naciągnąłem 200 na oryginalną obręcz
A oto recepta:
Kup wahacz - obetnij mocowanie zacisku i odmierz nie za mało nie za dużo lecz mądrze nowe mocowanie - tym razem pionowe
Kup mocowanie zacisku - obetnij mocowanie pionowe o zmierz mocowanie na poprzedniej śrubie tak by pasowało idealnie do mocowania które dospawasz do wahacza ( zmierz to dokładnie bo inaczej zacisk będzie nieosiowo i koło przestanie się kręcić co znacznie pogorszy jazdę )
Tera przyspawaj wszystko ładnie lecz nie zapomnij o regulacji pasa
znajdą miłego lakiernika który piaskiem proszkiem zakryje twoje błędy
Przy montażu zastosuj nowe łożyska - to bardzo poprawia samopoczucie
Kup błotnik - wytnij go jak tylko chcesz
Kup stelaż błotnika wytnij go od środka tak by w miejscu koła nie wystawało nic - stelaż powinie pozostać gładki od środka, żadna śrubka nie może wystawać
Zmontuj stelaż i błotnik, zmierz jego szerokość i włóż do środka podnośnik i rozegnij go do pożądanej szerokości, nie za bardzo bo banany będą odstawać.
Warto obniżyć błotnik by nie sterczał oraz znaleźć na błotniku punkt po przekroczeniu którego wszystko co rozjedziesz znajdziesz po powrocie do domu na swoich plecach.
"Powoli i spokojnie" to moja dewiza ( sporo funu z wizjonerstwem i diaksem )
Nie podałem żadnych wymiarów bo nie robiłem notatek
Użyłem "nowych" elementów bo chciałem w tym sezonie pojeździć nawet w sytuacji gdybym spieprzył robotę
Podsumowując
Kup dętkę continentala z bocznym wentylem do opony 190 (200 nie znalazłem)
Me880 200/60-16 i tylko paluszek mieści się przy błotniku
Trakcja pogorszyła się dość dramatycznie ale dzięki temu nie muszę kupować nowego bika
Nie ma mowy o zamknięciu tego lacza bo rant jest pionowo)
Osłona Pasa przetrwała (obie dały radę bez modyfikacji)
Apetyt na dalsze przeróbki wrósł niebotycznie
Smacznego
Szczegóły
yamaha-wildstar.pl/index.php/pl/forum-dyskusyjne/47-mechaniczny/6830-prace-zimowe
www.bikepics.com/pictures/1920368/
Pozdro
Krzysiek
Megula czarnula mokrula