UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ?

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 13 lata 10 miesiąc ago #61

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Jeśli nie masz nacieć na iglicy a nie chcesz narazie inwestować w dysze i iglice. Dopasuj dwie, trzy podkładeczki tak żeby podneść iglice o jakiś 0,5-0,7 mm do gory. Wkręć PMS o obrót i podnieś poziom paliwa o jakiś 1 mm. Powinno pomóc :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 13 lata 10 miesiąc ago #62

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Rozumiem że 165 to dysza główna. Niestety nie jest oryginalna. Za to iglica z jednym wcięciem jest. Tak na moje oko ta dysza jest za mała do otwartego filtra. Ja przy otwartym filtrze mam 195. No i z taką iglicą nic nie zdziałasz, bo jej nie przestawisz. Jeśli chcesz to ja mam luzem iglicę z DynoJeta i dyszę 175. Mogę Ci odstąpić. Cały zestaw dysz to ponad 200zł. Chyba że założysz spowrotem oryginalny filtr powietrza skoro wtedy było dobrze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 13 lata 10 miesiąc ago #63

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
witam ;)
dzisiaj rozebrałem gażnik,dokładnie przedmuchałem,było trochę wody po zimie,ale tak mam zawsze..
Co do zawartości to mam dysze:165 57,5 35.
Iglica ma jeden rowek,od dołu zapinki jest jakiś dystans chyba z tworzywa pod nim podkładka stalowa tak jak i nad zapinką są dwie podkładki,oznaczenie dyszy 6HDC26.
PMS wykręciłem na 3,5 obrotu.Praca silnika rewelwcja,szybko się wkręca bez jakiś krztuszeń,no i przy zchodzeniu z obrotów nie strzela w wydech,ale to wszystko na "sztucznie zaklejonym dolocie filtra KN"
Dzisiaj po wyczyszczeniu gażnika odsłoniłem cały dolot i po nagrzaniu zgon,krztusi się po dodaniu gazu,a jak wyciągnąlem do połowy ssanie zdechł,no i musiałem zakleić z powrotem.. :evil: a przecierz nie o to chodzi...
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 13 lata 10 miesiąc ago #64

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Pinhead podaj troszkę więcej informacji, co masz w gaźniku. Jakie dysze jakie ustawienie iglicy o ile jest akcesoryjna to na ktorym wcięciu jest ustawiona. Jesli nie rozbierałeś gaźnika i nie wiesz co jest wewnątrz obawiam sie że będziesz musiał tam zajżec żebysmy mogli Ci pomóc. Lub zapraszam do Wawy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:problem z gaźnikiem 13 lata 10 miesiąc ago #65

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Rocker napisał:
pinhead napisał:
Witam wszystkich..
Nie mogę poradzić sobie z regulacją RS. 1600 zmieniłem wydechy na Cobre,mają wkładki delikatnie wygłuszające ni i filtr KN okrągły o średnicy 15 cm, po zapaleniu musiał być na ssaniu ale po dodaniu gazu dusił się,wykręcałem i wkręcałem PMS na różne sposoby ale nic,ale w końcu zakleiłem taśmą 3/4 dopływu powietrza przez filtr,praca wyrażnie się poprawiła,ale tak nie może być :angry: .Jak ma ktoś jakiś pomysł to z gory dziękuję.... ;)

A co masz w gaźniku? Jeśli fabrykę to z takim filtrem i wydechem nie obędzie się bez zmiany dyszy i iglicy.

1. Scaliłem temat w wątku już poruszanym. Proponowałbym najpierw prześledzić kilka postów co do regulacji gaźnika, co dysz jak i PMS-a i filtra powietrza. Wiem że człowiek jest leniwy i za bardzo się nie chce ale czasami dobrze jest sobie najpierw wyrobić pewne wyobrażenie po to chociaż aby wiedzieć o co się chce zapytać.

2. Co do samego zapytania. Robiłeś już to kiedyś? Jeżeli tak, to jakoś damy radę jeżeli nie, proponowałbym nie eksperymentować na czuja. Można szybciej spieprzyć niż coś naprawić a wtedy to nawet i dość drogo wychodzi. Zaślepianie w sztuczny sposób filtra dowodzi że masz za ubogą mieszankę jak na te akcesoria lub stan paliwa w komorze pływaka jest za niski co powoduje podawanie niedostatecznej porcji paliwa.

3. Do Rocker-a - nie zgodzę się z tobą. Mam K&N-a, wolne Bub-y i oryginał gaźnik bez ulepszeń i bez dodatków. Ustawione i chodzi bez problemów. Opisywałem to bodajże przy Twoich zapytaniach co do Twojego wysokiego spalania. Tym bardziej jestem zwolennikiem oryginalnego gaziola jeżeli chodzi o 1600-kę chyba że mówimy o oryginalnym zestawie tunningowym Yamahy. Ale ten bagatela kosztuje ponad 2000 dolców.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:problem z gaźnikiem 13 lata 10 miesiąc ago #66

  • Rocker
  • Rocker Avatar
pinhead napisał:
Witam wszystkich..
Nie mogę poradzić sobie z regulacją RS. 1600 zmieniłem wydechy na Cobre,mają wkładki delikatnie wygłuszające ni i filtr KN okrągły o średnicy 15 cm, po zapaleniu musiał być na ssaniu ale po dodaniu gazu dusił się,wykręcałem i wkręcałem PMS na różne sposoby ale nic,ale w końcu zakleiłem taśmą 3/4 dopływu powietrza przez filtr,praca wyrażnie się poprawiła,ale tak nie może być :angry: .Jak ma ktoś jakiś pomysł to z gory dziękuję.... ;)

A co masz w gaźniku? Jeśli fabrykę to z takim filtrem i wydechem nie obędzie się bez zmiany dyszy i iglicy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

problem z gaźnikiem 13 lata 10 miesiąc ago #67

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Witam wszystkich..
Nie mogę poradzić sobie z regulacją RS. 1600 zmieniłem wydechy na Cobre,mają wkładki delikatnie wygłuszające ni i filtr KN okrągły o średnicy 15 cm, po zapaleniu musiał być na ssaniu ale po dodaniu gazu dusił się,wykręcałem i wkręcałem PMS na różne sposoby ale nic,ale w końcu zakleiłem taśmą 3/4 dopływu powietrza przez filtr,praca wyrażnie się poprawiła,ale tak nie może być :angry: .Jak ma ktoś jakiś pomysł to z gory dziękuję.... ;)
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 5 dni ago #68

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Przy wkręcaniu staje się uboższa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 5 dni ago #69

  • Janors
  • Janors Avatar
Koledzy, mam pytanie odnośnie regulacji składu mieszanki PMSem, przy wkręcaniu wzbogaca się czy powoduje to uszczuplenie mieszanki?
Inaczej mówiąc kiedy ma więcej paliwa, a kiedy powietrza, prosze o odpowiedź
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 1 miesiąc ago #70

  • Polo
  • Polo Avatar
Dorzucę kilka swoich spostrzerzeń dot. iglic
miałem przed sobą zestaw fabryczny , zestaw do hyperchargera i dynojet.
Iglica seryjna jest najgrubsza , do hypa ciut cieńsza , a dynojet ma cieńiutką iglicę jakby z innego motocykla.
do tego zestaw dysz dynojeta ma największe średnice , mam wrażenie że cokolwiek byśmy nie założyli z zestawu dynojet to będzie za bogato, a napewno będzie wir w baku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 2 miesiąc ago #71

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
U góry po prawej nad forum jest okienko z lupą i napisem "szukaj w forum". Wpisz tam nurtujący cię problem a wyświtlą Ci się poruszane dyskuscje na nurtujący Cię temat.
:szu:
Co do wydechów to chyba myślałeś o "Vansach"?
No chyba że są "Wan Hensy" - ale o takich niestety nie słyszałem :bez:
Wracając do Vansów - jeżeli masz je puste to zawiele nie zdziałasz. Możesz wprawdzie lekko doregulować dopływ mieszanki ale efektu "strzelania" nie zgubisz.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 2 miesiąc ago #72

  • jacol1964
  • jacol1964 Avatar
Mam podobny problem jak kolega.
Mam założony filtr k&n , puste wydechy wan hensa.
Na zimnym silniku motor nie reaguje na ssanie tak jak powinien reagować??
Po przejechaniu około 1km na zimnym silniku z wyciągniętym ssaniem motor zaczyna przerywac strzelac, po rozgrzaniu się chodzi ok
Czy może ktoś mi pomóc czy jest to też wina dysz???
Jakie dysze??? Pozdrawiam Jacek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 10 miesiąc ago #73

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
Żeby te dane były jeszcze po Polsku pewnie pierwsze dwie to dysza główna i dysza powietrza ? a reszta mnie tylko w szkole Rosyjskiego uczyli :unsure:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 10 miesiąc ago #74

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Gadziu79 napisał:
mam założony filtr K&N i otwarte wydechy motocykl chodził wspaniale ale zaczął parskać strzelać i gasnąć na zimnym silniku na ciepłym było wszystko ok ale postanowiłem zaprowadzić do serwisu

No i mam to samo a po opisach posiadaczy W/R nie oddam do zadnego pieprzonego serwisu !!!!!
Ja cierpliwie jade sobie na ssaniu az sie nagrzeje a potem jest OK. Czasami mi parsknie na wolnych obrotach, ale .... jest OK
Załączniki:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 10 miesiąc ago #75

  • Polo
  • Polo Avatar
Carburetor
Model (manufacturer) × quantity BSR40 (MIKUNI) × 1 ----
Throttle cable free play (at the flange
of the throttle grip)
4 ~ 6 mm (0.16 ~ 0.24 in) ----
ID mark 5VN1 00
5VN2 10 (for California)
----
----
Main jet #182.5 ----
Main air jet #60 ----
Jet needle 6HDC26-1 ----
Needle jet X-2M ----
Pilot air jet 1 #100 ----
Pilot air jet 2 2.0 ----
Pilot outlet 1.1 ----
Pilot jet #35 ----
Bypass 1 0.9 ----
Bypass 2 1.0 ----
Bypass 3 0.9 ----
Valve seat size 2.0 ----
Starter jet 1 0.65 ----
Starter jet 2 0.7 ----
Butterfly valve size #110 ----
Fuel level (above the float chamber
mating surface)
4.0 ~ 5.0 mm (0.16 ~ 0.20 in) ----

to są dane do gaźnika w 1,7 seryjne ,
na sieci bez problemu znajdziesz instrukcję do Dyno jeta
i tam jest opis jakie dysze się zminia przy konkretnych wydechach

Ja, mam filtr K&N , i wydechy przelotowe Hard Krome i na seryjnych dyszach jeździ bardzo ładnie
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 10 miesiąc ago #76

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
Może ma ktoś dokładną instrukcję budowę gaźnika gdzie jaki przewód do czego dochodzi i co za co jest odpowiedzialne
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go rególować ? 14 lata 10 miesiąc ago #77

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
dzięki ja mam dyszę 195 i by się zgadzała z instrukcją dynojetów ale jeszcze jest jedna dysz taka troszkę z boku jakie ta powinna mieć parametry ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Gaźnik jakie dysze ? Jak go rególować ? 14 lata 10 miesiąc ago #78

  • Upload
  • Upload Avatar
niestety wiem jak sprawy się mają dla 1600 a wiem że dysze różnią się pomiędzy tymi modelami
przy K&N i wolniejszym wydechu
Dysza 180
Klips na 3 rowku od góry
odkręcić mieszankę o 3 i pół obrotu
To jest instrukcja zestawu Dynojet do XV 1600
pozdro
Krzysiek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Gaźnik jakie dysze ? Jak go regulować ? 14 lata 10 miesiąc ago #79

  • Gadziu79
  • Gadziu79 Avatar
Witam mam XVS Road Star 1700 2005r chciałbym się dowiedzieć jakie dysze powinny być założone i na jakim poziomie powinna być iglica mam założony filtr K&N i otwarte wydechy motocykl chodził wspaniale ale zaczął parskać strzelać i gasnąć na zimnym silniku na ciepłym było wszystko ok ale postanowiłem zaprowadzić do serwisu :S i z przykrością oświadczam że motocykl odebrałem po dwóch tygodniach ale na przyczepce motocykl praktycznie nie chodzi przebiera parska i strzela gaśnie chciałbym sam spróbować to ustawić ale nie mam pojęcia jakie dysze powinny być bo oni dali mi jeszcze jakieś we woreczku dwie ale jedna w ogóle nie pasuje może miałem założone dynojety ale nie znam się na tym choć wydaje mi się że jest zupełnie coś inne wkręcone
Proszę o pomoc i poradę z góry Dziękuję


http://salon.yamaha-pawelec.pl - Tego serwisu nie polecam masakra
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.040 s.
Zasilane przez Forum Kunena