UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: HSR gaźnik trochę inaczej!

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #401

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
WITT33 napisał:
- pilot jet 25
- iglica standardowa to 97
- standardowa główna 160 jest trochę mała i trzeba zmienić od 165 do 170
- pompka przyspieszacza - 50
Czy to są wszystkie dysze w gaźniku TM 42 (HRS) czy trzeba coś jeszcze sprawdzić/wymienić?
Pytam, bo gaźnik HRS42 to standardowy TM42, tyle, że z dodatkami do montażu w HD. Natomiast sam gaźnik to konstrukcja TM42, różnią się tylko dyszami i ew. dodatkowymi przejściówkami dopasowującymi do rur powietrznych.
Fabryczny gaźnik w RS-ie ma wlot 62 mm i wyjście na portki 48 mm (średnice zewnętrzne). TM42 ma odpowiednio 65 i 45 mm, wiec tak jak podał Tomek "da się".
WITT33 napisał:
Pozbywamy się pompy paliwa ...
Czy z pompą nie będzie działać prawidłowo?

Jak z ustawieniem poziomu paliwa?
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #402

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1169
  • Otrzymane podziękowania: 63
  • Oklaski: 9
Witek takie krótkie ma Burza do sprzedania
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #403

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Wszystko kwestia gustu, dla mnie V&h long shoty np to są jedyne wydechy krótych po prostu nie daję rady słuchać natomiast oddam nerkę za v&h big radius i są to krótkie wydechy i na pewno trzaskliwe nie są, najlepsze wydechy jakie miałem okazję słyszeć na żywo w połączeniu z hd springerem 2013 oraz hd springerem 2011 screaming eagle 110.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #404

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
Ja mam długie Long Shoty z oryginalną strumienicą i nie narzekam na brak momentu, choć zawsze może być lepiej. Na starym kapciu każde mocne odwinięcie to był uślizg tyłu, ale kapeć był zjechany.
Generalnie nie brakowało mi momentu, ale cenię sobie dźwięk, bo moment nie jest ciągle potrzebny, a dźwięku słucha się cały czas. W krótkich rurach jest zdecydowanie za dużo wysokich tonów, powodujących, że dźwięk jest suchy, "trzaskliwy".
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #405

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
wemar napisał:
Jak to brzmi?

No brzmi jak wyścigówka bardziej przy moich ustawieniach, od spokojnego patataj do ataku Mustanga z powietrza. Zamontuję HSR to nagram jakieś filmiki. Jeśli chodzi o jazdę to wkładki te zapewniają dobry przepływ spalin i ciśnienie wsteczne kiedy potrzeba, są idealne. Przelotowość spalin bardzo się poprawiła bo wyciągnieciu długich serynych a jednoczesnie nie straciłem nic momentu z dołu gdzie miało to miejsce przy pustych wydechach, sprzęt był sporo słabszy. Jest sporo filmików na necie porównujących oryginał do Thunder Monster Baffle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #406

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4600
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
WITT33 napisał:
Hehehe nie ma nic gorszego niz ais na akcesoryjnych wydechach, długie wydechy nie sprzyjają momentowi obrotowemu a jeszcze jak są puste momentu zupełnie nie ma ;-)

Tu jest Anglia i nie ma mowy aby przeszedł MOT ( przeglad bez aisa ) :nie:
Jest tak zestrojony ze chodzi i gada pieknie .... Jakbym mial go w POlsce to pewnie bym wywalil, ale ... jak chodzi i jest oke to poco grzebac ? I tak pewnie na przeglad bede musial zmienic wydechy :du:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #407

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
Jak to brzmi?
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #408

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Tomson napisał:
WITT33 napisał:
wemar napisał:
WITT33 napisał:
U mnie zabawa się zaczyna powyżej 140 km/h do końca prędkościomierza.
No tak, ale w tym zakresie raczej liczy się moc, a nie moment obrotowy.

Eeee 140kmh to 3000 obr zabawa dopiero się zaczyna. A pisałem w kontekście majkela który jeździ do 130 kmh że sporo momentu traci przez takie wydechy. Sam mam dużo krótsze i kiedyś tam wyciągnąłem wkładki - tym nie da się jeździć.

Polecam ten artykuł: www.nightrider.com/biketech/exhaust.htm

Tak, stare i dobre info, czytałem to jakieś 20 razy przez ostatnie miesiące jak i inne jego strony. A nie wiem nawet czy facio nie siedzi na obu forach, Roadstar i HD o ile to ta sama osoba heh.
Moje wkładki wyglądają właśnie tak jak ten celowniczek. Big City Thunder Monster Baffle.

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #409

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
WITT33 napisał:
wemar napisał:
WITT33 napisał:
U mnie zabawa się zaczyna powyżej 140 km/h do końca prędkościomierza.
No tak, ale w tym zakresie raczej liczy się moc, a nie moment obrotowy.

Eeee 140kmh to 3000 obr zabawa dopiero się zaczyna. A pisałem w kontekście majkela który jeździ do 130 kmh że sporo momentu traci przez takie wydechy. Sam mam dużo krótsze i kiedyś tam wyciągnąłem wkładki - tym nie da się jeździć.

Polecam ten artykuł: www.nightrider.com/biketech/exhaust.htm
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #410

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Ja nie schodzę poniżej 2000-2500 to minimum, dlatego. :dia:

p.s. HSR zamówiony w habecie, będzie końcem tygodnia u mnie. :-)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #411

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3931
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
To o jakiej granicy obrotów mówisz? Jeżeli powyżej 3000 to za wiele zabawy nie ma no chyba że kręcisz powyżej 6000.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #412

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
wemar napisał:
WITT33 napisał:
U mnie zabawa się zaczyna powyżej 140 km/h do końca prędkościomierza.
No tak, ale w tym zakresie raczej liczy się moc, a nie moment obrotowy.

Eeee 140kmh to 3000 obr zabawa dopiero się zaczyna. A pisałem w kontekście majkela który jeździ do 130 kmh że sporo momentu traci przez takie wydechy. Sam mam dużo krótsze i kiedyś tam wyciągnąłem wkładki - tym nie da się jeździć.

Wracając do HSRa - w poniedziałek się dowiem czy mój egzemplarz skradli. Jeśli tak to od razu kupuję drugi więc chwilę (3 miesiąc schodzi na razie) trzeba poczekać na rozpoczęcie większego opisu montażu.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #413

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 134
  • Oklaski: 22
WITT33 napisał:
U mnie zabawa się zaczyna powyżej 140 km/h do końca prędkościomierza.
No tak, ale w tym zakresie raczej liczy się moc, a nie moment obrotowy.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #414

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Hehehe nie ma nic gorszego niz ais na akcesoryjnych wydechach, długie wydechy nie sprzyjają momentowi obrotowemu a jeszcze jak są puste momentu zupełnie nie ma ;-) przejedź się kiedyś egzemplarzem z krótkimi wydechami z wkładkami założonymi zobacz jak to idzie na dole. U mnie zabawa się zaczyna powyżej 140 km/h do końca prędkościomierza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #415

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4600
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 10
WITT33 napisał:
[
Hehehe to już zestaw Barona Ci za mało ? :P

Ja tez mam zestaw Barona i do tego jeszcze aisa + dlugie puste Cobry i .... zapierdala jak dla mnie jak dziki ...
130 km/h przy lekkim odkreceniu manetki i to mi wystarczy :h-r: :chop:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #416

  • k_kluska
  • k_kluska Avatar
heheh zestaw Barona jest mocno spoko, na razie wyjeździłem pol baku i ani razu czy na cieplym czy na zimnym ani jednego szarpniecia, spalanie widze bedzie ok, nastapilo znaczne ze tak to nazwe ukulturalnienie pracy

mod na hsr i tak planuje ewentualnie za rok ale baze wiedzy mozna stworzyć juz wcześniej :) i lukac na ebayu okazji
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #417

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
k_kluska napisał:
kilka pytan:
to jaka w koncu linke ssania trzeba miec?
jak ja zamocowac po wywaleniu pompy?, tutaj np jest kit do wywalenia pompy ale cena jest astronomiczna
www.maxairengineering.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=ME&Product_Code=NO_PUMP_MOD&Category_Code=42HSR

czy przy wywalaniu pompy zmienialiscie kranik np na taki
www.maxairengineering.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=ME&Product_Code=RS_PINGLE&Category_Code=42HSR

jak hsry graja w hyperem?

Hehehe to już zestaw Barona Ci za mało ? :P

Linka ssania może być z Harleya ale końcówka ta zatyczka miedziana (tzw plunger) MUSI być Mikuni, najlepiej całość Mikuni bo jest fajnie zrobiona i zabezpieczona przed wodą też.
Ceny MaxAir gadżetów kosmos bo są popularne w USA. Linkę ssania mocujesz jak chcesz, jak będzie nawet leżeć między cylindrami to chyba źle nie będzie co? Kranika się nie zmienia tylko przewód na 8mm.

Hypki lubią więcej paliwa na "dole" więc może być tak że pilot nie seryjny 25 a 27.5 czy nawet 30 według upodobań ale na 25 będzie zapitalać też spokojnie.

Co do zakupów :

http://www.ebay.com/itm/Mikuni-Smoothbore-Carburetor-HSR42-Non-Polished-For-HD-Big-Twin-TM42-6-/231227101975?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=ite

czyli ok 310 z wysyłką do Polski i jak przyjdzie to pewnie coś 3,7% cła oraz do całości z kwotą wysyłki +22% VAT czyli ok 1250 zeta i mamy nowiutki HSR.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 10 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #418

  • k_kluska
  • k_kluska Avatar
kilka pytan:
to jaka w koncu linke ssania trzeba miec?
jak ja zamocowac po wywaleniu pompy?, tutaj np jest kit do wywalenia pompy ale cena jest astronomiczna
www.maxairengineering.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=ME&Product_Code=NO_PUMP_MOD&Category_Code=42HSR

czy przy wywalaniu pompy zmienialiscie kranik np na taki
www.maxairengineering.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=ME&Product_Code=RS_PINGLE&Category_Code=42HSR

jak hsry graja w hyperem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #419

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
To jest wciąż sporo za dużo, parę koników oraz lepszą kulturę pracy można osiągnąć. Trzeba by grzebnąć do środka i zobaczyć też tylną świecę, byłoby wszytko jasne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 9 lata 10 miesiąc ago #420

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Ssanie mam ale ukryte pod zbiornikiem po lewej stronie . Co do wykresu to wlasnie na nim widac efekt braku powietrza ...tzn. bylo czuc dziure i jakby "zastanowienie" sie podczas gwaltownego odkrecenia manetki . Po kilku rozmowach z "tunerami" nakierowali mnie na wlasnie braki powietrza , no i sprawdzenie ich wersji zajelo mi ok. 12h bo jak tylko umylem i nasaczylem olejkiem filtr objawy "dziury" zniknely . Nowego badania nie robilem bo te 150 zl wole po prostu chociazby przejezdzic na motorku ;)

Spalanie 10L wychodzi mi jak po zimie ruszam na drogi ...czytac szaleje :) . Spalanie jadac "normalnie" oscyluje na poziomie 6- 6.5L
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.035 s.
Zasilane przez Forum Kunena