krzych1700 napisał:
Pinhead a jak zniwelowales to popierdywanie?
W moim przypadku wystarczyła precyzyjna regulacja PMS-a. zakres ok. 1/8-1/10 obr. Wolne mam ustawione tak,że silnik pracuje miarowo,bez szarpania.
Pisałeś,że po za strzelaniem silnik ładnie pracuję,a mimo to chcesz czegoś więcej...to dobry objaw,że nie uznajesz kompromisów
Jeżeli to w czymś pomoże,to u mnie iglica nie ma wpływu na strzelanie i czy ona jest na 2,na 2/5,czy na 3 rowku strzałów nie ma,to samo na innej igle.
Najwięcej problemu miałem z poziomem paliwa,bo tu trzeba dużo cierpliwości,a mi po kilku rozkręceniach gaźnika z rzędu żyły mocno puchły
Musisz zacząć od początku,tzn. założyć K&N,zrobić jakiś wyjściowy setup i nastawić się na dalszą regulację.
Wiem,że sezon w pełni,ale od strzała nie da się tego zrobić,chyba,że przetrzymasz sezon i pod jego koniec weźmiesz się do roboty.
Ważne,że byś wiedział co za co w gaźniku odpowiada,to ułatwi Tobie dalsze prace
Od razu Ciebie uprzedzam,że choć byś podjechał do kogokolwiek co jest w temacie,to za jedno popołudnie tego nie ogarnie.....sam do tego musisz dojrzeć.
W żadnym wypadku nie chcę Cię dołować,bo nie o to tu chodzi,ale układ zasilania w motocyklu to bardzo ciężki temat i tu jest potrzebna spora wiedza tematu i jeszcze więcej cierpliwości
To,że zrobisz dokładnie tak ,jak ktoś inny z gaźnikiem,masz znikomą szansę,że u Ciebie będzie moto działało poprawnie.Ja i nie tylko w swoich postach opisywałem dokładnie setupy gaźnika i jakie są tego efekty,ale to wszystko robione pod mój piec..