UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Wild Star 1999

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #41

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Wróbel, wiem jak to jest, ale ja tym motorem jeżdżę od 02.08.2005r. :P Ale jakbyś wolał ubierać motocykl niż plecaczka, to wiesz... zamiana jest możliwa :laugh: Serce Ci się uspokoi. To tak z troski o Ciebie. A tak poważnie, to w tym roku chyba zakończy się definitywnie dokładanie. Może przez zimę przód pójdzie do chromu. No i jeszcze te brzydkie podnóżki trzeba będzie wymienić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #42

  • Wróbel
  • Wróbel Avatar
Dziękuję Ci Prałacie za prezentację, właśnie teraz kiedy musze zapłacić za rodzinne wczasy, pomalować chatę i jeszcze plecaczka ubrać na motor... Właśnie pokazałeś, jak kochasz bliźniego podnosząc mi ciśnienie do granic palpitacji :laugh:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #43

  • Miran
  • Miran Avatar
Tak sobie porównałem i wychodzi mi że te z roadstylera są bardziej pochylone ale moje sakwy są jakby zaokrąglone i nie trzymają jakiejś konkretnej linii więc kąt pochylenia nie powinien być tak istotny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #44

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Mi najbardziej zależało na tym, by gmole były ustawione równolegle do sakwy. A tego mi w Road Stylerze nie chcieli zrobić. Ich gmole mają inny kąt pochylenia niż linia sakwy. Oryginały z Yamahy są znowu przygotowane pod kufry plastikowe i pochylone są w zupełnie przeciwną stronę. Plusem jest to, że bardzo ciasno siedzą. Ale poza tym są małe i cienkie. Kumplowi się te moje też spodobały i chyba poszuka kogoś, kto zrobi takie same. W sumie można wtedy się nawet obyć bez tego łącznika pod siedzeniem. Nie takie gmole u nas robią, więc z tymi też nie powinno być problemu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #45

  • Miran
  • Miran Avatar
No cena faktycznie nie kiepska,roadstyler robi za 330 zł piszą że trzykrotnie chromowane(!) ale ile w tym prawdy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #46

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Miran, gmole mam za Chopz&Cruiz - mopedshop.de/index1.php - Vpower mi je sprowadził z Niemiec. Cena jest konkretna niestety (189 euro). Wyglądają solidnie, ale wymagają dopracowania:
- rury boczne nasuwa się na rurkę przekręconą pod siedzeniem; nie są one super ciasno spasowane, stąd muszę od spodu zrobić otworek i wkręcić śrubkę (drobnostka),
- blachy są dwie do wyboru - zależy jaki ma być kąt pochylenia bocznych rur; blachy pod sakwy oryginalne nie są zbyt grube i gmol można trochę wyginać; te drugie blachy (dłuższe) są grubsze i pokombinuję z nich zrobić właściwe, a wtedy wszystko będzie bardzo sztywno.

Nie widzę problemu w montażu do 1.7. Mocowanie pod siedzeniem i przy podnóżkach. Moje wydechy idą wyżej od V&H i nic nie wadzi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #47

  • Miran
  • Miran Avatar
A jakiej firmy masz tylne gmole ?
Stoję właśnie przed podjęciem decyzji o zakupie i mam obawy coby nie było problemu z zamontowaniem.
Mam V&H longshot HS i stelaże pod sakwy roadstylera klik-fixy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #48

  • Prałat
  • Prałat Avatar
30. Osłona tylnej lampy - jej przetłoczenia świetnie współgrają z tymi na okuciach.

Orcio, od rurek do środka śruby mocującej tablicę jest 15,5cm. Natomiast do dolnej krawędzi odblasku jakieś 20-21cm.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #49

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Ja zmieniałem z V&H na RB. Do poprzednich wydechów mechanik tylko coś pokręcił śrubką w gaźniku. Po zmianie wydechów nawet nie miałem czasu myśleć o regulacjach, bo zaraz lecieliśmy na Chorwację. Zresztą i tak nic nie kichało, nie strzelało. Prawdziwe zmiany dopiero się szykują. Dziś założyłem otwartego K&Na. Motur słaby i powoli się rozpędza, ale spoko mogę nim dojechać do serwisu. DynoJety czekają na półce. W poniedziałek odstawiam żelazo.
3" kosztowały prawie 3 koła, ale wiem, że można poszukać ich za nieco mniejsze pieniądze. Zresztą Hard Krome też ma w ofercie 3", ale cena oscyluje chyba koło 740$.

W ten motocykl zainwestowałem najwięcej, ale to kwestia 5 lat dokładania. Taką mam filozofię - nie wszystko na raz, bo nie stać mnie, a poza tym każdym gadżetem trzeba się nacieszyć. Kupiłem golasa, a dołożyłem:
1. Gmole na przód.
2. Gmole na tył.
3. Ramkę tablicy.
4. Okucia (Yamaha).
5. Osłony wahacza (Kuryakyn).
6. Osłony bumerangu ramy (Kuryakyn).
7. Osłonę tarczy na tył.
8. Osłonę pasa napędowego (Kuryakyn).
9. Szybę (Silverado).
10. Deflektory.
11. Przewody salowe hamulców przód/tył (Hell).
12. Chromowane klamki.
13. Pokrywę zbiornika płynu ham.
14. Osłonę na zbiornik płynu hamulcowego na tył.
15. Ćwieki.
16. Sakwy (Silverado).
17. Torebkę przy szybie (Terys).
18. Bagażnik (Silverado).
19. Filtr K&N i DynoJety.
20. Wzmocnienie tylnego błotnika.
21. Sissybar (Silverado).
22. Lightbar (Cobra)
23. Pas na zbiornik.
24. Wydechy (Road Burner).
25. Chromowaną półkę z riserami (Silverado)
26. Osłonę regulatora napięcia.

W poczekalni:
27. Manetki Kuryakyn.
28. Oryginalne klaksony z 1.7 (brak uchwytu).
29. Nowy pas.

Kilka razy ktoś chciał ją odkupić, ale "tanio skóry bym nie sprzedał". Przyjdzie klient i zacznie marudzić, że to rocznik '99 i zaproponuje mi jakieś marne 20 tysięcy z hakiem. Nie ma szans.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #50

  • orcio
  • orcio Avatar
Prałat napisał:
Bagażnik - oryginał Yamahy. Mocowany, jak wspomniano wyżej. By nie stykał się z tabliczką rejestracyjną, trzeba odpowiednio nisko ją przykręcić, a w ostateczności usunąć spod niej badziewny odblask.
A jak byś miał chwilę czasu to możesz sprawdzić jaka jest odległość w pionie między mocowaniem tablicy rej. a rurkami bagaznika?
U mnie co prawda tablica przykrywa ten odblask ale na górze ramki nad tablicą mam jeszcze napis ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #51

  • szoszon
  • szoszon Avatar
Chyba jak za platyne!
Prałat, a po zmianie rur chodził normalnie bez kichania i zdychania przed regulacją?
A koszt za 3 cale to też chyba ze 3 koła? :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #52

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Ładnie się prezentuje, nawet bardzo ładnie. Też muszę do siebie wyrwać okucie na front przedniego błotnika, tylko te ceny mnie zabijają. Jak za srebro :-(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #53

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Orcio, musisz poszukać w oryginalnych akcesoriach na stronie Yamahy albo na ebayu. Ja kupiłem od Prohota (jest u nas na forum). Ale możesz znaleźć taniej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #54

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Bagażnik - oryginał Yamahy. Mocowany, jak wspomniano wyżej. By nie stykał się z tabliczką rejestracyjną, trzeba odpowiednio nisko ją przykręcić, a w ostateczności usunąć spod niej badziewny odblask.

Wydechy Road Burner SLT Pros - 3". Ładny bas z oryginalnym airboxem, a po wymianie na K&N i ustawieniach będzie jeszcze lepiej.

Nakładki mam od 4 lat - dałem za komplet 240zł :laugh: A teraz szukałem dla kumpla. Ale o takiej cenie można zapomnieć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #55

  • orcio
  • orcio Avatar
Rocker napisał:
orcio napisał:
Prałatku .. co to za bagaznik masz, gdzie jest mocowany?

Po zdjęciach widzę, że Prałat ma taki bagażnik jak ja. Jest on mocowany tam gdzie sissybar, wsuwa się go w mocowania błotników razem z oparciem i przykręca tymi samymi śrubami.

thx... A jak sie nazywa i gdzie go można nabyc ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #56

  • Rocker
  • Rocker Avatar
orcio napisał:
Prałatku .. co to za bagaznik masz, gdzie jest mocowany?

Po zdjęciach widzę, że Prałat ma taki bagażnik jak ja. Jest on mocowany tam gdzie sissybar, wsuwa się go w mocowania błotników razem z oparciem i przykręca tymi samymi śrubami.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #57

  • szoszon
  • szoszon Avatar
Czerń i chrom-klasa, tak ma być panowie B)
Prałat szukałeś nakładek na błotniki, gdzie i za ile je wyrwałeś?
A i wydechy są pikobelo, ile cali, proszę też o pare słów o nich.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #58

  • orcio
  • orcio Avatar
Prałatku .. co to za bagaznik masz, gdzie jest mocowany?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wild Star 1999 13 lata 11 miesiąc ago #59

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Zaraz po umyciu, jeszcze przed założeniem otwartego K&Na zrobiłem kilka zdjęć:
picasaweb.google.pl/Janusz1501/WildStar1999#
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.069 s.
Zasilane przez Forum Kunena