UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Road Star S- wersja na 2010

O:Road Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #1

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Jako średnio wykształcony leśnik po szkole mogę ze 100% pewnością powiedzieć, że ekologia to nic innego jak biznes. Jest to gałąź gospodarki nastawiona na zarabianie pieniędzy, a ta cała otoczka z redukcją zanieczyszczeń to tylko mydlenie oczu.
Prawdziwe zanieczyszczenia tkwią w gospodarce Stanów i Chin , ale na te państwa nasi europejscy pseudoekolodzy są za słabi. Dlatego ograniczają się do robienia szumu i zarabiania pieniędzy w naszym grajdołku.
Przykład z życia. Zauważyliście, że niemal przed każdą inwestycją są protesty zielonych, pikiety i przykuwanie się łańcuchami - a później nagle wszystko milknie i nikt już nie wnosi zastrzeżeń do tychże inwestycji, które zostaną ukończone. Następuje obrót bezfakturowy przy zamkniętych drzwiach i krzykacze przestają krzyczeć. Żałosne ale prawdziwe.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #2

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O: Road Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #3

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Tylko że moto z 2009 roku jest już na wtrysku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #4

  • Zenek
  • Zenek Avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #5

  • Bukol
  • Bukol Avatar
Upload _POST_WROTE:
Tak+ Raider
Euro 3 to morderca
w 2004 zabił gaźniki w sporej części maszyn

Tak jest, ale taki S&S n.p. potrafi robić silnik gaźnikowy spełniający obecne Euro ileśtam. Oczywiście darmo nie rozdają, ale znaczy się, że można.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #6

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No i jak ciekawa i wazna odpowiedz potrafi podniesc czlowieka na duchu :laugh: B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #7

  • Rayo
  • Rayo Avatar
majkelpl _POST_WROTE:
Upload _POST_WROTE:
a będzie coraz ciężej

Czyli ze co ?
Ze jak mam Waldka juz praktycznie dozywotnio u siebie to za jakis czas moze byc problem aby dopuszczono go do porusznia sie ?
Jakis diagnosta stwierdzi ze przepisy juz nie pozwalaja na dopuszczenie go do ruchu :(

Najpierw będzie faza ostrego pseudo ekologicznego podatku, bo nie spełniasz jakiejś tam normy. Potem zaczniesz kombinować jak to obejść na stacji diagnostycznej (Na tym polu mamy jako Naród duże doświadczenie. Następnie będzie pewne status quo, po którym dla wytrwałych zapalenców przychodzi wybawienie. Twoja maszyna będzie youngtimerem, pojazdem historycznym lub jeszcze czymś innym na żółtych lub tęczowych blachach. Będziesz się cieszył różnymi przywilejami, o których teraz nawaet nie marzysz :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #8

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Upload _POST_WROTE:
a będzie coraz ciężej

Czyli ze co ?
Ze jak mam Waldka juz praktycznie dozywotnio u siebie to za jakis czas moze byc problem aby dopuszczono go do porusznia sie ?
Jakis diagnosta stwierdzi ze przepisy juz nie pozwalaja na dopuszczenie go do ruchu :(
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #9

  • Upload
  • Upload Avatar
nowe motocykle są projektowane tak by spełniały normy przewidziane okresie produkcji
Rozrusznik serca w nieboszczyku nic nie da
Urzędasy, urzędasami ale motocykle bardziej zanieczyszczają niż samochody
A normy dla motocykli są i tak mniejsze
Cieszmy się że udało nam się jeszcze załapać na gaźniki
Sam AIS jest dość prymitywną pompą która rozrzedza spaliny (w wielkim uproszczeniu)

Nie radzę lekceważyć ekologów i archeologów mają całkiem spore uprawnienia
a będzie coraz ciężej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #10

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Upload _POST_WROTE:
Tak+ Raider
Euro 3 to morderca
w 2004 zabił gaźniki w sporej części maszyn

Mylisz się...
Mordercą są nienormalni urzędnicy i politycy europejscy , którzy muszą mieć zajęcie , bo inaczej ich posady (czyt. stołki) , nie byłyby potrzebne - straciliby robote... Więc siedzą i wymyślają normę-niedługo już będzie EURO 10 , zamiast tak jak w przypadku naszego "kochanego" kraju budować dobre drogi, które w zdecydowany sposób więcej by dały naturze, niż te poj.... normy.
I tak w ameryce (i nie tylko) da sie na gaźniku i z normą "0" (zero) , a w europie się nie da...
Ot co..........
Weźmy przykład nowego GSXR 1000 , jakie ma baniaki, żeby mogł być dopuszczony do sprzedaży w europie...
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #11

  • Upload
  • Upload Avatar
Tak+ Raider
Euro 3 to morderca
w 2004 zabił gaźniki w sporej części maszyn
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #12

  • Bukol
  • Bukol Avatar
Ja gdzieś czytałem, że to jednak sprawy związane z emisją spalin. Albo nie chcą, albo nie potrafią (nie da się?) dostroić w sumie dość starej konstrukcji do dość rygorystycznych norm Euro. Tak było z VTX-ami i starszymi Starami (Drag i Wild 1600). Nie wiem natomiast czy 1700 też i stąd moje pytanie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

_POST_RERoad Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #13

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
wydaje się powiedzieć: nasz rynek Europejski a ich rynek amerykański to porównanie jak wsi do wielkiego miasta. Po co wydawać pieniądze na rynek europejski skoro i tak sprzedaż nowych wyrobów nie rekompensuje wbitych w nie pieniędzy? Nasz rynek europejski zadawala się i tak tym co przypłynie ze Stanów więc nie ma potrzeby otwierać dodatkowej drogi sprzedaży (tzw. dealerskiej). Części robią swoje - na tym jest największy utarg.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Road Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #14

  • Wróbel
  • Wróbel Avatar
Takich przykładów jest więcej, mnie rwnież zastanawia polityka Hondy, dlaczego na europejski rynek wogóle nie wprowadziła modeli VTX.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Road Star S- wersja na 2010 14 lata 4 miesiąc ago #15

  • Bukol
  • Bukol Avatar
Jeszcze jedno w temacie nowych WS/RS - dlaczego te maszyny nie są sprzedawane w Europie? Czemu tylko na USA? Przecież opracowanie technologii spełniającej europejskie normy czystości spalin udało się nawet w Milwaukee :) Czyżby taka polityka Yamahy, żeby w Europie tylko nowe modele sprzedawać? Wiecie coś na ten temat?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Road Star S- wersja na 2010 14 lata 6 miesiąc ago #16

  • Bukol
  • Bukol Avatar
Ale nad kuframi to by mogli popracować. Mówię o plastikach. A reszta? Nie ma co zmieniać, bo i po co? Tylko by sobie fachowcy od silników (także z HD) z inżynierami od S&S'a pogadali i by się dowiedzieli jak się robi gaźnik spełniający Euro 3 :P Dla mnie to mistrzostwo świata.

A felgi są ok - przy 2 tarczach z przodu, kufrach/sakwach z tyłu i felgach 16" i tak za wiele tych felg nei widać. Alu za to są bezobsługowe i można stosować bezdętkowe opony. A jak szprychy to niech mają przynajmniej 80szt i 20". Wtedy jest co podziwiać ... i czyścić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Road Star S- wersja na 2010 14 lata 6 miesiąc ago #17

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Key Features:
Electronic fuel injection ensures easy cold starting and flawless fuel delivery at nearly all altitudes and in nearly any conditions.
A medium-size adjustable windshield enhances riding experience by keeping wind and weather off the rider.
Stylish locking hard sidebags look great and provide ample storage for traveling.
Touring rider seat and passenger seat with backrest is shaped for roominess and extended long-range comfort.
Power is not a problem for the long-legged 102-cubic-inch V-twin, and belt final drive passes it to the rear wheel with maximum efficiency.
The Road Star Silverado S gets chrome accents to the front end including: standard passing lamps, chrome switchgear, front brake master cylinder, front fork and levers.

Engine:
Computer-controlled fuel injection monitors multiple engine parameters to calculate perfect mixture under nearly all conditions.
102-cubic-inch (1670cc) air-cooled, pushrod OHV 48-degree V-twin pumps out huge amounts of torque barely off idle for brisk acceleration and fantastic overall cruising performance.
Hydraulic valve lifters driven by twin camshafts deliver exceptional performance and less maintenance. Ceramic composite cylinder bore plating ensures greater durability and optimal heat dissipation.
Smooth-shifting five-speed transmission with 5th-gear overdrive delivers outstanding cruising performance with low rpm at highway speeds.
Dry sump lubrication system uses a handy spin-on filter and creates lower center of gravity by helping keep overall engine height to a minimum.
Electric starting system features solenoid-activated autodecompressor for easy, dependable starting.
Two-into-two exhaust system features beefy, staggered shotgun dual pipes putting out a soulful V-twin exhaust tune.

Chassis/Suspension:
Solid-mounted engine housed in specially designed rigid-look, double-cradle frame features a stylish 32-degree rake.
Extra-long 66.5-inch wheelbase creates long and low retro profile, added rider comfort and well-balanced handling.
Telescopic 43mm front forks with stainless-steel covers and 5.5 inches of travel stylishly smooth out the bumps.
Out-of-sight link-type, preload-adjustable rear shock provides 4.3 inches of wheel travel for great handling and a plush ride.
16-inch cast wheels shod with tubeless tires for a classic, yet sporty look while providing confidence-inspiring handling and excellent grip.
Dual 298mm front disc brakes feature four-piston calipers with aluminum pistons and sintered brake pads for strong, linear stopping power, backed up by a 320mm single rear disc.
Lightweight and high-strength final drive belt provides long life and quiet operation.

Additional Features:
Industry-leading Star family fit and finish feature rich, lustrous paint and extensive chrome accents that create a machine as stunning as it is powerful.
Ultra-thin, tank-mounted speedometer features a stylish design and provides easy reading of odometer, dual tripmeters, clock and fuel gauge as well as low fuel, high beam, turn signal, neutral and engine diagnostic indicator lights.
LED taillight and clear turn signal lenses with amber bulbs for a custom look, great visibility and reduced current draw.
Full-size floating-type rider and passenger floorboards are roomy and comfortable.
A two-piece heel/toe shifter, and braided stainless clutch and throttle cables add even more comfort and style.
4.74-gallon fuel tank with low-fuel warning light means exceptional cruising range.
Seat and fork locks both integrated into main ignition switch for extra convenience.
Handy underseat helmet holder.
Powerful 12V 60/55-watt halogen headlight maximizes nighttime visibility and comes with beautiful chrome finish.
12V 12-amp-hour maintenance-free battery ensures fuss-free, dependable starting.
I po co to tłumaczyc...bardzo dobry motocykl :silly:
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Road Star S- wersja na 2010 14 lata 6 miesiąc ago #18

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Ja tam nie podważam tylko dziwiłem sie że stylistyka praktycznie nie zmieniona. :-)
Mogli błotniki zmienić:-) Alumy mi kompletnie nie pasują, tylne koło pasowe też jest jakieś takie....
Przednia lampa mi się podoba :-) i tylna ale to żadne nowości :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Road Star S- wersja na 2010 14 lata 6 miesiąc ago #19

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
foty sciągnięte ze amerykańskiej strony Yamahy. Prezentują wersje 2010 sprawdź sam.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Road Star S- wersja na 2010 14 lata 6 miesiąc ago #20

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Tak się na te foty patrzę i mi coś tu nie gra... silnik wygląda jak nasz a przecież nowe silniki mają już nieco inny design....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.032 s.
Zasilane przez Forum Kunena