UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #41

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
krzych1700 napisał:
Wemar to co zrobić jak inni mają 175 i jest ok
Nie sugeruj siętym. Inny producent filtra, inny wydech i już się wszystko rozjeżdża. Ja przeniosłem hipka w inne miejsce i okazało się, że sporo spraw wzięło w łeb. Ważne jest to co obserwujesz u siebie.

pinhead napisał:
Wemar jak może być ubogo skoro kominy okopcone,i do tego iglica praktycznie podniesiona na maxa.
Okopcenie rur może pochodzić od przyśpieszacza. Ja tak miałem przy HSR, zmieniłem na rozmiar mniejsza i efekt zniknął. Po prostu zauważyłem, że pojawia się szybciej, przy jeździe miejskiej. Wcześniej też kombinowałem w dyszą główną i iglicą, a problem był w dyszy pompki.

pinhead napisał:
krzych1700 napisał:
Wemar to co zrobić jak inni mają 175 i jest ok
Kolego a ta twoja 195 jest cechowana mikuni ?
Tak, już nie używam tego gaźnika, ale to było Mikuni - inaczej bym się nie odzywał.

krzych1700 napisał:
Tylko żebym po 200 km nie robił zaworów .
Spoko, zawory tak szybko się nie poddadzą.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #42

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Ok ale jak możesz to odpowiedź na pytanie 2 czlonu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #43

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
Tylko żebym po 200 km nie robił zaworów . A co tam aby do przodu tak jak piszesz a jeszczę jedno pytanie może banalne ale, czy zmiana wolnych obrotów zmienia ustawienia mieszanki chodzi mi o to ze jak zwiększe obroty to czy mieszanka się robi bardziej uboga ?

Głowicę to byś może robił po 30-40 tys na ubogiej mieszance,ale nie po jednej przejażdżce :polew:
Po raz kolejny piszę....lej paliwo i śmigaj do końca sezonu,potem wyciągniesz wnioski :lek:
Wolne obroty ustaw tak,że by silnik miarowo pracował na biegu jałowym,bo to jednak nie harley, :taj: i nie gasł np. przy dojeżdżaniu do świateł.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #44

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Tylko żebym po 200 km nie robił zaworów . A co tam aby do przodu tak jak piszesz a jeszczę jedno pytanie może banalne ale, czy zmiana wolnych obrotów zmienia ustawienia mieszanki chodzi mi o to ze jak zwiększe obroty to czy mieszanka się robi bardziej uboga ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #45

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Krzychu, czas pojeździć teraz. Motocykl ma kopa, nie strzela, nie prycha czy kicha. Nawijaj kilometry.
Świeca nie zabarwi się po 20 km na pewno. Może po 200 km coś pokaże...może.
Sprawdz ile teraz pali Twój motocykl..ja obstawiam grubo ponad 6L/100km przy tym ustawieniu.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #46

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
Wemar to co zrobić jak inni mają 175 i jest ok

Kolego a ta twoja 195 jest cechowana mikuni ?
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #47

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
wemar napisał:
pinhead napisał:
Wemar sugerujesz jeszcze większą dyszę niż 195 :co:
Skoro na 195 jest ubogo, to trzeba większą. Ja z podobnym akcesorium na wlocie i wylocie miałem założoną 200 (tak przyszedł) i było OK.

Wemar jak może być ubogo skoro kominy okopcone,i do tego iglica praktycznie podniesiona na maxa.
Nie wiemy jeszcze jaka jest ta dysza,bo może to jakiś zamiennik o innym przeliczniku.
Każdy z nas takie nastawy testował i wiesz co się działo :cooo:
Ja bym opuścił igłę na 3 rowek,i przede wszystkim trochę pojeździł,bo świeca nie zabarwi się po "kilku" kilometrach.
Z drugiej strony jak świece są białe,to nie ma mocy,a z odpowiedzi Krzycha to moc jest :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #48

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Wemar to co zrobić jak inni mają 175 i jest ok
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #49

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
pinhead napisał:
Wemar sugerujesz jeszcze większą dyszę niż 195 :co:
Skoro na 195 jest ubogo, to trzeba większą. Ja z podobnym akcesorium na wlocie i wylocie miałem założoną 200 (tak przyszedł) i było OK.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #50

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Tak też uczynie :zol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #51

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
Kolanek nie widzę bo są osłonięte . Z tym pmsem jest tak ze on na kręcenie reaguje ale nie wpływa to na mieszankę o może tak to powiem a ile trzeba pojeździć aby świece opatrzeć. pinhead ratunku :czad:

Pojeździj 1000-1500 km,zobaczysz dokładnie jak moto się sprawuje,wtedy zajrzyj do świec,ale jak masz okopcone końcówki to nie może być ubogo :piw:
Tylko opuść tą iglicę...
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #52

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Kolanek nie widzę bo są osłonięte . Z tym pmsem jest tak ze on na kręcenie reaguje ale nie wpływa to na mieszankę o może tak to powiem a ile trzeba pojeździć aby świece opatrzeć. pinhead ratunku :czad:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #53

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
krzych1700 napisał:
Dysza główna 195,wolnych obr 37.6, Pms czy na 2.5 czy 1 obr to samo .Filtr k&n otwarty, kominy wolne w środku okopcone. O co tu chodzi .Moto świetnie wchodzi na obroty ma kopa

Winika z tego że gaźnik masz ustawiony na bogato,do tego dochodzą okopcone kominy,i w tym układzie świeczki nie mają prawa być białe :nie:
Ja bym na twoim miejscu zszedł nie co z iglicą ,tak na 3 rowek liczony od góry....zubożysz nie co średni zakres :zab:
Dziwne tylko,że PMS u ciebie nie reaguję,i tak piszesz że na 2,5 czy na 1 obr jest to samo :mysli: U mnie jest tak czuły jak kobieta...dotkniesz i już wariuje :polew:
Jeżeli moto ma kopa tak jak piszesz i równo wkręca się na obroty to pojeździj trochę i dopiero sprawdź świeczki,bo one nie zmieniają koloru tak od razu..
Ps. Jeszcze pytanie odnośnie kolanek wydechu...czy mocno się przebarwiają na fioletowo ?
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #54

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Dysza główna 195,wolnych obr 37.6, Pms czy na 2.5 czy 1 obr to samo .Filtr k&n otwarty, kominy wolne w środku okopcone. O co tu chodzi .Moto świetnie wchodzi na obroty ma kopa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #55

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Coś mi tu nie pasuję :mysli:
Wymieniłeś dyszę na 195,igła praktycznie na maxa do góry :lek: na takim zestawie powinno być bogato.
Zastanawia mnie,że u ciebie świece szybko zmieniają kolor...jak piszesz,że w dolnym zakresie świece są ok,a przy jeździe powyżej 100 km/h świece robią się białe :mysli:
Iglicę opuść na dół,jak piszę wemar...2-3 rowek max.
Sprawdzasz poziom paliwa tak profilaktycznie....bo nie wiadomo czy utrzymuje się na właściwym poziomie.
Jak u ciebie z końcówkami wydechów...czy w środku są okopcone ?
Wemar sugerujesz jeszcze większą dyszę niż 195 :co:

Krzychu napisz nam po kolei jakie masz teraz ustawienia,łącznie z filtrem i kominami.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #56

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Iglicę ustaw niżej, ale dopiero po wstawieniu większej dyszy. Z tego co opisałeś widać, że masz zbyt ubogo przy większych otwarciach przepustnicy. Zostaw zatem w spokoju dyszę wolnych oraz PMS i zmieniaj tylko górny zakres - czyli dyszę i iglicę. Iglicy już masz wysoko, wiec trzeba dać większą dyszę.
Po wymianie dyszy obniżasz iglicę i testujesz, stopniowo podnosząc w górę, aż do osiągnięcia oczekiwanego rezultatu.
Osobiście jednak ponad dyszę główną 200 bym nie szedł.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #57

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Wemar zmieniłem dysze na 195 i dalej to samo a iglicę mam na 5 wcieciu od góry czyli od tej tępej strony juz jest wysoko a ty mowisz za mam dać na 2 od góry to będzie mniej podawał paliwa.A tak wogole świece powinny mieć prawidłowy wygląd na średnich (100 km/h czy 140 i więcej
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #58

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Zostaw wolne obroty w spokoju. Wymień dyszę główną na taką o 5 numerów większą, bo z tego co pamiętam to iglicę już masz na maksa - ale po wymianie ustaw ją niżej, na drugi rowek od góry. Potem pojeździj i sprawdź.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #59

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
I po przejazdzce stwierdzam że na wolnych przy dyszy wolnych obr 37.5 świece mają prawidłowy kolor a powyżej 100 km świece są białe jak śnieg, już mu włosy posiwialy od tego wszystkiego
Ostatnio zmieniany: 6 lata 9 miesiąc ago przez krzych1700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik 6 lata 9 miesiąc ago #60

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Ten filterek jest podłaczony - z jednej strony do gaźnika, a z drugiej do atmosfery. W zasadzie ani on zaciąga, ani wypuszcza - po prostu daje odniesienie ciśnienia na membranę.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): krzych1700
Czas generowania strony: 0.037 s.
Zasilane przez Forum Kunena