Kostass napisał:
Jaki rozmiar masz tylnego laczka ?
210. Słyszałem że zakładają 240, ale póki co moje 210 jest w dobrej formie wiec mnie nie kusi zmiana.
arturnaw napisał:
Fajne te twoje DIABLO
Sakwy masz z DRP czy skad?
Patrzyłeś na lusterka z louisa.de? Wysyłałem ci nawet numer na innym poście.
Tak, DRP.
Patrzyłem na lusterka, nawet Ci odpisałem w wątku. Możemy nabyć razem i podesłać sobie kurierem.
ŻWIREK napisał:
Myślałem że ma na tyle długie lagi że nie zrysuje błotnika. Może nie pasuje, trza by przymierzyć, ale skoro twierdzicie ze nie, to chyba nie. . Motocykl śliczny. gratuluje!
Dzięki. Photoshop potrafi wiele, więc wkleiłem Ci taką wersję. Sam przymierzałem w naturze i nie podobało mi się. Próbowałem także przymocować do przedniego gmola (za przednim kołem) ale koło zaczepiało o wałek.
TomHal napisał:
Patrząc na sakwy i rolę wydaje mi się że ułożenie jej nad tylnym światłem stopu na małym stelażu do tego odpowiedno dopasowanym podkreśliłoby ładną linię tylnego błotnika. Kiera jak dla mnie lekko za wąska
I to jest ciekawa koncepcja. Wygląda nawet fajnie (fotka poniżej).
Plan mam jednak taki, że jak już przerobię go na solo, to wałek trafi dokładnie za mój fotel (przymocuję go do bagażnika, który będzie w miejsce tylnej kanapy).
Co do kiery: Szanowny Adminie, mój Diablo 80% czasu spędza w Wwie. Szersza kiera zablokowałaby mnie w korkach na amen. Już teraz ledwie się przeciskam (z sakwami jeszcze nie próbowałem) dlatego musi taka zostać. Ale nie jest źle. Co do przeciwskrętów - zgadzam się - inaczej go bym nie zmusił do położenia się. Problem w tym, że jeszcze nie czuję "ile mogę". Niby mam bezpiecznik pod stopką, który ma mnie informować o tym że szoruję, ale jeszcze do niego nie doszedłem, ponieważ jak patrzę na profil tylnej opony (ostatnie zdjęcie w pierwszym poście), to ni jak nie mogę zrozumieć, na czym on się będzie toczył w takim przechyle. Na obręczy?