UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Pomoc w ustawieniu pasa

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 1 dzień ago #1

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 459
  • Otrzymane podziękowania: 23
  • Oklaski: 3
Najlepiej na podnośniku poluzować regulatory i kręcić kołem na luzie i minimalnie regulować do momentu az pas będzie szedł środkiem wtedy dokręcić wszystko i jest perfekto.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 2 tygodni ago #2

  • Plastyk
  • Plastyk Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 474
  • Otrzymane podziękowania: 19
  • Oklaski: 0
Prosta sprawa, nawet ja sobie z tym poradziłem :) Można ogarnąć bez podnośnika. A jaka satysfakcja :$:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 2 tygodni ago #3

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1262
  • Otrzymane podziękowania: 92
  • Oklaski: 12
Dremar,a po co Tobie podnośnik :mysli:
Zrób jak pisałem,poluzuj nakrętkę ośki, popuść napinacz o jeden obrót,jak będzie za dużo,to cofnij o 1/4 - 1/2 obrotu.Pchnij ośkę do przodu z prawej strony, dokręć nakrętkę ośki i zobacz co się dzieje.Jak będzie ok,to delikatnie skręć napinacze i zakontruj śruby.....to tyle.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 2 tygodni ago #4

  • Dremar
  • Dremar Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 72
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
To jest dosłownie minimalne otarcie o zewnętrzną krawędzi na kole. Gdzieś czytałem ze muszę podnieść tylne koło więc u mnie problem z podnośnikiem ale czy tak jest faktycznie. Sama regulacja nie jest jakaś górnolotna.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 3 tygodni ago #5

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 915
  • Otrzymane podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
W sumie Pinhead ma rację bo mając pas prawidłowo naciagnięty unikamy w ten sposób ponownej regulacji naciagu pasa.
Najważniejsze,że nie jest to czynność z kręgu " czarnej magii" i można się o jej wykonanie samemu pokusić.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 3 tygodni ago #6

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 568
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Ja parę razy sam ustawiałem pas i za każdym razem pas jakby znajdował swoje miejsce i tak zostawiłem. Wiem jak to brzmi ale być może pas po prostu tak ma. Po paru kilometrach Sprawdzałem czy się nie wyciera później znów Sprawdzałem po kolejnych kilometrach Jeżeli się nic nie wycierała to tak zostawiłem doszło do tego że na zlotach albo gdy ogólnie zobaczyłem xv1600 to od razu biegłem do pasa sprawdzić jak ma ustawiony. Mogę w pełną świadomością powiedzieć że na 10 sprawdzonych motocykli 8 miało pas lekko po lewej bądź po prawej stronie. Oczywiście chodzi tutaj o lekkie dotykanie krawędzi a nie o jakieś mocne napinanie na krawędź
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Ostatnio zmieniany: 10 miesiąc 3 tygodni ago przez Drut66.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 3 tygodni ago #7

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1262
  • Otrzymane podziękowania: 92
  • Oklaski: 12
Ja bym proponował poluzować prawy napinacz,a to dlatego, że jak pas masz dobrze napięty,to taki zostanie,a koło wtedy zmieni swoją płaszczyznę.
Poluzuj nakrętkę ośki,potem napinacz o cały obrót....tylko pamiętaj, że koło samo się nie przekręci,bo prawy napinacz działa tylko ustalająco.Możesz uderzyć lekko w nakrętkę oski,lub rękami przekręcić koło,tak aby ośka z prawej strony przesunęła się do przodu.
Jak to nic nie da,to trzeba wydystansować koło B)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 3 tygodni ago #8

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 915
  • Otrzymane podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
Spróbuj sam. Tam nic nie popsujesz. Skoro jest za blisko zewnętrznej części pulleya to naciągnij trochę lewy regulator przy ośce tylnej - powiedzmy pół obrotu i po przejażdżce zobacz jak się zmieniło położenie pasa. W razie potrzeby powtarzaj czynność.
Oczywiście pamiętaj,żeby przed tą operacją poluzować nakrętkę tylnej osi i jarzmo tylnego zacisku hamulcowego a przed jazdą koniecznie je dokręcić!
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ustawieniu pasa 10 miesiąc 3 tygodni ago #9

  • Dremar
  • Dremar Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 72
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
Jestem z Wrocławia i szukam osoby która pomoże mi ustawić zbieżność pasa napędowego.
Lekko po zewnętrznej części ociera i zapewne trzeba by wyregulować koło. Będę wdzięczny za pomoc. Oczywiście $$ :takjest: ....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.082 s.
Zasilane przez Forum Kunena