UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Kody, DIAG

Kody, DIAG 5 lata 11 miesiąc ago #1

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1543
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Don Pedro napisał:
Saturian bez przesady, ostatecznie translator, kopiuj-wklej i już masz jakieś pojęcie. Do tego sześciopak i wzrasta kreatywność umysłu :piw:

Pedro , ja tylko zrozumiałem to , co pisałeś o sześciopaku :++: :piw: :dia:
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kody, DIAG 5 lata 11 miesiąc ago #2

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kody, DIAG 5 lata 11 miesiąc ago #3

  • Don Pedro
  • Don Pedro Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 0
Wojtas72 napisał:
Pedro, czy na 100% to działa tylko w wersji wtryskowej? Jak wchodzisz w diagnostykę?
Nie wiem czy w innej też. W moim 2008 działa, ale myślę, że każdy może popróbować.
1.Przełączyć stacyjkę z kluczyka na OFF, przełączyć przycisk wyłączania silnika (czerwony) na OFF
2.Odłączyć kable pompy paliwowej
3.Wcisnąć przycisk RESET jednocześnie przycisk SELECT ze strzałką do góry
4.Przełączyć stacyjkę z kluczyka na ON i tak trzymać przez co najmniej osiem sekund
Na wyświetlaczu zamiast zegarka i przebiegu pojawi się napis “dIAG” Puszczamy przyciski i ponowie wciskamy trzymając wciśnięty przycisk SELECT strzałką do góry i przycisk RESET przez co najmniej dwie sekundy. Wchodzimy do trybu diagnostycznego. Na wyświetlaczu pojawi się pierwszy numer kodu “d:01” i niżej wartość przy odpuszczonej manetce czyli zamkniętej gardzieli przepustnicy np. „17”. Dodając manetkę a maxa wartość ta się zwiększa do ok 100. Po trybie diagnostycznym poruszamy się przyciskiem “SELECT” strzałka w dół lub w górę
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wojtas72, lukezbrus

Kody, DIAG 5 lata 11 miesiąc ago #4

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Pedro, czy na 100% to działa tylko w wersji wtryskowej? Jak wchodzisz w diagnostykę?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kody, DIAG 5 lata 11 miesiąc ago #5

  • Don Pedro
  • Don Pedro Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 0
Saturian bez przesady, ostatecznie translator, kopiuj-wklej i już masz jakieś pojęcie. Do tego sześciopak i wzrasta kreatywność umysłu :piw:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kody, DIAG 5 lata 11 miesiąc ago #6

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1543
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Dzięki Don Pedro , jutro idę do księgarni po książki do angielskiego . Za parę lat to przeczytam :hej: :piw:
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez SATURIAN.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Kody, DIAG 5 lata 11 miesiąc ago #7

  • Don Pedro
  • Don Pedro Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 0
Nie wiem czy było. Wygrzebane i skradzione amerykańcom. Pozycje i wartości dla RS wtrysk. Wchodzimy w garażu w DIAG naszego RS-a i grzebiemy, np. DI 01 pokazuje stan czujnika położenia przepustnicy, przy manetce gazu w stanie spoczynku i po zapięciu pełnej manetki. U mnie 17-100. Bez demontażu można sprawdzić czy jest sprawny. itd....


DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.

- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY

- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY

- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999

- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS

- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)

- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF

- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF

- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.

- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.

- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION
TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.

- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus
Czas generowania strony: 0.033 s.
Zasilane przez Forum Kunena