UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: warto wywalić AIS?

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #1

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Bo ten cholerny zaworek jest tylko w moturach z Kalafiorni :urlop:
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): majkelpl

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #2

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Tomson napisał:
W efekcie w gaźniku się robi jak w czajniku, przylewa go nieco i ....da się zapalić dopiero po otwarciu przepustnicy przy akompaniamencie stylowego czarnego dymu z wydechu

Hmmmmmmmm .............. :mysli:
Ja mam aisa caly czas zamontowanego i NIGDY czegos takiego jak
opisujesz nie mialem. B)
Zawsze odpala od dotkniecia bez gazu :h-r:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 tydzień ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #3

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
lukezbrus napisał:
Kurde, no miałem dokładnie to samo, ale nie pomyślałem że to ten zaworek...Chociaż kiedy mój silnik jest bardzo gorący to i tak przy odpalaniu muszę dodać trochę gazu żeby łatwiej odpalił. Jest na to jakaś rada ?

Mi teraz odpala bez dotykania gazu i tak powinno być.
Ty w takim razie masz lekkie symptomy "carb puke" (bo ciężkie to wywalanie paliwa przez odpowietrznik na gorący silnik....zdarzały się nawet pożary - co wiem z lektury forum-ów hamerykanckich).
Amerykańce robią tak: jak wiedzą, że za chwilę będą stawać, to zamykają kranik. Wtedy na postoju mają niski poziom paliwa w komorze pływakowej i rozprężające się paliwo nie da rady zalewać gaźnika.
A ja zamontowałem wyłącznik pompy paliwa. Aby nie wajchować kranikiem (co jak wiadomo nie idzie mu na zdrowie) tylko "pstryk" wyłacznikiem i paliwo przestaje dopływać do gaźnika.

Ale po wywaleniu tego wrednego zaworka nie musiałem tego wyłacznika używać - może nie jechałem w wystarczającym gorącu.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #4

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Kurde, no miałem dokładnie to samo, ale nie pomyślałem że to ten zaworek...Chociaż kiedy mój silnik jest bardzo gorący to i tak przy odpalaniu muszę dodać trochę gazu żeby łatwiej odpalił. Jest na to jakaś rada ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #5

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
lukezbrus napisał:
Nie wiem czy to filtr, bardziej zbiornik lub bufor na opary paliwa. Od tego jest jeszcze plastikowy zbiorniczek przy pompie paliwa ( jest na foto) jakiś elektrozaworek po prawej stronie zbiornika.

Ten elektrozaworek po prawej stronie zbiornika - przy główce ramy - to największa franca. Zachodziłem w głowę co jest, że po zgaszeniu ciepłego silnika nie mogę odpalić bez otwarcia przepustnicy. Już myślałem, ze to osławione "carb puke". Ale nie. Wykminiłem (a nigdzie w necie o tym nie znalazłem) że ten zaworek po zgaszeniu moto zamyka odpowietrzenie gaźnika !!!
W efekcie w gaźniku się robi jak w czajniku, przylewa go nieco i ....da się zapalić dopiero po otwarciu przepustnicy przy akompaniamencie stylowego czarnego dymu z wydechu :czad:
Po wywaleniu zaworka jak ręką odjął.
Pewnie to dali aby opary paliwa z gaźnika nie zanieczyszczały środowiska po zgaszeniu motocykla.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #6

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
kusy napisał:
A jakie cuda wtedy powstają. Problemem jest jedynie to ,że na następny dzień ( czyt. po wytrzeźwieniu :polew: ) trzeba wszystko zweryfikować :nonie:

Hehe, Slavo mnie tak podsumował ( " kolega od kartonika" ) że sam już nie byłem pewien, czy przypadkiem nie wyjebałem za dużo piwa i części z motoru :polew:
Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 tydzień ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #7

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
A jakie cuda wtedy powstają. Problemem jest jedynie to ,że na następny dzień ( czyt. po wytrzeźwieniu :polew: ) trzeba wszystko zweryfikować :nonie:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #8

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
lukezbrus napisał:
A teraz wyobraź sobie co można zdziałać z takim czteropakiem?
:piw: :polew:

A z szesciopakiem albo skrzynka ???? :piw:
Toc Panie motur sam sie sklada wtedy :aniol: B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #9

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Lord Zed napisał:
luke , ten porzedni właściciel to tą Warką AIS zaślepił? :polew:

My sweet Lord, pamiętaj. Taka puszka jest nieodzowna. Najpierw trzeba tylko opróżnić ja z płynów, następnie obciąć ostrym nożem do tapet i.... Już masz elegancki pojemnik na śrubki, podkładki etc.
A teraz wyobraź sobie co można zdziałać z takim czteropakiem?
:piw: :polew:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #10

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Nie wiem czy to filtr, bardziej zbiornik lub bufor na opary paliwa. Od tego jest jeszcze plastikowy zbiorniczek przy pompie paliwa ( jest na foto) jakiś elektrozaworek po prawej stronie zbiornika i metry wężyków... Wszystko miało na celu spalenie w silniku oparów czy skroplin paliwa powstałych w wyniku nagrzania zbiornika paliwa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #11

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
SLAVO napisał:
ten Kolega z kartonikiem ze zdjęcia chyba przesadził z zawartością, ten system nie składa się z takiej ilości gratów.
Ten kolega nie przesadził z zawartością. Wersja na Kalifornię jest rozbudowana min.,o węglowy filtr oparów paliwa.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #12

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 945
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
luke , ten porzedni właściciel to tą Warką AIS zaślepił? :polew:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #13

  • SLAVO
  • SLAVO Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 32
  • Oklaski: 0
Wemar, czy Ty masz zdemontowany AIS? Co tak naprawdę daje ten zabieg? Sprawdziłem dokładnie u siebie RS 1700 z gaźnikiem i ten Kolega z kartonikiem ze zdjęcia chyba przesadził z zawartością, ten system nie składa się z takiej ilości gratów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 1 tydzień ago #14

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
AIS wywalony. Robrob przysłał zaślepki a LukaszGda doradził co i jak, za co oficjalnie chciałem mu bardzo podziękować :piw:
Okazuje się ze poprzedni właściciel miał juz pozapychane wężyki i uklad AIS wogóle już nie funkcjonował.
Przypomnę ze moja wersja to california, więc gadżetów z tego zabiegu został mi cały karton. Jest teraz dużo bardziej przejrzyście przy silniku, poniżej kilka fotek:













Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 tydzień ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 2 miesiąc ago #15

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Miron napisał:
Oj coś czuję Kusy, że szykuje Ci się robota przy moim byczku :zebol:
Nie ma problemu :wild: Miejsce i czas w każdej chwili możemy uzgodnić.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 2 miesiąc ago #16

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
robrob napisał:
mam 1 komplet / 2szt/ tel 602 5 9 8 8 8 4 cena 20 zyli + wysyłka

Dzięki Robrob`ie , za 20 zł i to z nierdzewki. Nie warto spawarki odpalać :dobrarobota
Biorę je.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 2 miesiąc ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 2 miesiąc ago #17

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1170
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
mam 1 komplet / 2szt/ tel 602 5 9 8 8 8 4 cena 20 zyli + wysyłka
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

warto wywalić AIS? 6 lata 2 miesiąc ago #18

  • Miron
  • Miron Avatar
Oj coś czuję Kusy, że szykuje Ci się robota przy moim byczku :zebol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 2 miesiąc ago #19

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
robrob napisał:
jak by co to mam te metalowe blaszki z Kwasówki zrobione, mogę opylic

Ile byś chciał za komplet ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

warto wywalić AIS? 6 lata 2 miesiąc ago #20

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 945
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
robrob napisał:
jak by co to mam te metalowe blaszki z Kwasówki zrobione, mogę opylic

daj cenę na majla lub tel. masz w profilu.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Ostatnio zmieniany: 6 lata 2 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.034 s.
Zasilane przez Forum Kunena