Wykonaj takie testy:
- Sprawdź stan filtra paliwa.
- Spróbuj odłączyć wężyk łączący bak z pompą paliwa, podstaw sobie jakiś słoik i zobacz czy spływa paliwo.
Jeśli nie, pokręć kranikiem, zdejmij wlew. Jeśli tak, to posłuchaj czy pompa paliwa pompuje (terkotanie po przekręceniu kluczyka).
- Możesz jeszcze zobaczyć czy leci paliwo za pompą a przed gaźnikiem, zapłon musiałby być włączony wtedy, żeby pompka miała prąd.
- Wykręć świecę sprawdź czy jest iskra.
- Zdejmij filtr powietrza, pokręć manetką i zobacz, czy gaźnik wstrzykuje paliwo do silnika.
Jeśli jest iskra, paliwo spływa a gaźnik jest suchy, to: albo pompa padła, zapchał się filtr, albo gaźnik do sprawdzenia (zaworek iglicowy).
Jeśli paliwo nie cieknie z baku, nawet przy otworzonym kurku, to może kranik się zapchał.