UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Winetu-Indian

Winetu-Indian 9 lata 8 miesiąc ago #1

  • Arturo
  • Arturo Avatar
Jeździłem w sobotę na Polish BIKE WEEK w Karpaczu Indianem - były jazdy próbne. Moje wrażenia- silnik bardzo elastyczny - bardzo podobny do mojego Raidera (podobna pojemność i parametry).
Komfort - super, tył zawieszenie pneumatyczne (moja żona bardzo zadowolona), kanapy bardzo szerokie. Technicznie bardzo fajny motor. Jednak Raider jest dużo bardziej w moim stylu.
Może jak będę dużo starszy to się przesiądę na ten parowóz. Na pewno jest dużo lepszy technicznie od Harleyów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 8 miesiąc ago #2

  • Darecki
  • Darecki Avatar
Ale zanim zaczniesz marzyc najpierw przejedz sie nim.wierzmi tez sie tym bajkiem zachwycalem.ale dla mnie przede wszystkim teraz liczy sie komfort :piw:


sagittarius napisał:
Bez względu na opinie o indiańcu ja ślinie się na samą myśl o Indian Chief Vintage ale jak pisał Artek to strefa marzeń bo u nas w PL-u wersja podstawowa to 130.000 masakra jakaś więc jak w totka nie trafię to marzyc będę do końca życia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #3

  • sagittarius
  • sagittarius Avatar
Bez względu na opinie o indiańcu ja ślinie się na samą myśl o Indian Chief Vintage ale jak pisał Artek to strefa marzeń bo u nas w PL-u wersja podstawowa to 130.000 masakra jakaś więc jak w totka nie trafię to marzyc będę do końca życia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #4

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Bez komentarza :taj:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #5

  • adamze27
  • adamze27 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 273
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 2
TomHal napisał:
to porównanie to troche chyba Ci nie wyszło. W przypadku tego drugiego to i jeden i drugi mają to samą skarbonkę a w przypadku pierwszego porównania mówimy o japońcu i jankesie.
dlaczego?piszac skarbonkę masz pewnie na myśli zarząd VW AG??wspólne silniki,płyty podłogowe itd? :mysli: nie chcę tutaj prowadzic wykładu nad wyższością Audi w porównaniu z VW,jeżdzę na codzień VW i Audi więc mogę smiało przyznac że VW słusznie jest nazywany biednym bratem :mysli: co do porównania skośnego z amerykańcem,ja odbieram moto wzrokowo i dotykiem B) a nie przez pryzmat narodowości :polew:
Kawasaki ZZR1100
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #6

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
adamze27 napisał:
posiadziałem i poprzymierzałem sie do kilku Victory jak oglądałem Dragi w jednym sklepie,niestety rozczarowałem się :nnie: brak w nich tego smaczku,stylu dragowego :ble: Victory nigdy nie będzie Yamahą,tak jak Volkswagen nigdy nie bedzie Audi :dia:

to porównanie to troche chyba Ci nie wyszło. W przypadku tego drugiego to i jeden i drugi mają to samą skarbonkę a w przypadku pierwszego porównania mówimy o japońcu i jankesie.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #7

  • adamze27
  • adamze27 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 273
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 2
posiadziałem i poprzymierzałem sie do kilku Victory jak oglądałem Dragi w jednym sklepie,niestety rozczarowałem się :nnie: brak w nich tego smaczku,stylu dragowego :ble: Victory nigdy nie będzie Yamahą,tak jak Volkswagen nigdy nie bedzie Audi :dia:
Kawasaki ZZR1100
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #8

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Każdy by przytulił ale dalekie trasy to Gwiazdą, które sporadycznie bywają kapryśne ... potomkowie samurajów nie zrobią czegoś co przypomina Big Macka ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #9

  • marek
  • marek Avatar
każdy chwali to co ma :dobrarobota ale ja tam chętnie bym przytulił takiego "apacza" :piw: :chop:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #10

  • DrFelga
  • DrFelga Avatar
Nie ukrywam że i mnie Indianiec po łbie łaził. Zajechałem do dilera Indianca w Niemczech po ogladać go sobie . No i k... tak się rozczarowałem że mi po prostu przeszło. Tak jak piszesz Artek, Radek The Best !!! :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #11

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Victory jeżdziłem, wrażenia średnie, nawet bardzo średnie ... wizualnie jak dla porażka (wszystkie modele), Indian póki co to sfera marzeń ... tak że póki co Radek the best :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Winetu-Indian 9 lata 9 miesiąc ago #12

  • Darecki
  • Darecki Avatar
Wczoraj mialem okazje przejechac sie na Indianinie Chieftain,chcialbym podzielic sie wrazeniami,choc to forum innego motocykla mysle ze czasami warto cos innego dosciac porownac,
Moj kolega od dluzszego czasu napalony na Vistory Cross Country jak arab na kurs pilotazu,jezdzimy po dilerach I ogladamy,dilujemy,jak wiadomo Polaris to matka Victory I Indianina,pojechalismy we trojke I na dzien dobry zrobilismy sobie road tescik,kolega napalony dosiadl Victory,drugi kumpel Indiana Vintage a ja Chieftaina,wypasiony jak Zagloba,najpierw musialem zaznajomic sie z bajerami typu,guzik do cruise control,guzik do radia(wylaczylem),guzik do opuszczania I podnoszenia szyby I pare innych mniej lub wiecej zbednych,na srodku owiewki cieklokrystaliczny ekran I brakowalo tylko qwa wskazan zasolenia Baltyku,ale w koncu odpalilem sprzeta I pijechalismy,biegi wchodza jak w maslo(oczywiscie porownuje teraz Winetu do RS-a,bo przez ostatnie kilka lat nim jezdzilem),lekko sie je przezuca,gaz reaguje natychmiast I powiem ze przyspieszenie nawet z wysokiego biegu ciagnie dobrze,specjalnie wybralem droge ktora ma tysiace nierownosci,zaraz wzdluz jeziora Ontario,jezdze nia dosc czesto wiec chcialem sprawdzic zawieszenie Winetu,i tutaj bardzo mile zaskoczenie,prawie wogole nie czuc nierownosci,motor idealnie,naprawde sie prowadzi,kregoslup nie odczuwa zadnych dobic,tak z przodu jak I z tylu zawieszenie pieknie tlumi nierownosci,poswirowalem troche I zaczalem jechac zygzakiem,pare razy przy zakretach lekko skladalem sprzeta na bok,oczywiscie nie za duzy bo moto nie moje I pierwszy raz nim jechalem,naprawde dobrze wywazony,cruise control(to chyba u was tempomatem nazywaja) piekna sprawa na autostradzie,i trzyma predokosc nie jak te wszystkie mechaniczne ze od czasu do czasu trzeba manetka podciagac,pojezdzilismy tak z pol godziny I wrocilismy do dilera na negocjajce,i wszystko byloby ok z tym Indianinem gdyby nie dwie rzeczy,pierwsza to jak wrocilem po pol godzinnej przejazdzce jaja mialem ugotowane na twardo,choc nie bylo wcale goraco,buchal zar tak z lewej jak I prawej strony,i to jest naprawde przejebane,a dwa to cena,za Vintage,podstawowa wersja bez akcesoriow ktorych jest jak Tomus Czesresniak mowil jak mrowkow trzeba wylozyc $prawie 25000 kanadyjskich plus podatek I oplaty administracyjne cos ok.$1000 natomiast za Chieftaina trzeba dac prawie 30.tysiakow,za te pieniadze to ja mam brand new Honde Goldwing,
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.033 s.
Zasilane przez Forum Kunena