UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: HSR gaźnik trochę inaczej!

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #381

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
tomekz napisał:
Dzięki uprzejmości kolegi Witka :jahu: i jego ślicznego uchwytu ...
Czy kolega Witek był aż tak uprzejmy, by pomyśleć na zapas i dorobić kilka sztuk więcej? Chętnie bym przytulił jedną sztukę.
;)
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #382

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
B) A czemu nie odkręcisz starego mocowania do kabla wolnych obrotów ? Chyba już teraz bezużyteczne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #383

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Dzięki uprzejmości kolegi Witka :jahu: i jego ślicznego uchwytu mogę już się cieszyć HSR42 z zamontowanym czujnikiem TPS wydłubanym ze seryjnego gaźnika. Jeszcze nie wiem jak to teraz będzie jeździć bo właśnie skończyłem montaż ale pomarańczowa kontrolka "check engine" przynajmniej już nie daje po oczach :zab:





Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #384

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
WITT33 napisał:
182.5 to jest wiaderko, nie wiem nawet jak motocykl może jeździć na takiej dyszy.
Sprawdziłem w manualu - to standardowa dysza do fabrycznego gaźnika, dostarczana wraz z zestawem montażowym hyperchargera.

To jednak tylko tytułem OT.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #385

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Bylo pisane wyzej o hypku, bez znaczenia,ten sam setup pod hypek. Powiekszenie portek musowo zeby wykorzystac potencjal czyli lepszy przeplyw. Robi robote.

Ok, śruby dolne od gaźnika wymienione na torx, 2 godziny piłowania ręcznie dwóch śrubek, fuck...
Dysza pompki zmieniona na 50. Spalanie z całego praktycznie baku do lampki rezerwy 153 mile czyli 250 km, uważam że jest super.
Trzeci dzień jazdy dzisiaj i banan nie schodził z gęby.

Wemar - informacja dla Ciebie: habeta opchnela mi gaznik bez linki ssania wiec na sprzedaz jej nie mam ale za to zaproponuję Ci za jedyne 50 zeta iglicę 98 do hsr42 która jest uboższa niż seryjna 97 i na 2 zapince powinieneś być happy razem z seryjnym pilotem 25. Koszt Ci się zwroci nizszym spalaniem i lepszą zrywnością moto. Jeśli chcesz to daj znać bo u mnie się marnuje.
Mam też sam kabel wolnych obrotów długi do hsr bez sprężynki i podkładki.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #386

  • Skygge
  • Skygge Avatar
Przy wymianie na HSR trzeba portować manifold? ;) :P

Jak toto dogaduje się z hypkiem?
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #387

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Witek :br:
Ja ze swojej strony dodam że w przypadku planowania budżetu związanego z zakupem HSR proponuje uwzględnić nową tylną oponę bo stara może bardzo szybko nie nadawać się do jazdy B) :polew:
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #388

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
robrob napisał:
bo Witek zawsze musi mieć największego :polew:


oł jeeeee :dobrarobota raz sie zyje :P 42 w sam raz, 45 też chodzi super i w portki wchodzi IDEALNIE :waf:
Dzisiaj zużyję chyba cały bak więc potestuję świnkę w różnych warunkach.
Wczoraj miałem na HSR spalanie 5,8 ale głównie miasto i okolice do 150 km/h chwilowe.

Dzisiaj zrobione równe 200 km na uboższym setupie, zostało 1/3 paliwa w baku.
Jazda po autostradzie do 180-190km/h, średnia około 90-100 km/h.
Wrażenia z jazdy są rewelacyjne, kultura pracy zabija stary gaźnik na starcie, nawet wolne obroty są ładniejsze.
Wszystko chodzi płynnie i moto jest mega zrywne, zabawa się zaczyna przy wyższych prędkościach, ciągnie to coś niesamowicie.
Poniżej parę fotek z mojej instalacji, śmiesznie łatwej zresztą. Godzina czasu z wymianą linki gazu.

https://www.dropbox.com/sh/4vl5y1py7fpnqbc/AAC6Q9aEd7ty3l23pejS4dzha
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #389

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
bo Witek zawsze musi mieć największego :polew:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #390

  • k_kluska
  • k_kluska Avatar
dlaczego 45 a nie 42 ?
ponoc 42 jest w zupelnosci wystarczajacy do tucznikow
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #391

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
HSR45 zainstalowany i zrobione 180 km. Jutro mnie czeka większa traska więc zdam relację i wstawię jakieś foty. ;-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #392

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Nie raz się już przekonałem, że to co kiepsko wygląda, dobrze pracuje i na odwrót. Przyjdzie, to się okaże.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #393

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Musisz dokupic dysze główna, pilota, dyszę pompki przyspieszacza być moze iglice. Facet mi nie odpowiedział na pytanie czy zmieniany był poziom paliwa w jakimś celu oraz uszkodził mocowania linek gazu, pewnie kolejna stówka nowe mocowanie no ale jak sobie zrobisz to OK. Ja go nie chciałem kupować nawet za te pieniądze co był. Z KTMa sprzęt wyciągniety nie wygląda jak z moto drogowego, trochę to zmęczone miał.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #394

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Zanim go kupiłem, to pogadałem z ludźmi z Mikuni. Według nich nie jest to wielki problem, bo różnią się tylko dyszami i iglicą. Reszta to "jedno modełko", bez znaczenia HSR 42 czy TM42 do jakiegokolwiek innego motocykla. Jedyne czym zestawy się jeszcze różnią, to ew. przejściówki na rurę z filtra i do cylindrów.
Okaże się wszystko, jak przyjdzie paczka.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #395

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Wemar jeśli kupiłeś tego TM42 z Kostrzyna z którego właścicielem rozmawiałem to czeka Cię pewnie więcej zabawy niż normalnie. Ja go nie kupiłem bo koszty przystosowania wyszłyby takie że wolę nowy. Ale można się bawić. :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #396

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Hehehe mówią że gaźnik to mózg motocykla..
teraz może się okazać Wemar że Twoją Gwiazdule będzie ciągnąć w ciężki teren B) Hard enduro 1700 hehehe
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez tomekz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #397

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Iglicę też chyba przytulę :) ale jeszcze dam znać, jak zobaczę co jest w środku. Raczej będzie sporo wymieniania, bo ten gaźnik zasilał jednocylindrową 650-kę, zatem będzie cieniutko z nastawami.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #398

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
No raczej na 100% kupiłeś bez linki tylko ze sprężynką i miedzianą zatyczką ssania. Ok nie ma problemu bo mój z tego co wiem będzie z linką a mam drugą nową oraz uboższą iglicę też do sprzedania nr 98 do hsr42.
Sprzedawcy sami nie wiedzą czasem co mają oraz co sprzedają i z czym to się je.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #399

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
WITT33 napisał:
Wielkości wlotów Cię nie interesują, po cholerę mierzyć takie rzeczy, hsr42 i 45 pasują jak ulał.
Zadałem pytanie sprzedającemu, bo przedstawiciel Mikuni, na pytanie o powód różnic cenowych HER42 i TM42 dedykowanego do RS1600, zaczął coś bełkotać o tulejach redukcyjnych. Sprzedający zaś zmierzył i podał, więc się podzieliłem wiedzą, dla tych co mieli w tym zakresie wątpliwości.
WITT33 napisał:
Nie, nie będzie działać z pompą w ogóle, zalejesz ziemię benzyną a może i spalisz motocykl jak dobrze pójdzie.
Nie pytam o opcję "jak źle pójdzie" :D :D :D

WITT33 napisał:
Gdyby ktoś się przymierzał do kupna HSR to mam na sprzedaż oryginalną nową linkę ssania Mikuni do niego.
Proszę o zaklepanie na kilka dni, bo zdaje się, że ten co do mnie przyjedzie jest bez linki. Detale dogadamy na telefon.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 11 miesiąc ago #400

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
wemar napisał:
WITT33 napisał:
- pilot jet 25
- iglica standardowa to 97
- standardowa główna 160 jest trochę mała i trzeba zmienić od 165 do 170
- pompka przyspieszacza - 50
Czy to są wszystkie dysze w gaźniku TM 42 (HRS) czy trzeba coś jeszcze sprawdzić/wymienić?
Pytam, bo gaźnik HRS42 to standardowy TM42, tyle, że z dodatkami do montażu w HD. Natomiast sam gaźnik to konstrukcja TM42, różnią się tylko dyszami i ew. dodatkowymi przejściówkami dopasowującymi do rur powietrznych.
Fabryczny gaźnik w RS-ie ma wlot 62 mm i wyjście na portki 48 mm (średnice zewnętrzne). TM42 ma odpowiednio 65 i 45 mm, wiec tak jak podał Tomek "da się".
WITT33 napisał:
Pozbywamy się pompy paliwa ...
Czy z pompą nie będzie działać prawidłowo?

Jak z ustawieniem poziomu paliwa?

Tak, to są wszystkie wymagane rzeczy. Tak, taki symbol kodowy ma HSR42 jak podałeś.
Wielkości wlotów Cię nie interesują, po cholerę mierzyć takie rzeczy, hsr42 i 45 pasują jak ulał.
Ja kupiłem HSR45.
Nie, nie będzie działać z pompą w ogóle, zalejesz ziemię benzyną a może i spalisz motocykl jak dobrze pójdzie.
Poziomu paliwa tak jak pisałem nie ruszasz do końca świata. Jest taki sam do wszystkich motocykli jakie istnieją.

Gdyby ktoś się przymierzał do kupna HSR to mam na sprzedaż oryginalną nową linkę ssania Mikuni do niego.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 11 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.047 s.
Zasilane przez Forum Kunena