UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wymiana oleju przekładniowego

Wymiana oleju przekładniowego 7 lata 3 miesiąc ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Największym problemem przy wymianie oleju w XV 1900 jest kolanko wydechu.Zasłania ono korek wlewowy i przelewowy.Na pierwszy rzut oka wydawałoby się ,że trzeba zdemontować wydech.Ale rozwiązanie jest bardzo proste.Wystarczy odkręcić nakrętki kolanka przy tylnym cylindrze.Następnie poluzować dwie śruby. Jedna to łączenie kolanka z wydechem,druga to łączenie przedniego kolanka z tylnym. Wtedy bez problemu odchylamy kolanko i mamy dostęp do śrub.Jeżeli chodzi o śrubę spustową,to jest ona zasłonięta przewodem hamulcowym.Trzeba przewód wypiąć z dwóch opasek.Ja aby podnieś przewód do góry ( stawia spory opór )przeplotłem przez niego drut i podciągając do góry odsłoniłem śrubę spustową.Zalecany olej to 80W w ilości 0,55l. Najlepiej jednak to powoli zalewać i obserwować kiedy pojawi się w otworze kontrolnym.




Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.045 s.
Zasilane przez Forum Kunena