UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Buczenie przy tylnym kole

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 10 miesiąc ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Wemar prędzej poddadzą się łożyska niż tulejki.Tak było w Moim przypadku.Tulejki z dużą siłą naciskały na wew. bieżnie. U Mnie łożyska kręciły się z bardzo dużym oporem w porównaniu z nowymi. Zbyt mocne dokręcenie plus zbyt mocno naciągnięty pas zrobiło swoje.Wspomniane tulejki są ok.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 10 miesiąc ago #2

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Siła dokręcenia oski nie moze mieć wpływu na zniszczenie łożysk - to nie ten typ mocowania. Zaróno przednie koło, jak i tylne mają wstawione tuleje i siła skręcenia osi opiera sie na nich i na tulei wewnętrznej łożyska, a nie na kulkach.
Jednak porzy bardzo mocnym skręceniu może być tak, że któras z tuleji "kleknie" i wtedy siła zacznie sie przekładać na kulki łożyska, bo łożysko będzie ściskane wzdłużnie.
Wyjmij tuleję z piasty i zobacz, czy nie jest uszkodzona (wygięta lub sdeformowana na końcach). Jesli jest, to wymienianie łożysk nic nie da.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 5 lata 10 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #3

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
a jednak igiełki :dia:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #4

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Robercik już nie. Wygrałem walkę z tym pierniczonym kołem. Wyło któreś łożysko igiełkowe.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #5

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
qzwa kusy ty naprawdę masz pod górę
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #6

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Test na asfalcie wypadł negatywnie :nonie: Przy 30 km/h słychać wycie koła. Zamówiłem łożyska igiełkowe. Jutro odbiór i dalsza walka :boks:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #7

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Kusy uważaj teraz żeby Ci na koło nie poszedł :soa: :zab:kusy napisał:
Koło kręci się bez żadnych oporów. Jutro test na asfalcie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #8

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Wymieniłem dzisiaj dwa zewnętrzne łożyska plus uszczelniacze. Test na podnośniku wypadł pozytywnie. Koło kręci się bez żadnych oporów. Jutro test na asfalcie.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #9

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Jedyny plus tej jego wymiany :zebol:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #10

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1543
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Ale się przynajmniej nie odkręciła :polew:
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #11

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
kusy napisał:
I tu chyba jest przyczyna ,że łożyska przy takim przebiegu moto uklękły. Poprzedni właściciel po wymianie opony tak dopierdolił śrubę ośki,że musiałem walić młotkiem w klucz. Półtorej metrowa przedłużka nie dawała rady.
Po temacie.....cymbał,i tyle.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #12

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
I tu chyba jest przyczyna ,że łożyska przy takim przebiegu moto uklękły. Poprzedni właściciel po wymianie opony tak dopierdolił śrubę ośki,że musiałem walić młotkiem w klucz. Półtorej metrowa przedłużka nie dawała rady.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #13

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
kusy napisał:
Jednak za szybko był ten entuzjazm. :nonie: Problem nie tylko nie ustał ,ale się nasilił. Po wszelakich testach wychodzi,że winowajcą są łożyska.Dzisiaj szybki demontaż,jutro zakup i montaż.
Klucz dynamometryczny jest tu priorytetem...to tak kolego dla przypomnienia.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #14

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Jednak za szybko był ten entuzjazm. :nonie: Problem nie tylko nie ustał ,ale się nasilił. Po wszelakich testach wychodzi,że winowajcą są łożyska.Dzisiaj szybki demontaż,jutro zakup i montaż.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #15

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Robercik wielkie dzięki za serwisówkę :piw: Problem rozwiązany :hej: Jednoznacznie nie mogę stwierdzić co było przyczyną. Stwierdziłem,że pas był za mocno naciągnięty. Brakowało smaru na łożysku igiełkowym.Test pinheda wykluczył oponę.Po przesmarowaniu wszystkiego i ponownym ustawieniu koła i naciągu pasa jest ok.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #16

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
kusy a może ciągasz kozę za sobą :polew: sprawdz e mail wysłałem ci serwisówkę
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): kusy

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #17

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Mój poprzedni komp zeżarł Mi wszystkie serwisówki,więc mam pytanie. Jak ma być naciągnięty pas w 1900 najlepiej jak koło jest w powietrzu ?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #18

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Z tą oponą to dobry pomysł. Jutro przeprowadzę test.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #19

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
kusy napisał:
Panowie w przedziale prędkości 40 do 20 km/h z okolic tylnego koła słychać buczenie.Moto ma przejechane 17 tyś,więc chyba na łożysko koła za wcześnie. Pas naciągnięty prawidłowo. Ostatnio co robiłem z tyłu to regulowałem twardość sprężyny.Chociaż nie sądzę żeby miało to coś wspólnego z tym buczeniem. Opona wizualnie w bardzo dobrym stanie. Co to może być?

Opona,łożysko,pas...nic więcej tam nie ma,co by mogło buczeć :lek:
Pas może być zabrudzony,ale to raczej nie było by buczenie,tylko skrzypienie.
Łożysko..wiadomo,słychać ale nie przy każdej prędkości.
Opona :mysli: i tu może tkwić przyczyna,bo może być np. wyząbkowana .Spróbuj zmniejszyć w niej znacznie ciśnienie i sprawdź jak się zachowa na drodze w podobnych warunkach :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): kusy

Buczenie przy tylnym kole 5 lata 11 miesiąc ago #20

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Panowie w przedziale prędkości 40 do 20 km/h z okolic tylnego koła słychać buczenie.Moto ma przejechane 17 tyś,więc chyba na łożysko koła za wcześnie. Pas naciągnięty prawidłowo. Ostatnio co robiłem z tyłu to regulowałem twardość sprężyny.Chociaż nie sądzę żeby miało to coś wspólnego z tym buczeniem. Opona wizualnie w bardzo dobrym stanie. Co to może być?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.051 s.
Zasilane przez Forum Kunena