UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Wild Star a Road Star

Wild Star a Road Star 9 lata 3 tygodni ago #1

  • wlodi
  • wlodi Avatar
Drut66 napisał:
Mój sprzęt po zimie, odpalił na widok kluczyka, zawsze tak ma..
Ha, a mój odpala jak tylko mnie zobaczy :zebol: A tak na serio... pali na dotyk czy jest zimny czy ciepły. I chwała mu za to :aniol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 9 lata 3 tygodni ago #2

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
kusy napisał:
Tomson pochodzenie mojego to Georgia,więc przypuszczam ,że nie było żadnego zaworu.
Problemy są na ciepłym,lub gorącym. Rzecz w tym ,że niekiedy odpala na strzała.Zwiększenie wolnych obrotów niczego nie poprawiło.Gdzie jest ten zawór,i jak wygląda?

To jest tylko w wersji na Kalifornie - zawór jest między zbiornikiem a główką ramy po prawej stronie, dwa wężyki są podpięte do niego.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wild Star a Road Star 9 lata 3 tygodni ago #3

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Mój sprzęt po zimie, odpalił na widok kluczyka, zawsze tak ma..
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wild Star a Road Star 9 lata 3 tygodni ago #4

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Mój na gażniku i też pali od strzała czy ciepły czy zimny i nie strzela ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 9 lata 3 tygodni ago #5

  • eniu
  • eniu Avatar
A mój radziu odpala tak samo,czy stoi miesiąc,czy jest ciepły.A odpala od strzała jak to piszecie,może dlatego ,że jest na wtrysku? I niech tak zostanie,wielkie dzięki mu za to :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 9 lata 3 tygodni ago #6

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Tomson pochodzenie mojego to Georgia,więc przypuszczam ,że nie było żadnego zaworu.
Problemy są na ciepłym,lub gorącym. Rzecz w tym ,że niekiedy odpala na strzała.Zwiększenie wolnych obrotów niczego nie poprawiło.Gdzie jest ten zawór,i jak wygląda?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 9 lata 4 tygodni ago #7

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
kusy napisał:
Czy się różnią? Kolegi Wild odpala od strzała,a w moim musi być przygazówka.Jeżeli już odpali bez przygazówki to rozpędza się jak stary diesel.

Pudło. Mój Road odpala od strzała :zab: No - ale to jest nr 71 to się przykładali na początku.

A tak poważnie - mówisz o odpalaniu na zimno czy na gorąco?
Bo ja też musiałem robić przygazówkę na ciepłym. Po żmudnych dochodzeniach w końcu wpadłem na to, że moja wersja na Kalafiornię miała zawór zamykający odpowietrzenie gaźnika po zgaszeniu silnika - ochrona środowiska, rozumiecie. To powodowało, że się wszystko gotowało w gaziorze jak w zakorkowanym czajniku. Efekt - po krótkim postoju (np. stacja benzynowa) aby odpalić trzeba było otworzyć przepustnicę i wtedy zapalał przy efektownej erupcji czarnego dymu z kominów.
Wywaliłem ten zakichany zawór i po temacie - na ciepło zapala od dotknięcia. Tak jak na zimno.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wild Star a Road Star 9 lata 4 tygodni ago #8

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Trzeba dodać ze WS zawsze miał dwa te same Gary. RS do 2003 1600 a później 1700.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wild Star a Road Star 9 lata 4 tygodni ago #9

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Marek może to jest kwestia ustawień.Jeżeli chodzi o różnice .Światła,hamulce,licznik,siedzenie,tylni błotnik,pas.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wild Star a Road Star 9 lata 4 tygodni ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Kusy, ale to nie jest różnica między modelami, a różnica w ustawieniach. Takie przykłady można podać nawet w obrębie jednego modelu. U mnie np. przy obecnych temperaturach muszę przytrzymać cięgno ssania i ładnie zaczyna gadać na oba gary, jak tylko wyciągnę, to zapala na 3-4 razy i w dodatku zdecydowanie tylny garnek ma problem. Tylko mało co widać, że ma inny gaźnik i dość eksperymentalne ustawienia.

Z tego co mi wiadomo, to Wildek miał mniej elementów chromowanych "na lustro" i nigdy nie miał silnika 1700.
Różne są też szerokości pasa napędowego. Inna jest też instalacja elektryczna - nie ma dużo zmian, ale np. w kabelkach od świateł (najczęściej przerabianych) jest kilka istotnych zmian. Wildki, nie wiem czy wszystkie roczniki, miały też głębiej profilowane kanapy niż Radki 1700.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 tygodni ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 9 lata 4 tygodni ago #11

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Czy się różnią? Kolegi Wild odpala od strzała,a w moim musi być przygazówka.Jeżeli już odpali bez przygazówki to rozpędza się jak stary diesel.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 9 lata 4 tygodni ago #12

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Odświeżam temat ponieważ padło niedawno pytanie co do różnic co do tych dwóch bliźniaczych modeli. Może ktroś odkrył jeszcze co nie co to niech się pochwali.
:wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wild Star a Road Star 9 lata 1 miesiąc ago #13

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Wild był robiony tylko na Europę z silnikiem 1600 i do 2003r, a różnił się tylko nazwą
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wild Star a Road Star 9 lata 1 miesiąc ago #14

  • Darecki
  • Darecki Avatar
TomHal napisał:
słuchając silnika czy to RoadStar-a a tym bardziej WildStar-a wydaje mi się że to jest właśnie kwit esensja tego co w dzwięku klasycznej V-ki być powinno. HD poznaje z daleka i już mnie jej klang nie imponuje. Dlaczego? Nie wiem. Może brak typowego patataj.

Aleś RSa wymienił na królewicza :jez:
A jest jakąś różnica pomiędzy Wild a Road Starem,no pytam bo u nas tylko "roldy" są?
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 tygodni ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 12 lata 3 miesiąc ago #15

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
No to czyli dużych różnic nie ma.
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 12 lata 3 miesiąc ago #16

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
piter 1600 napisał:
Ani WS ani RS nie miały katalizatorów.Wydechy są identyczne.Z sygnałami jest racja w RS są dwa trąbkowe,w WS jeden okrągły,przed sinikiem.Wysokość też jest identyczna[chyba że ktoś coś zmieniał].Silniki też są jednakowe i oba są srebrne.Lampa ledowa pojawiła się tylko w RS-ie od 2004.
Cały czas porównujemy te modele do 2004,bo po tym roku zaprzestano wypuszczać model zwany Wild Star.
mój błąd te katalizatory,szybko wyłapany przez Pitera,ale człowiek uczy się całe życie,a co do wydechów niby to samo,ale RS mają zakończenie wydechu lejkowate a WS proste,może i bez znaczenia ale jednak te pierwsze lepiej się prezentują patrząc z tyłu
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 12 lata 3 miesiąc ago #17

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
robrob napisał:
Rocker napisał:
pinhead napisał:
Road Stary miały wygodniejsze kanapy,bardziej głębsze,no i wizualnie chyba ładniejsze,ćwiekowane dookoła

Tu się nie zgodzę, bo to właśnie WS miały wygodniejsze kanapy, głębsze. Że w RS są szersze i ćwiekowane to prawda, dodatkowo wspomnieć trzeba, że są bardzo płaskie i totalnie niewygodne. Co do urody kwestia gustu.
Rocker 100% racji, ja swoje z RS 1700 zamieniłem na kanapę ze starszego modelu, dla mnie wygodniejsza bo głębsza
Ja mam RS z 99 r. a kumpel WS 01 r. i w tym przypadku z komfortem bym się spierał,mnie osobiście wygodniej się siedzi na moim,nawet kumpel mówił że jak będe zmieniał to chętnie odkupi,może tu waga ma jakieś znaczenie,albo na moim jeżdził jakiś kolos za wielką wodą i wysiedział dość głęboko i dlatego takie moje odczucie,bo przecież ma znaczenie czy jezdzi koleś 65 kg. a facet 100 i więcej,oczywiście bez obrazy dla obu przypadków.:hel:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 12 lata 3 miesiąc ago #18

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Rocker napisał:
pinhead napisał:
Road Stary miały wygodniejsze kanapy,bardziej głębsze,no i wizualnie chyba ładniejsze,ćwiekowane dookoła

Tu się nie zgodzę, bo to właśnie WS miały wygodniejsze kanapy, głębsze. Że w RS są szersze i ćwiekowane to prawda, dodatkowo wspomnieć trzeba, że są bardzo płaskie i totalnie niewygodne. Co do urody kwestia gustu.
Rocker 100% racji, ja swoje z RS 1700 zamieniłem na kanapę ze starszego modelu, dla mnie wygodniejsza bo głębsza
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 12 lata 3 miesiąc ago #19

  • Rocker
  • Rocker Avatar
pinhead napisał:
Road Stary miały wygodniejsze kanapy,bardziej głębsze,no i wizualnie chyba ładniejsze,ćwiekowane dookoła

Tu się nie zgodzę, bo to właśnie WS miały wygodniejsze kanapy, głębsze. Że w RS są szersze i ćwiekowane to prawda, dodatkowo wspomnieć trzeba, że są bardzo płaskie i totalnie niewygodne. Co do urody kwestia gustu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Wild Star a Road Star 12 lata 3 miesiąc ago #20

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Ani WS ani RS nie miały katalizatorów.Wydechy są identyczne.Z sygnałami jest racja w RS są dwa trąbkowe,w WS jeden okrągły,przed sinikiem.Wysokość też jest identyczna[chyba że ktoś coś zmieniał].Silniki też są jednakowe i oba są srebrne.Lampa ledowa pojawiła się tylko w RS-ie od 2004.
Cały czas porównujemy te modele do 2004,bo po tym roku zaprzestano wypuszczać model zwany Wild Star.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.058 s.
Zasilane przez Forum Kunena