UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Royal Star ustawienie gaźnika/ów

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #1

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
tutaj gaziol bez cenzury :zebol:

Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #2

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
jasne! przecież trzeba sobie pomagać!

co do tych kapturków to podobnie jest przecież w wild/roadstar tam też były gaźniki z zaślepionymi śrubami regulującymi. wiadomo gaźnik to gaźnik - cudów nie ma.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #3

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1540
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Człowiek cały czas poznaje coś nowego .
Panowie dałem link i fragmenty wypowiedzi kumplowi na forum draga , mam nadzieję , że nie macie mi tego za złe :piw:
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #4

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Tomson napisał:
Ale tu kolesie rozmawiają jak się dostać do pilot screw.....pod tymi kapturkami brązowymi....
I facet pisze, że ściągał te kapturki i regulował skład mieszanki po tym, jak zmienił dysze.

www.venturerider.org/forum/topic/57007-carburetor-float-bowl-covers/

I o to mi chodziło. Przecież gaźnik to nie jakiś monolit - odlany i zaspawany. Musi być możliwość manualnej regulacji. Elektronika obsługuje tylko sygnały. Ona nie naprawi elementów mechanicznych.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #5

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Ale tu kolesie rozmawiają jak się dostać do pilot screw.....pod tymi kapturkami brązowymi....
I facet pisze, że ściągał te kapturki i regulował skład mieszanki po tym, jak zmienił dysze.

www.venturerider.org/forum/topic/57007-carburetor-float-bowl-covers/
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Metal

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #6

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4600
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
Metal napisał:
A swoją drogą jednak zastanawiam się co będzie gdyby - teoretycznie - okazało się, że świece jednak nie wyglądają prawidłowo :mysli:
Jak wtedy regulować?

Hmmmm .... skoro to jest podłaczone do kompa to ... raczej nic sie nie reguluje bo komp o to dba ..... chyba B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #7

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1540
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Dzięki Panowie .
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #8

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
No i wszystko jasne :dobrarobota
To dlatego serwisowki nie opisują grzebania w gaźnikach.
A swoją drogą jednak zastanawiam się co będzie gdyby - teoretycznie - okazało się, że świece jednak nie wyglądają prawidłowo :mysli:
Jak wtedy regulować?
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Royal Star 1 rok 11 miesiąc ago #9

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Swego czasu, jakieś dwa trzy lata temu nie miałem zbyt wiele czasu na robienie serwisu i oddałem Yadzie do serwisu koło Inowrocławia. Znajomy Pawła (z Forum) bo o nim tutaj mowa jak oddawał mojego XVZ1300 cmokał że tak nie naruszonych gaźników dawno nie widział. Stwierdził, że w przypadku Royal Star-a nie ma potrzeby regulacji gaźników ponieważ one nie musza być regulowane. Coś jak na wzór jak kiedyś Audi wstawiała w swoich pojazdach benzynowych Jetronica. Każdy z gaźników w Royalu jest podłączony do komputera sterującego kontrolującego poprawność jego pracy. Nie ma tam typowych śrubek regulujących tak jak jest nam znane z gaźników Road/Wild Starów.




gdzie:
4 - przewód czujnika położenia przepustnicy
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 1 rok 11 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): SATURIAN

Royal Star 2 lata 1 godzinę ago #10

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Skoro nikt nic nie wie to trza wypraktykować.
Najprościej na podstawie koloru świec. Wiadomo z praktyki,że nawet to co pisze serwisów w w/w temacie to tylko teoria i w danym egzemplarzu wcale nie musi być prawdą. Jeździć,patrzeć jakie świece i kręcić śrubą. Tak najprościej.
Szybciej oczywiście będzie skorzystać ze świecy diagnostycznej.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): SATURIAN

Royal Star 2 lata 15 godzin ago #11

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1540
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Kumpel pyta :

czy ktoś ma może wiedzę o ile obrotów powinny być wykręcone śruby regulacji mieszanki w gaźnikach?
Yamaha Royal Star xvz 1300 54kW (73 KM)
W serwisówce nic nie ma na ten temat a serwis yamahy też nie wie :(
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.040 s.
Zasilane przez Forum Kunena