UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: gaźnik RS 1600

gaźnik RS 1600 2 lata 3 miesiąc ago #1

  • PawelGDA
  • PawelGDA Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 43
  • Oklaski: 0
Czołem. Tak jak pisałem w wątku powitalnym od miesiąca mam Radka 1700. Wszystko miodzio tylko miałem pewne problemy bo kichał mi na niskich obrotach podczas jazdy lub przy ruszaniu. Gaźnik wyczyszczony, fora i artykuły o cv carb przeczytane, świece wymienione, main jet 165( raczej nie Mikuni bo nie ma znaczka), pilot 40, niestety zapomniałem sprawdzić na którym rowku iglica, PmS 2obr. Wolne obroty 900. Kolektor dolotowy pryśnięty i nie dławi się wiec zakładam że nie ma nieszczelności. Dziś postanowiłem że pobawię się śrubką regulacji pompki przyspieszenia i przykręciłam ją o dwa obroty No i ze tak powiem zaczęła mniej sikać Zaciekawiło mnie jednak jedno: jak miałem uruchomiony moto ze zdjętym filtrem to sobie zerknąłem co się dzieje przy dodawaniu gazu. I ku mojemu zdziwieniu, nawet przy delikatnym przekręceniu manetki, mimo że iglica nie poszła do góry to i tak spod niej(czyli z main jeta) leciało paliwo, a wszędzie gdzie nie czytam to piszą że taki efekt powinien być od około 1/4 otwarcia przepustnicy. Jest ktoś w stanie powiedzieć czy taki efekt to norma? Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #2

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 752
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Tomek :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #3

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 579
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Chłopaki dzieki za wskazowki
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #4

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Pirania napisał:
TomHal napisał:
....Jak niebieskie to na 100% zbyt uboga mieszanka...

Oj, chyba jednak nie, za bogato (za długo na ssaniu)

tylko że o przebarwieniu rury nie decyduje praca silnika nie rozgrzanego w pierwszej fazie jego pracy a brak lub nadmiar paliwa spalanego podczas normalnej eksploatacji. Jak silnik pracuje w nominalnych warunkach z odpowiednią dawką paliwa nie powinien przebarwić rur na ich początku przy mocowaniu z cylindrami.
W przypadku opisanego przez Drut66 problemu i odpowiedziach czy też wskazówkach jakie nam dostarczył, skłonny byłbym napisać, że czasami winny jest ... detal tak błachy że czasami długie szukanie uruchomi niepotrzebną lawinę dostrajania i kombinowania. Jeżeli spalanie jest w normie i ładnie wkręca się na swoje obroty a z filmiku słychać że praca jego na jałowym jest więcej niż dobra, to ja bym jedyną rzeczą jaką zrobił to jak już wcześniej wspomniał Metal - lekkie maks na początek o 1/4 obrotu odkręcenie PMS-a a nawet tak jak wspomniał Lord Zet nic nie robił :wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 2 lata 9 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Drut66

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #5

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Twoja decyzja :piw:
Ja też nie lubię się wygłupiać ale sama świadomość, że wszystko jest wyregulowane jak należy - bezcenna.
Znam gościa,co często jeździ na łysych, używanych oponach. Na zapytania czemu tak odpowiada,że mu to nie przeszkadza bo nie jeździ w deszcz,zawsze wyjeżdża jak jest conajmniej 20 stopni i generalnie nie przekracza 70km/h :cooo:
Można i tak...Każdy ma swój wybór.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #6

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 579
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Generalnie maszyna chodzi ok. Zastanawia mnie dlugi czas na ssaniu..poza tym pałer jest do 160 ciagnie moment a więcej..nie sprawdzalem ,nie potrzebuje, nie moj styl. Pogrzebie PMSem i zobaczę
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #7

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Hmmm...chyba tematem nie są w tym przypadku ułamki sekund bo Kolega pisał,że coś mu nie bardzo maszyna chodzi. :mysli:
Jeśli można, to wypadałoby wyregulować tak,jak ma być.
PMS jak najbardziej rusz i obserwuj. Na pewno motocykla nie popsujesz a może być lepiej.

PS. Ja przez dziesięć lat nie czyściłem gaźnika i hulał wyśmienicie. Owszem,regularnie dodawałem do paliwa dodatek STP.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #8

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 579
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Dlatego tyle czasu nic nie ruszalem bo jakos az tak mi to nie przeszkadza...moze zrobie jakiś pół
obrotu PMS z ciekawości ..
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #9

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 939
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
Jeżeli działa ,to niech tak dalej działa. Nie przebarwia , nie walczysz też jak piszesz o ułamki sekund na Nurburgringu,więc po co dotykać. Czy to ważne że zamkniesz ssanie po 2 lub 15 km? Ja bym nie wiercił drugiej dziury w dupie , tak zostawił i jeździł.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Drut66

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #10

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 579
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Wiecej informacji...hmm jak pisałem najbardziej zastanawia mnie to ze na ssaniu pracuje ok tylko ze dlugo 15km..potem chowam ssanie i tez jest ok...odkad mam sprzęta tak właśnie chodził ..wstyd sie przysnac ale gaznik ostatnio z 6 lat temu czysciłem..w tygodniu mam zamiar go czyścić to moze bedzie więcej danych..rozmiary dysz itd.
Filtr kn.. mam tez tam puszke dyno jet..jakoś nigdy nie korciło mnie sprawdzac czy jest podłączona w ogole... ..hehe. był czas ze porostu mniej czasu było na motocykl, przejażdżki i zagladanie do niego..ale dobra nie tlumacze sie..
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #11

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Tak czy siak, póki nie będzie więcej danych o tym gazniku to wiele nie zdziałamy.
Proponuję więcej merytoryki Panowie a dojdziemy do celu :zebol:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #12

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4599
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
Pirania napisał:
Oj, chyba jednak nie, za bogato (za długo na ssaniu)

Albo dawanie w pizde na zimnym :nie:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 2 lata 9 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #13

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 752
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
TomHal napisał:
....Jak niebieskie to na 100% zbyt uboga mieszanka...

Oj, chyba jednak nie, za bogato (za długo na ssaniu)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #14

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4599
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
TomHal napisał:
PS. Majkel co to znaczy - zbyt długo się nagrzewa??? Proszę Cię, jak ja czegoś nie wiem to się nie wyrywami

Kiedys sie Krzysiek Upload wypowiadał ze ... w zaleznosci od motocykla, kazdy sie inaczej nagrzewa i na ssaniu chodzi dłuzej lub krócej .... do kilku km nawet lub 15 minut, ot wszystko.
Ja osobiscie w ogóle ssania nie uzywam
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #15

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 579
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Wydechy nie są przebarwione. Faktycznie 160 to maks..ale rzadko tak go odkrecam i juz nie pamiętam czy wiecej nie poleciałam bo nie pozwoliła moc czy mój strach
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #16

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Podpinam się pod wypowiedz Metala. Definitywnie. Tak że spytam. Jakiego koloru masz wydechy na wysokości cylindrów? Jak niebieskie to na 100% zbyt uboga mieszanka. Pewnie więcej niż 150-160 nie poleci?

PS. Majkel co to znaczy - zbyt długo się nagrzewa??? Proszę Cię, jak ja czegoś nie wiem to się nie wyrywam. To nie układ grzewczy w domku jednorodzinnym żeby się nagrzewał. Silnik chłodzony powietrzem w naszych warunkach klimatycznych o tej porze roku potrzebuje maks minuty na jałowym biegu i powinno mu się wyłączyć ssanie. Ach Majki Majki
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Drut66

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #17

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Za ubogo,ewidentnie. Przy dodawaniu gazu dostarcza mu pompką dodatkowe paliwo więc - jak piszesz - jest w miarę ok. Ale już przy jeździe ze stałą prędkością widać,że ubogo jest. No i ssanie - 15 km :co:
Próbuj zabawę PMS-em. Potem zobaczymy. No i nie ominie Cię wiedza związana z setupem gaźnika.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Drut66

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #18

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4599
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
No cóż ....
Widocznie tak długo sie nagrzewa
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 2 lata 9 miesiąc ago #19

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 579
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Witam ! Czego powodem mogą byc objawy: po odpaleniu ssanie musze miec włączone spokojnke przez jakieś 15km,jezeli wyłącze wcześniej motocykl chodzi prawidłowo ale tylko gdy dodaje gazu,przy równomiernej predkosci prycha ,dusi sie. Po ok 15km może 20 ssanie chowam i motocykl pracuje prawidłowo. Generalnie tak działał zawsze ale od jakiegoś czasu mi to przeszkadza..wydechy vansa,filtr kn....Wtf
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Ostatnio zmieniany: 2 lata 9 miesiąc ago przez Drut66.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

gaźnik RS 1600 5 lata 11 miesiąc ago #20

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 752
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
:piw:
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez Pirania.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.052 s.
Zasilane przez Forum Kunena