UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Czy tak ma być

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #41

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
Luz na boki korby 03mm
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #42

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
Luzy zaworowe były ok kasatory trzymały bo i są nowe a luz na korbie na boki to norma tak mi powiedział facet od regeneracji wałów hyyy to co tak wali przynajmiej wał jest dobry z resztą sobie wspólnie poradzimy he
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez Karl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #43

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
To co widzisz na dole cylindra,to ślad po pierścieniach...tam gdzie dochodzą.
Tłok w cylindrze też ma mieć wyczuwalny luz.
Korba na boki ma mieć luz,i on na pewno nie generuje tego stukania.
Trzeba by zerknąć do serwisówki jakie dopuszczalne luzy ma mieć tłok w cylindrze,oraz korba na boki....ona tak profilaktycznie,ale to jutro. :lek:
Jak rozbierałeś,to sprawdzałeś luzy zaworowe,oraz czy kasatory trzymają ciśnienie :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #44

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez Karl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #45

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
Nie wyczuwalny luz góra dół ale na boki korba znaczny luz w cylinderze jeszcze widać siatkę od chalowania czy jak to tam się zwie ale na samym dole dziwne ślady jak by tłok obijał się o ścianki. Trochę słabe fotki
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez Karl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #46

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Jak wygląda sprawa gdy złapiesz za tłok i poruszasz góra-dół :mysli:
Czy tłok w cylindrze ma duże luzy :mysli: bo może się obijać o ścianki...
Szkoda,że nie odpaliłeś pieca na ściągniętych pokrywach zaworów :oj:
Czy mi się wydaję,czy przeciwwaga rusza się na boki :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #47

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
No i zdiołem czapkę dokopałem się do korby i co wy na to :cooo: drive.google.com/file/d/1Uk1lWM_eikysNhVPR4ckTxPor2gz2D86/view?usp=drivesdk
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez Karl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #48

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
O qurwa :nonie: ja bym celował w układ zaworowy :mysli: bo napierdala identycznie,gdy w puszce padnie któraś ze szklanek popychaczy.
Tłok odpada,bo ma inny dźwięk,sworzeń do sprawdzenia,ale to też by pukało.
Ja bym zdjął na początek czapki głowic,a już na pewno bym teraz nie jeździł :nie:
Po 100 tys,zawór się nie wypali...nie powinien :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #49

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
drive.google.com/file/d/1UiHlZISN0YtPd_tKeiJGUwbFUWMPhXBb/view?usp=drivesdk. Przy sprawdzeniu tłoków w piecu w odpowiedniej pozycji gdy tłok idzie w dół włożyłem długi tępy śrubokręt w otwór świecy i cisołem w dół tak dla wyjaśnienia nie wyczułem jakiegoklwiek luzu na panewkach czy swożniu . :mysli: ciśnienie na garach zimny 10.5 ciepły 12.5 jednakowo na obu A może to wypalony zawór przedniego cylindra słabiej dmucha z komina niż z tylniego cylindra
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez Karl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #50

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Karl napisał:
Problem zaczą się po zmianie oleju na motul 10w40 5100. Kupiony z allegro mógł być podruba :mysli: i przejechałem na nim około 1700km.

Ja miałem podobnie i jeszcze sprzegło mi sie slizgało i biegi tez zgrzytały.
Zalałem fabrycznym Yamalube, nowe sprzegło i wszystko ustało
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #51

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
Hyy jutro sprawdzę czy jest jakiś luz tłoka góra dół domowym sposobem przez otwór świecy. Czy warto inwestować czas i kasę w remont czy szukać używki i też nie wiadomo co się kupi. Problem zaczą się po zmianie oleju na motul 10w40 5100. Kupiony z allegro mógł być podruba :mysli: i przejechałem na nim około 1700km. A i zaczeły mi biegi stukać przy zmianie 1-chrup 2 puk 3 puk 4 tyk 5 bez głośnie
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez Karl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #52

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Dokładnie.... :lek: może stukać już korba,lub tłok obija się w kociołku,tylko że to bardziej odczuwalne przy obciążeniu,np.ruszanie z bardzo niskich obrotów :mysli: :mysli:
Na jałowym,to najbardziej słychać zawory,bo tu obciążenie silnika nie gra roli.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #53

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
Zawory 2 razy regulowane na 000-001 wymienione kasatory na nowe , wymienione wałki wachaczy dźwigienek zaworów w głowicy olej 20w50 Bel Ray . 4t półsyntetyk v-twin wymieniony tydzień temu przebieg 79000km bardziej stuka z przedniego cylindra przyśpiesza hyy można tak powiedzieć stukowo ,tps ustawiony poprawnie spalanie 5.5-6l prędkość 160km więcej się bałem rozpędzać pełne gacie filmik jutro wrzucę. Moje obawy panewka :zly:
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez Karl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #54

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Sieczkarnia :co:
Zmniejsz nie co obroty,i nagraj filmik,będzie lepiej słychać.
Jaki przebieg,jaki olej i kiedy wymieniany,czy zawory ruszane,tzn regulacja :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 3 lata 6 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy tak ma być 3 lata 6 miesiąc ago #55

  • Karl
  • Karl Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 37
  • Oklaski: 0
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.042 s.
Zasilane przez Forum Kunena