UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: xv 1700

Odp: xv 1700 12 lata 9 miesiąc ago #1

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
Problem rozwiązany, miniaturowy filtr w rurce paliwowej gażnika (zamulony) motor śmiga jak dawniej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 1 tydzień ago #2

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Albo podzwonić po handlarzach z Allegro.Jest ich kilku i powinni mieć taki przekaźnik.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 1 tydzień ago #3

  • Upload
  • Upload Avatar
choćby się tydzień uśmiechał to i tak nie mam w szufladzie (nie jestem serwisantem)
Najszybciej będzie zadzwonić do najbliższego salonu Yamy i zamówić
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 1 tydzień ago #4

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Misiu, uśmiechnij się do Uploada, serwisant a może ma gdzieś w szufladzie B)
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 1 tydzień ago #5

  • patryk_c
  • patryk_c Avatar
:zni:

Pompa jest OK - pomiar oporności zgodnie z serwisówką, no i podłączona do aku na kabelkach terkocze

Relay za to nie żyje - nie klika, i test z manuala też wyszedł negatywnie.


Gdzie to kupić ? Ma ktoś takie na zbyciu ?

Na alledrogo widziałem tylko takie od Fazera ( maja na pewno inne oznaczenie ), Larsson odpisali, że nie mają ani tego ani zamiennika.

Dzwonilem do paru auto elektronikow, ale sterownika z moto i to zalanego nie chcą robić …


Dane:

3EN-81950-00
G8R-30Y-B
Omron Japan
30Y9D2
Ostatnio zmieniany: 13 lata 1 tydzień ago przez patryk_c.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #6

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
patryk_c napisał:
Hmm. Czy klika nie wiem - na pewno buczy po włączeniu stacyjki przez parę sekund. Jak wrócę o garażu to pomacam.

Przekaźnik nie powinien buczeć! Albo klika i żyje albo nie klika i jest trup. To buczenie jest od pompy - pomimo braku pracy silnika wpompowuje przed rozruchem paliwo w przewody w razie jakby miało się cofnąć przy postoju.
Piszesz że miałeś przepalony bezpiecznik, podejrzewam że gdzieś masz zwarę i to jest prawdopodobnie powodem usterki. Czy to buczenie ustało przy załączaniu stacyjki czy jest cały czas jeszcze słyszalne???
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #7

  • patryk_c
  • patryk_c Avatar
TomHal napisał:
Sprawdź bezpieczniki po lewej stronie pod osłoną

Bezpieczniki - aktualnie OK - ale każde dotychczasowe włączenie stacyjki powodowało przepalenie bezpiecznika IGNITION [15A]. Innymi słowy - nowy włożyłem po ostatniej próbie.

TomHal napisał:
sprawdź przekaźnik (podczas przełączania kluczyka w stacyjce musi nastąpić wyczuwalne kliknięcie na przekaźniku - połóż palec na nim)

Hmm. Czy klika nie wiem - na pewno buczy po włączeniu stacyjki przez parę sekund. Jak wrócę o garażu to pomacam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #8

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Sprawdź bezpieczniki po lewej stronie pod osłoną. Jeżeli są OK sprawdź przekaźnik (podczas przełączania kluczyka w stacyjce musi nastąpić wyczuwalne kliknięcie na przekaźniku - połóż palec na nim) jeżeli i tu będzie OK - instalacja. Możliwe że gdzieś jest przełamany kabel który odcina dopływ prądu do pompy.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #9

  • Minister
  • Minister Avatar
W koszu reflektora :cooo: ? No raczej chyba nie. Raczej szukaj pod lewym boczkiem poniżej siedzenia kierowcy. Tam są upchnięte przekaźniki i puszka z bezpiecznikami. Tak se myślę z rana :oj: .

:hel:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #10

  • patryk_c
  • patryk_c Avatar
Pisze ze sobą ... :cooo:

Łomatko zostałem bloggerem :polew:


W takim razie wydarzenia z ostatniego wieczora - pompa jednak działa !
Podłączyłem ją centralnie do linki elektrycznej, linkę na aku, plus na klemę, a pompa wrrrr

Szukam dalej - czy ja dobrze ogarniam serwisówkę i przekaźnik pompy jest w kolszu reflektora ... ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #11

  • patryk_c
  • patryk_c Avatar
piter 1600 napisał:


...

Najlepiej pompę odłączyć od instalacji i podpiąć na krótko.Przy okazji sprawdzić zasilanie pompy z instalacji.Pompa jest zasilana po przez przekaźnik więc on może być winien.


...

A wersja dla humanisty jest ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #12

  • patryk_c
  • patryk_c Avatar
wykrzyknik napisał:
...

Wywal pompę paliwa. Zmień węzyk z fi 6 na fi 8 i masz po kłopocie.
...

Wolał bym w tym kierunku - nie chce mi się wydawać niepotrzebnie 300 zł - tym bardziej że mam w planach zakup HSR 42 - a tam to już na grzyb pompa ...


Rozumiem, że że wraz pompą znika filterek paliwa ? Jeden wężyk - kranik - gaźniki - i koniec ?

Pozdrawiam,
PC
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #13

  • MrTommy
  • MrTommy Avatar
Wymień pompę :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 2 tygodni ago #14

  • patryk_c
  • patryk_c Avatar
Żeby nie robić burdela - zapytam w tym temacie w RS z 2005 mam problem z pompą:

Po odpięciu złączki elektrycznej pompy z instalacji problemu nie ma.

Po włączeniu stacyjki pompa nie pracuje, a po 4, 5 sekundach przepala mi bezpiecznik [15A] sekcji Ignition.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 2 tygodni ago przez patryk_c.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 3 tygodni ago #15

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
ok dzięki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 3 tygodni ago #16

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Odezwę się jakoś w poniedziałek. poprzeglądam swoją i serwisówkę i odpisze. Co do świec, też mam NGK.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 3 tygodni ago #17

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
Ja też nie , główkuje na wszystkie sposoby, nie ma się do czego doczepić , motor na wolnych obrotach i do rozgrzania pracuje idealnie, niektórzy narzekają na nierówną pracę u mnie cyka jak zegarek. A jakie świece polecasz bo mam NGK niektórzy mówią że się nie nadają. Możesz powiedzieć jaki i jak podłączyć ten czujnik?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 3 tygodni ago #18

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Jestes pewny że gubi prąd? Podłącz czujnik pod kabel świecy i sprawdź czy w momencie gdy moto gaśnie cewki nadal dają impuls na świece.
Dziwny objaw nie spotkałem sie z czymś takim jeszcze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 3 tygodni ago #19

  • STASIEK
  • STASIEK Avatar
podejrzewam że coć powoduje przerwę ,tak jakby przekażnik czy moduł po nagrzaniu rozłączał prąd, po przekręceniu stacyjki znowu łączy ale czym bardziej gorący tym krócej łączy. Problem że nie wiem gdzie go szukać- który to jest. Jeżeli ktoś zna ten problem proszę o sygnał na tel. 697840033 ja zadzwonię.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: xv 1700 13 lata 3 tygodni ago #20

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Już wiem o co chodzi. nie wiem czy to nie jest czujnik do check engine...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.039 s.
Zasilane przez Forum Kunena