wemar napisał:
WITT33 napisał:
- pilot jet 25
- iglica standardowa to 97
- standardowa główna 160 jest trochę mała i trzeba zmienić od 165 do 170
- pompka przyspieszacza - 50
Czy to są wszystkie dysze w gaźniku TM 42 (HRS) czy trzeba coś jeszcze sprawdzić/wymienić?
Pytam, bo gaźnik HRS42 to standardowy TM42, tyle, że z dodatkami do montażu w HD. Natomiast sam gaźnik to konstrukcja TM42, różnią się tylko dyszami i ew. dodatkowymi przejściówkami dopasowującymi do rur powietrznych.
Fabryczny gaźnik w RS-ie ma wlot 62 mm i wyjście na portki 48 mm (średnice zewnętrzne). TM42 ma odpowiednio 65 i 45 mm, wiec tak jak podał Tomek "da się".
WITT33 napisał:
Pozbywamy się pompy paliwa ...
Czy z pompą nie będzie działać prawidłowo?
Jak z ustawieniem poziomu paliwa?
Tak, to są wszystkie wymagane rzeczy. Tak, taki symbol kodowy ma HSR42 jak podałeś.
Wielkości wlotów Cię nie interesują, po cholerę mierzyć takie rzeczy, hsr42 i 45 pasują jak ulał.
Ja kupiłem HSR45.
Nie, nie będzie działać z pompą w ogóle, zalejesz ziemię benzyną a może i spalisz motocykl jak dobrze pójdzie.
Poziomu paliwa tak jak pisałem nie ruszasz do końca świata. Jest taki sam do wszystkich motocykli jakie istnieją.
Gdyby ktoś się przymierzał do kupna HSR to mam na sprzedaż oryginalną nową linkę ssania Mikuni do niego.