UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Problemy z odpaleniem

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Lanie jednak mi się należy za nerwy i robienie szkolnych błędów.Moto bez świecy ... :nonie:


Czyli na 100% PMS nie reaguje.Obecnie jest zamknięty,a moto śmiga jak szalone.Gdzieś na forum czytałem o takich przypadkach.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #2

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Kusy spokojnie - żona się jeszcze może przydać - chociażby dla miodu he,he
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #3

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Nie ma ch..a żona i szwagier byli bardziej zajęci budowaniem uli ,niż słuchaniem mojego moto ,należy im się :boks: porządny :boks: . Moto po zamknięciu PMSa wcale nie chce odpalić.Należy im się porządny :boks: :boks:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #4

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Regulację,aby wykluczyć Moją głuchotę związaną z pracą w kopalni miedzi ,wykluczyłem obecnością przy nasłuch żony i szwagra. Oboje stwierdzili,że przy regulacji obroty się nie zmieniają.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #5

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
kusy napisał:


Gaźnik został ustawiony w następujący sposób

-PMS 2 obroty


Mam zastosowaną grawitację.I teraz jest tak.Jak zimny wyciągam ssanie guziol i moto chodzi.Jak gorący to odpala bez przygazówki.Przyśpiesza teraz jak zły.Przestał też wywalać niedopalone paliwo wydechami. Spalania jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.

Panowie okazało się ,że PMS nie reaguje .Jest zamknięty,a moto chodzi jak szalone.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #6

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
K&N otwarty :wild:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #7

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Kusy, a jaki masz filtr powietrza? Jeśli nie jest to hyperchager lub inny z dużym przepływem, to dysza 172,5 jest chyba odrobinę zbyt duża.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #8

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
I dzięki Tobie Tomku moje moto w końcu zaczęło porządnie odwijać. :piw: :piw: :piw:



TomHal jak będzie za mało wachy to poprawimy :hel:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 8 lata 11 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #9

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Bo to nie jest maszynka do turlania tylko do odwijania B) :polew:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
SVS - sticky valve syndrome - syndrom klejącego się zaworu.

Tutaj masz filmik pokazowy:


A tutaj wcześniejsze (bardzo wcześniejsze) opisy z forum:
yamaha-star.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=59&id=13933&Itemid=188&lang=pl#14004
yamaha-star.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=13&id=2004&Itemid=188&lang=pl#2004

Generalnie rzecz ujmując, jeśli końce kominów szybko pokrywają się sadzą w normalnej jeździe, to jest to jeden z przyczynków powstania svs'a. To znaczy przyczyną jest zbyt bogate ustawienie gaźnika, czego efektem jest sadza.
Nalot z sadzy powstaje też przy dużych przebiegach miejskich, ale tu tak jak z filtrem cząstek stałych w dieslach - na trasę i pogonić, to się wypali.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #11

  • Lucash79
  • Lucash79 Avatar
Z pewną taką nieśmiałością... i troszkę się wstydzę... zaraz zaczniecie się śmiać, że taki "zielony"...
...ale co to jest SVS?
nagar???
wójek google pisze tylko coś o żylakach, ale to chyba nie z tym macie problemy :oko:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #12

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
:br: gratki Kusy tak trzymaj. Nie przesadzaj z tym paliwem w drugą strone to też niezdrowe dla gwiazdki!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #13

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Akcja reanimacja zakończona sukcesem :jahu: :jahu:


SVS usunięty chemią.LIQUI MOLY Ventil Sauber przelany do spryskiwacza. Obroty 2000 i dozowany bezpośrednio do gaźnika.Zdjęte świece i zalane od góry naftą.Kręcenie rozrusznikiem i dolewanie nafty.Zostawiłem to tak na dwie doby.W ciągu tych 48 godzin powtarzałem ten zabieg kilka razy.Wydechy miałem całkowicie zdemontowane.Lepiej nafta niech pluje na posadzkę niż w wydechy. :dobrarobota


Gaźnik został ustawiony w następujący sposób
-Mikuni 172.5
-Mikuni 37.5
-iglica na 3 zapince
-poziom paliwa 4mm
-TPS 700 omów
-PMS 2 obroty
-nowy zaworek iglicowy

Mam zastosowaną grawitację.I teraz jest tak.Jak zimny wyciągam ssanie guziol i moto chodzi.Jak gorący to odpala bez przygazówki.Przyśpiesza teraz jak zły.Przestał też wywalać niedopalone paliwo wydechami. Spalania jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 8 lata 11 miesiąc ago #14

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
artek napisał:
Chciałem podobnie jak TomHal zasugerować regulację poziomu paliwa w komorze pływakowej ale ... Ty nie chcesz widzę walczyć z gażnikiem :oj:



artek biorę się za regulację gaźnika (czekam na dyszę główną). Przez to że było na bogato przez kilka lat przytulił się do mnie SVS. :nonie:

Obecnie z Tomekz jesteśmy na etapie usuwania SVS-a. Kolejnym krokiem będzie gaziol.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 1 tydzień ago #15

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
On chyba mieszkał w piekarniku nastawionym na 40 stopni skoro mu ssanie nie było potrzebne? :urlop:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #16

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
kusy napisał:

TomHal mój przypłynął w vansach i filtrze K&N.Po prostu były właściciel miał dziwne fantazje :zebol:

W stanach i u nas nie zdążyli go odchudzić.

no to jak widzisz zadbał o dużą przelotowość powietrza. Stąd może i jego ustawienia. Mając fabryczne ustawienia kulał by jak maluch. A że u nich paliwo to jak woda więc ustawił mocno na bogato.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #17

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
TomHal napisał:
Kusy a w jakich rurach przypłynął do Europy i z jakim filtrem powietrza??? Może się okazać że te nastawienia były odpowiednie do akcesorii jakie miał ten motocykl przed przypłynięciem.
Możliwe też że pewne części tak przypadły do gustu byłemu właścicielowi albo komuś kto miał możliwość w nim do grzebania, że wsadzono byle co byle by odpalał.
:wild:


TomHal mój przypłynął w vansach i filtrze K&N.Po prostu były właściciel miał dziwne fantazje :zebol:

W stanach i u nas nie zdążyli go odchudzić.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #18

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Drut66 napisał:
Kupując mój sprzęt gość, który sprowadził mi motocykl mówił, że na statku dzieją się cuda ...
Cuda to się dzieją w jego głowie. Kontenery są pieczętowane przez służby celne, a sposób ich dokowania na kontenerowcu uniemożliwia ich otwarcie w czasie rejsu. Handlarz sam może podmienić takie akcesoria, bo osobno sprzedając ma ekstra profit.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #19

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Sorki pomyliłem Cię z Kusym.
No to wina osoby sprowadzającej sprzęt do Polski. Wybór najtańszej formy przewozowej prowadzi własnie do takich posunięć ze strony kolesi "żyjących" z takich transakcji. W moim przypadku zanim moto trafiło do kontenera dostałem stek zdjęć widząc moto z każdej strony. Kontener został odpowiednio zabezpieczony, zaplombowany, ubezpieczony i pod rygorem odszkodowania komisyjnie otwarty w Hamburgu. Moto w W-wie a te zdjęciach - kropka w kropkę. Żadne z akcesorii nie zginęło. W papierach miał wpisaną zmieniarkę CD i zmieniarka chociaż nie udokumentowana na zdjęciach była w tylnym kufrze. Dodam że chcąc robić przegląd moto myślałem że jak po sezonie to trzeba wszystko zrobić jak trzeba. Jakim zdziwieniem było jak po odkręceniu korka spustowego spłynął przeźroczysty żółciutki olej silnikowy. No cóż ponieważ zrobiłem na nim już ponad 1000 km w zeszłym roku postanowiłem przełknąć ślinę i zalać go na nowo, nowo zakupionym olejem. Teraz wiem, że czasami nie opłaca się oszczędzać nie tam gdzie nie trzeba. Moto igła.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 tygodni ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #20

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
TomHal napisał:
Kusy a w jakich rurach przypłynął do Europy i z jakim filtrem powietrza??? Może się okazać że te nastawienia były odpowiednie do akcesorii jakie miał ten motocykl przed przypłynięciem.
Możliwe też że pewne części tak przypadły do gustu byłemu właścicielowi albo komuś kto miał możliwość w nim do grzebania, że wsadzono byle co byle by odpalał.
:wild:
Kupując mój sprzęt gość, który sprowadził mi motocykl mówił, że na statku dzieją się cuda typu spuszczanie paliwa rozbieranie lusterek, gmoli, szyb, wiec wydechy pewnie też sobie podmieniają jak pasuje..Mój motocykl został ograbiony z gmoli, które dostałem w gratisie od wspomnianego gościa:) Dał mi je bo niefortunnie się przyznał że na statku jeszcze miał założone gmole
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.047 s.
Zasilane przez Forum Kunena