UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Czarny blok silnika

Czarny blok silnika 9 lata 7 miesiąc ago #1

  • Ireek
  • Ireek Avatar
Ja z powodzeniem stosuję wosk bezbarwny do lakieru w spraju na mokro (ale ja z reguły psikam na sucho) i wycieram suchą szmatką (oczywiście wcześniej silnik musi być umyty), wszystko wygląda elegancko, czarnego wosku nie stosowałem - może kiedyś wypróbuję.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 9 lata 7 miesiąc ago #2

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Dr Felga ponieważ nie mogłem nigdzie wyczaić dobrego środka, postanowiłem użyć cocpit . Jak to robię ? Na umyty i suchy silnik nanosze niewielką warstwe ( nie wycieram szmatką , ponieważ nie wszędzie jest dostęp ). Efekt jest fajny . Pozostaje warstwa ochronna . I przede wszystkim to co Cię najbardziej interesuje. WYSOKA temp. silnika nie ma ŻADNEGO negatywnego wpływu na Plak i lakier silnika. Stosuję to już dość długo. :chop:
Ja osobiście dla porównania efektów chętnie skorzystam z propozycji Wemara :piw:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 10 lata 8 miesiąc ago #3

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Użyłem go specyfiku z Motoakcesoriów. Naprawdę na czarnym bloku działanie robi wrażenie - nawet bardzo dobrze umyte elementy czernieją jeszcze bardziej, a czerń jest bardzo głęboka i wydobywa strukturę materiału (jeśli jest). Nie tylko na elementach malowanych, ale także na plastikach. Z rozpędu użyłem go też na kasku żony, który po używaniu przez syna wyglądał jakby farbę nakładano gdzieś w okolicy II WŚ. Wynik - kask matowy stał się matowy z bardzo delikatnym połyskiem, ale zniknęły wszelkie zmatowienia i zarysowania. Widoczne pozostały tylko dwie kreseczki po otarciu kasku o czerwone kufry kolegi. Specyfik na kasku zostawił delikatną, jakby tłustawą warstewkę. W dotyku niewyczuwalna, niebrudząca, tyle tylko, że na kasku pod światło widać było ślad palca, który zanikał w ciągu 20-30 sekund. Potem potraktowałem nim kanapy i sakwy (po wyschnięciu pasty). Efekt na skórze jest jeszcze bardziej niesamowity - czerń staje się głębsza i z fajnym satynowym połyskiem. Niczym nówka z salonu, a może jeszcze lepiej.
Potem RS przejechał ponad 6000 km z czego trochę po mokrym, więc pokrył się charakterystycznym "dymkiem" błota.
Potraktowałem to myjką ciśnieniową i ku mojemu zdumieniu wszystko to szybko zeszło, a po wyschnięciu silnik i czarne detale wyglądały jak przed wyjazdem. Robale, zaschnięte na deklach, też zeszły bez problemu i bez potraktowania płynem do insektów (wystarczyło przetarcie gąbką). Przed zastosowaniem specyfiku myjka nie do końca wszystko czyściła, trzeba było wspomóc gąbką lub szmatką. Po tym jak się zachowuje wygląda na jakąś mieszankę z oleju silikonowego z nośnikiem i może czymś jeszcze.

Cena spora, ale preparatu nie wychodzi dużo i jest wart tej kasy.
W Moto-akcesoria kosztuje 79 zł, w Louis-motocykle 62 zł.

www.moto-akcesoria.pl/spray-s100-black-and-shine,p,19441
www.louis-motocykle.pl/spray-s100-black-and-shine,p,19441
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 8 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 10 lata 11 miesiąc ago #4

  • DrFelga
  • DrFelga Avatar
:mysli: Hm, ja kilka razy robiłem podobne rzeczy z czarnymi felgami, ale do utrwalenia czerni używałem środka do kokpitu ,który po za tym że daję fajną konserwację to skutecznie chroni przed wodą. Nie wiem jednak jak zachowa się pod wpływem wysokiej temperatury. Jak ktoś sprawdzi niech napisze . :zab:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 10 lata 11 miesiąc ago #5

  • DRBIG
  • DRBIG Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Środek zastosowałem w niedzielę. Efekt rzeczywiście robi wrażenie. Nie mogę się z oczywistych względów wypowiedzieć na temat jego trwałości. To się dopiero okaże.
Zobacz tu:

I coś innego od HD, ale efekt jest właśnie taki:
DRBIG
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 10 lata 11 miesiąc ago #6

  • Dall-as
  • Dall-as Avatar
DRBIG, używałeś już tego środka? Jak efekty?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 10 lata 11 miesiąc ago #7

  • DRBIG
  • DRBIG Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Kupiłem coś takiego:

www.moto-akcesoria.pl/spray-s100-black-and-shine,p,19441

Dzisiaj doszło. Jeszcze nie używałem, więc nie podzielę się wrażeniami.
DRBIG
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 11 lata 1 miesiąc ago #8

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... Kumpel stosuje ten patent w Drag Starze i jest git, ta sama fabryka więc uważam, że w Roadzie będzie podobnie B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 11 lata 1 miesiąc ago #9

  • Dall-as
  • Dall-as Avatar
Tak właśnie myślałem żeby użyć wosku :mysli: , ale zaraz po tym przyszło mi do głowy czy to nie musi być jakiś specjalny? Przede wszystkim chodzi o temperaturę w jakiej pracuje silnik, drugą kwestią jest matowy lakier którego nie chciałbym nabłyszczać.
Próbowałem znaleźć coś w necie na ten temat, niestety bez większego rezultatu. Są informacje jak dbać i czego używać do konserwacji matowych lakierów, ale odnoszące się do nadwozi i jak to zwykle bywa ile środków tyle opinii.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 11 lata 1 miesiąc ago #10

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... spróbuj "przelecieć" woskiem do czarnego lakieru, nie przesadż z ilością ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 11 lata 1 miesiąc ago #11

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
pasta Kiwi czerń ożywi, :polew: a poważnie może masz kiepską wodę bo u mnie czegoś takiego nie ma, myję przecieram szmatą i jest git, a jak umyjesz i zostawisz do wyschnięcia to po kroplach pojawią się plamy, albo umyj i obdmuchaj powietrzem :wild:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Ostatnio zmieniany: 11 lata 1 miesiąc ago przez robrob.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czarny blok silnika 11 lata 1 miesiąc ago #12

  • Dall-as
  • Dall-as Avatar
Koledzy, jestem szczęśliwym posiadaczem Road Stara Midnight Silverado :jahu: Jak wiecie model ten ma czarny blok silnika i czarne przestrzenie między "żeberkami" garów. Niestety z biegiem czasu ta czerń ulega degradacji, po umyciu i wyschnięciu pojawiają się na niej jakieś plamy, jasny nalot. W związku z tym mam pytanie, czego używacie do czyszczenia i konserwacji tych elementów? :lek: Chciałbym aby czerń była zawsze krucza i głęboka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.057 s.
Zasilane przez Forum Kunena