesz to mi wynika, że masz coś z obwodem biegu jałowego. Z tego to strzelanie i brak reakcji na PMS. Nie wiem czy czyściłeś gaźnik, ale potraktowałbym go prężonym powietrzem i to z wykręceniem dysz i w obie strony. Całkiem możliwe też, że gdzieś jednak dostaje się lewe powietrze - niewiele, ale dostaje.. Zwykle do diagnozy tego wystarczy spryskanie dolotu czymś łatwopalnym (np. WD40) i sprawdzanie, czy obroty nie rosną. Pisałeś, że masz zamontowany AIS - on jest sterowany wężykiem podpiętym do króćca na portkach. Odepnij ten wężyk, a króciec zaślep (uszczelnij). To da odpowiedź, czy lewe nie dostaje się przez AIS. Jeśli na postoju nic nie zobaczysz - np. innej reakcji na PMS, to przejedź się z tak wyłączonym AIS'em.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #32

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
i oto chodziło :zebol: a w jaki sposób sprawdzić sprawność zawór ka podcisnieniowego( pod białym dekielkiem).
Pinhead napisał ,że ustawienie obrotów nie wpływa na mieszanke to dlaczego po podkreceniu na wyższe obroty szczelanie w wydechy ustawały?
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #33

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
, czy zmiana wolnych obrotów zmienia ustawienia mieszanki? chodzi mi o to ze jak zwiększe obroty to czy mieszanka się robi bardziej uboga ?

Zmieniając wolne obroty,nie zmieniasz składu mieszanki :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #34

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
, czy zmiana wolnych obrotów zmienia ustawienia mieszanki? chodzi mi o to ze jak zwiększe obroty to czy mieszanka się robi bardziej uboga ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #35

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
lukezbrus napisał:
A co do tych niskich obrotów, to powiedzcie mi.. ( wiem że już było o tym )
Ale czy Wasze silniki też tak szarpią przy jeździe po mieście ?

To zalezy jaki masz bieg zapiety .... jak za wysoki i wolno jedziesz to bedzie szarpał i juz ... sam musisz ogarnac na jakim biegu dobrze Ci jedzie
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #36

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
A co do tych niskich obrotów, to powiedzcie mi.. ( wiem że już było o tym )
Ale czy Wasze silniki też tak szarpią przy jeździe po mieście ?
U mnie to się najbardziej objawia przy jeździe po płaskiej drodze ( nie z górki, nie pod górkę ) zazwyczaj między 50 a 60 km/h - silnik jakby nie mógł się zdecydować, czy ma przyspieszać czy zwalniać.
Zauważyłem też że kiedy motocykl jest obciążony jazdą pod górkę lub kiedy jedzie z górki i hamuje silnikiem to tych objawów nie ma. Zacząłem się zastanawiać czy aby wszystko z moim moto jest OK i czy u Was też tak to wygląda ?
( dodam że PMS jest ustawiony)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #37

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
kusy napisał:
Nie zapominajcie o tym ,że smarowanie w tych silnikach nie lubi bardzo niskich obrotów.

Alez oczywiscie, nie lubia niskich obrotów ale ... te masz tylko na postoju, na swiatłach ... cała reszta to juz wysokie obroty :zab:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #38

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Nie zapominajcie o tym ,że smarowanie w tych silnikach nie lubi bardzo niskich obrotów.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #39

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Na patataj też mogę ustawić ale z zejścia z obrotów bulgota i szczeli w :du:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #40

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
pinhead napisał:
Wolne obroty ustaw tak,że by silnik miarowo pracował na biegu jałowym,bo to jednak nie harley

No i co z tego ? B)
Da sie prawie na patataj ustawic :hej:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.045 s.
Zasilane przez Forum Kunena