WITT33 napisał:
Sprawdzałeś czy wkręcając PMS silnik przygasa, obroty spadają ? Warto zobaczyć czy spadają czy może rosną albo nic się nie dzieje jak całkiem wkręcisz.
PMS - obroty/skutek:
0-0,5 / brak biegu jałowego
0,5-1 / jest bieg jałowy, ale po chwili zdycha, gaśnie przy gwałtownym odwinięciu
1-2 / pracuje w miarę stabilnie, z okresowymi "wpadami", pozwala w miarę szybko odwinąć manetkę, ale po gwałtownym zamknięciu trochę się dławi i potrafi zgasnąć
2-4 / praca stabilna w każdych okolicznościach
4-5 / stopniowo znikają wolne obroty (szarpie)
powyżej 5 / nie ma wolnych obrotów
Obecnie mam ustawione na 2,5, a obroty biegu jałowego ok. 800 (tak, wiem, że nisko - niedawno było ok. 550-600, ale jak się zrobiło chłodno, to podkręciłem).
artek napisał:
... co do skrzyni, wymieniliście Panowie to co miałem na myśli ... mogła by mieć "dłuższe" przełożenia
Dłuższe ma VTX 1800 i wolałbym jednak nie - VTX'a trzeba bardzo kręcić, by jechał sensownie. Za to zdecydowanie z radością powitałbym 6-ke, tak jak jest w HD Road Kingu. Tylko nie wiem, co na to silnik Radka, bo ponoć nie lubi niskich obrotów - Road King w zasadzie nie kręci się wyżej niż 2500 i pokrywa cały użyteczny zakres prędkości, z miłym dla ucha burczeniem.
artek napisał:
... co do H-D to ponoć Honda ma 70 procent jego aukcji ... ponoć ...
Nie wiem czy ma akcje HD, ale Honda ma największe aktywa z firm motoryzacyjnych. Jest jedyną z grupy automotiv w pierwszej dziesiątce firm świata. Drugi co do zasobności koncern z grupy automotiv to VW, ale ma połowę tego co Honda.