UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Pompka przyspieszająca

Pompka przyspieszająca 11 lata 2 dni ago #21

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
W zeszłym sezonie mocno kombinowałem z gażnikiem i to samo zauważyłem,w konsekwencji tego mocno ograniczyłem wydatek tej pompki przez regulację śrubki sterującą pompką .Szczególnej różnicy nie zauważyłem jeżeli chodzi o ruszanie z miejsca lub przyśpieszenie,wręcz przeciwnie przestał się dławić przy dodaniu gazu.Przez pewien okres zablokowałem nawet działanie tego ustrojstwa i też dało się żyć.Wiem jedno,że jak będzie za duży wydatek tej pompki zwiększy sie zużycie paliwa i przy dodaniu gazu może się dławić.
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pompka przyspieszająca 11 lata 2 dni ago #22

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Koledzy - czy macie jakieś ciekawe przemyślenia/doświadczenia w temacie pompki przyspieszającej ? To ustrojstwo przy każdym ruchu manety z położenia zero wstrzykuje do gardzieli gaźnika całkiem pokaźną ilość paliwa. Już doczytałem na roadstarclinic jak to się reguluje i widzę, że trzeba to będzie zredukować ile się da - bo zaobserwowałem nieciekawe zjawisko. Po jeździe zobaczyłem, że tylne kolanko wydechu paruje ! Hmm - co się okazało - silnik za filtrem był opryskany czerwonym olejem z filtra (nałożyłem nowy olej kilka dni temu). Jeździłem po mieście, dużo hamowań, zmian biegów itd, bo majstruję przy ustawieniach gaźnika (powoli wychodzę na prostą... :dia: ) Czyli przy takiej jeździe ta francowata pompka praktycznie non stop zieje paliwem do gaźnika, jest tego tyle że normalnie ścieka do filtra i pod naporem pędu powietrza przemaka przez tylną powierzchnię filtrującą filtra ! Teraz już wiem, dlaczego na tej właśnie powierzchni nie było już nawet pozostałości starego oleju filtrujacego - pewnie na dłuższą metę taki mechanizm go normalnie wypłukuje do cna.
Nie wspominam o zwiększonym zużyciu paliwa ! Dodam, że na roadstarclinic napisali, że większość roadstarów fabrycznie ma ustawiony zbyt duży wydatek tej pompki. Jak na moje oko to jakaś paranoja - to normalnie wali strumień paliwa jak ze strzykawki prosto w przepustnicę :cooo:

PS Zapomniałem napisać - mam filtr powietrza Baron big air kit - otwarty K&N
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Ostatnio zmieniany: 11 lata 2 dni ago przez Tomson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.030 s.
Zasilane przez Forum Kunena