UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: pompa paliwa

O:pompa paliwa 13 lata 8 miesiąc ago #61

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Zacznij od njaprostrzych rzeczy, najpierw filtr, potem kranik, odpowietrzenie zbiornika, na końcu pompa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 13 lata 8 miesiąc ago #62

  • pawko
  • pawko Avatar
I to jest super "każdą" podpowiedz i rade trzeba sprawdzić dzieki. Zabieram sie do roboty :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 13 lata 8 miesiąc ago #63

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Podpisuję sie pod tym co napisał krzychu choć mimo że u mnie wszystko jest ok to czase mteż dość długo pracuje. Np dzisiaj rano. :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 13 lata 8 miesiąc ago #64

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Pompa zazwyczj pracuje tak długo ,domagajać się paliwa ze zbiornika aż uzyska ciśnienie w układzie paliwowym w drodze do gaźnika .
Wniosek jaki moze się nasunać to :
-przypchany kranik w zbiorniku
-brudny filtr paliwa
-uszkodzona pompa (pompuje mimo usyskanego ciśnienia)
Czy przy tak długiej pracy pompy paliwo wycieka z gaźnika ?
Sprawdz też odpowietrzenie zbiornika (wężyk pod konsolą)
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwa 13 lata 8 miesiąc ago #65

  • pawko
  • pawko Avatar
Od jakiegoś czasu mam problem a moze nie ?
Moja pompa paliwa szaleje jak przekrece kluczuk zaczyna pracować ale moim zdaniem duzoza długo tak najbardziej obrazowo to test licznika sie konczy a ona jeszcze "tyka" z 4 sek.
Ostatnio nawet jak gasiłem silnik to pracowała
jak myślicie ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 14 lata 9 miesiąc ago #66

  • Polo
  • Polo Avatar
Torturro napisał:
Wywal pompke - zrob odpowietrzanie baku i smigaj :)

aby jeżdzić bez pompy trzeba jeszcze wymienić zawór iglicowy w gaźniku. oryginalnie przelot ma rozmiar 200 , co przy dyszy głównej 185 powoduje brak paliwa gdy odkręcimy na maksa - paliwo nie nadąża pod własnym cięzarem napływać do komory gaźnika.
Pomaga wymiana zawrka iglicowego pływaka na taki z dyszą 220 .
Mozna kupić ,ale nie pamiętam od jakiego modelu ma być .

Sam czekając na przesyłkę pompy paliwa jeździłem 2 tyg. bez niej , da się.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 14 lata 9 miesiąc ago #67

  • Prałat
  • Prałat Avatar
7 stówek? Z głupim się chyba przez ścianę widział.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 14 lata 9 miesiąc ago #68

  • Torturro
  • Torturro Avatar
Wywal pompke - zrob odpowietrzanie baku i smigaj :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 14 lata 9 miesiąc ago #69

  • Polo
  • Polo Avatar
peacemaker napisał:
pamiętam Twoją historie z kranikiem z FM, u mnie kranik jest ok, filtr z zeszłego roku, ewidentnie wina pompy, tylko szczęka mi opadła jak koleś z allegro zażyczył sobie za pompę używkę 700 pln :(

to szukaj innej , niekoniecznie od Wildstara , ja mam od czegoś innego a wygląda identycznie tylko ma krućiec pod innym kątem ale to akurat nie przeszkadza , ważne żeby była do gaźnikowca ( cisnienie 0,2 bar) ,wiele motocykli ma zastosowane pompy Mitshubishi .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 14 lata 9 miesiąc ago #70

  • peacemaker
  • peacemaker Avatar
pamiętam Twoją historie z kranikiem z FM, u mnie kranik jest ok, filtr z zeszłego roku, ewidentnie wina pompy, tylko szczęka mi opadła jak koleś z allegro zażyczył sobie za pompę używkę 700 pln :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:pompa paliwa 14 lata 9 miesiąc ago #71

  • Prałat
  • Prałat Avatar
Moja w ubiegłym roku ciekła jak szalona. Wymieniłem ją na inną z allegro i wszystko spoko - znaczek taki sam:) trzy diamenty. Gdybyś jednak wymieniał, to może się okazać, że kostki nie będą się zgadzać i pozostanie sztukowanie kabla. W europejskiej wersji jest minimalna różnica otworów w stosunku do hamerykańskiej... albo to kwestia roczników. Malutki problem do przeskoczenia. Zanim jednak weźmiesz się za wymianę, poczekaj na inne podpowiedzi. Przy okazji sprawdź filterek paliwa, czy nie jest zapchany. Kranik, czy w pozycji "On" przepuszcza paliwo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwa 14 lata 9 miesiąc ago #72

  • peacemaker
  • peacemaker Avatar
koledzy od pewnego czasu mam problem z zawieszającą się pompą paliwa, ostatnio coraz częściej. Jak ją biorę w rękę to chodzi jak szwajcarski zegarek a jak odkładam na swoje miejsce (pod prawym deklem B) ) po jakimś czasie przestaje podawać paliwo. jakieś sugestie???? dodam tylko, że jest czyściutka jak nówka sztuka. co ciekawe na obudowie ma znaczek Mitsubishi - może to jakiś zamiennik :dry:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.036 s.
Zasilane przez Forum Kunena