UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: regulacja road star 1600

O:regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #21

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
Rocker napisał:
pinhead napisał:
witam
znalazłem w google coś takiego Zestaw dysz Dynojet do Yamaha XV1600 Royal Star /Road Star 1999-2003 (poziom 1, E4175)
cena 213zł.zerknijcie czy o to chodzi :P

To je to. Na stronie DynoJet są tylko dwa zestawy do Road Starów - do 1600 jest 4175, a do 1700 jest 4176. Raczej to wszystko powinno pasować do Wild Stara, ale to może się wypowie ktoś kto ma Wild Stara, bo ja montowałem do Radka.
Ja również mam Radka 1600,99r.Różnica między nim a Waldkiem jest bardziej wizualna niż techniczna,oczywiście mowa o 1600. :P
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #22

  • Carlos
  • Carlos Avatar
(...) Raczej to wszystko powinno pasować do Wild Stara, ale to może się wypowie ktoś kto ma Wild Stara, bo ja montowałem do Radka.

A jaka jest roznica pomiedzy tymi modelami :/ bo smiem twierdzic ze zadna
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #23

  • Rocker
  • Rocker Avatar
pinhead napisał:
witam
znalazłem w google coś takiego Zestaw dysz Dynojet do Yamaha XV1600 Royal Star /Road Star 1999-2003 (poziom 1, E4175)
cena 213zł.zerknijcie czy o to chodzi :P

To je to. Na stronie DynoJet są tylko dwa zestawy do Road Starów - do 1600 jest 4175, a do 1700 jest 4176. Raczej to wszystko powinno pasować do Wild Stara, ale to może się wypowie ktoś kto ma Wild Stara, bo ja montowałem do Radka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #24

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
witam
znalazłem w google coś takiego Zestaw dysz Dynojet do Yamaha XV1600 Royal Star /Road Star 1999-2003 (poziom 1, E4175)
cena 213zł.zerknijcie czy o to chodzi :P
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #25

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
WITAM PONOWNIE
Tak myślałem po rozpakowaniu że coś biedny ten zestaw,no i był tylko w woreczku,żadnych firmowych opakowań,no i co to za zestaw bez iglicy.Dzisiaj poszedłem odpalić sprzęta i były ogromne problemy z uruchomieniem.Utopiłem świece na amen....Jeżeli ma ktoś namiar na dobry zestaw do Road Stara 1600 to proszę o kontakt.Kupiłem badziewie z którym chyba nic nie zdziałam.
PS.Pytałem wcześniej czy klepiąca przepustnica to normalny objaw,wcześniej tego nie słyszałem.[/quote]
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #26

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
Tak myślałem po rozpakowaniu że coś biedny ten zestaw,no i był tylko w woreczku,żadnych firmowych opakowań,no i co to za zestaw bez iglicy.Dzisiaj poszedłem odpalić sprzęta i były ogromne problemy z uruchomieniem.Utopiłem świece na amen....Jeżeli ma ktoś namiar na dobry zestaw do Road Stara 1600 to proszę o kontakt.Kupiłem badziewie z którym chyba nic nie zdziałam.
PS.Pytałem wcześniej czy klepiąca przepustnica to normalny objaw,wcześniej tego nie słyszałem.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #27

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Do Twojego 1600 jest taki zestaw www.dynojet.com/pdf/4175.pdf
Ja do mojego kupiłem 4176, ten do 1600 ma 4 dysze główne w zestawie ale iglica też jest.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #28

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Cześć

Jakiś dziwny masz ten zestaw DynoJet. Ja w moim miałem 7 dysz głównych, dyszę biegu jałowego, iglicę, sprężynkę, zapinkę do iglicy, podkładki i zaślepki AIS. Z takim zestawem masz pełną regulację. Same podkładki to trochę za mało do regulacji iglicy. Szkoda, bo na początku sezonu dałem taką iglicę Tomowi, bo okazało się, że w gaźniku już był DynoJet a ja i tak kupiłem i zmieniłem dyszę na większą. Tak moim zdaniem to skołuj regulowaną iglicę, najlepiej DynoJet, żeby dobrze pasowała do dysz i wtedy reguluj. Ktoś tutaj w dziale sprzedaży miał na zbyciu cały zestaw DynoJet, taki o jakim piszę.

P.S. Teraz zerknąłem na te ogłoszenie i to jest zestaw do Road Stara 1700. Do Wild Stara może być nieco inny ale to nie jest jakiś majątek. Ja kupowałem nowy zestaw za coś ponad 200zł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

regulacja road star 1600 13 lata 6 miesiąc ago #29

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania: 103
  • Oklaski: 14
WITAM
Po roku muszę wrócić do tematu gażnika 1600.
Kupiłem DYNO JET zestaw Yamaha Wild Star 1600,zmieniłem wszystko razem ze sprężyną przepustnicy,
odkleiłem zaklejony wcześniej filtr KN,bo na otwartym motor przerywał,no i odpaliłem.
Na wolnych obrotach chodzi równo,i fajnie się wkręca,ale na wyższych go dławi.
Iglica jest oryginalna,próbowałem ją podnosić na podkładkach które były na niej nałożone,chyba fabrycznie
lecz od góry,i większych zmian nie widzę.PMS regulowałem na różne sposoby,ale wtedy na niskich obrotach go krztusi.Zestaw zawierał 3 dysze i sprężynę,jedna dysza ta długa ma te same parametry 35,ale była dołączona jeszcze jedan taka dysza,osobno po za opakowanie ma oznaczenie 55,próbowałem na obydwóch,bez jakiś większych zmian.Zauważyłem jeszcze że teraz słychać jak klepie przepustnica na wolnych obrotach.
Proszę o jakąś poradę,czy muszę jeszcze kupić iglicę z większą możliwością manewru,bardziej zatoczoną na dole,i czy sprężyna ma duże znaczenie,bo oryginalna jest trochę dłuższa,no i wiadomo twardsza.
PS.wydech wolny,grubr rury, z delikatnymi wkładkami akustycznymi.
Jezeli silnik jest nagrzany,po otwarciu ssania zaczyna przerywać i gaśnie... ;)
Jeżeli ma ktoś iglicę do tego zestawu to chętnie odkupię
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.058 s.
Zasilane przez Forum Kunena