UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Problemy z odpaleniem

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #21

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Kusy a w jakich rurach przypłynął do Europy i z jakim filtrem powietrza??? Może się okazać że te nastawienia były odpowiednie do akcesorii jakie miał ten motocykl przed przypłynięciem.
Możliwe też że pewne części tak przypadły do gustu byłemu właścicielowi albo komuś kto miał możliwość w nim do grzebania, że wsadzono byle co byle by odpalał.
:wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #22

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Panowie zacytuje fragment piosenki:

dragi na ulicach
wiara naćpana
oto ameryka jak namalowana


Może jeden z tych bohaterów piosenki był właścicielem mojego moto.Drut myślę,że miał: patrz na fragment piosenki.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #23

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Amerykanie mają jakąś ciągotę do bardzo bogatych nastaw. Możliwe, że u nich dolny zakres otwarć przepustnicy nie jest zbyt często używany.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #24

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
kusy napisał:
Może nie precyzyjnie się wypowiedziałem. Po sprowadzeniu zaraz rozebrałem gaziol. Okazało się,że ma założone dysze wielkości wiadra.Dysza która ma być nieprzelotowa była większa od głównej.Główna była tak wielka,że paliwo lało się przez nią jak z rynny.Dlatego po zimowej walce częściowo doszedłem do ładu.Nadal nie miałem ssania.Dopiero Tomekz podpowiedział mi,że dysza ma być nieprzelotowa.I wtedy ssanie cudownie wróciło,spalanie wyszło 5 litrów.Wspomnę jeszcze,że przy poziomie nigdy nie grzebałem.Po tych wielogodzinnych walkach ,po nieskończonej ilości wypitego :piw: stwierdziłem,że ten amerykan co pchał łapy w ten gaziol miał nierówno pod sufitem.

Może jak grzebał przy gaźniku to wypił dużo więcej piwa niż Ty??
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #25

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Może nie precyzyjnie się wypowiedziałem. Po sprowadzeniu zaraz rozebrałem gaziol. Okazało się,że ma założone dysze wielkości wiadra.Dysza która ma być nieprzelotowa była większa od głównej.Główna była tak wielka,że paliwo lało się przez nią jak z rynny.Dlatego po zimowej walce częściowo doszedłem do ładu.Nadal nie miałem ssania.Dopiero Tomekz podpowiedział mi,że dysza ma być nieprzelotowa.I wtedy ssanie cudownie wróciło,spalanie wyszło 5 litrów.Wspomnę jeszcze,że przy poziomie nigdy nie grzebałem.Po tych wielogodzinnych walkach ,po nieskończonej ilości wypitego :piw: stwierdziłem,że ten amerykan co pchał łapy w ten gaziol miał nierówno pod sufitem.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #26

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
kusy napisał:
ps zwłaszcza że po sprowadzeniu ze stanów przez pierwszy sezon wcale nie miałem ssania,i tak go odpalałem. :boks:
To raczej świadczy o tym, że gaźnik nie jest ustawiony prawidłowo. Poprawnie zestrojony współczesnej konstrukcji silnik, powinien mieć problemy z odpaleniem bez ssania.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #27

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Mój od samego początku pali 5 litrów,więc lekkie otwarcie manetki przy odpalaniu na zimno w niczym nie przeszkadza. :wild:

ps zwłaszcza że po sprowadzeniu ze stanów przez pierwszy sezon wcale nie miałem ssania,i tak go odpalałem. :boks:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #28

  • Drut66
  • Drut66 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 586
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 2
Tomson napisał:
Nitol napisał:
uważam, że ma znaczenie - jak miałem za wysoki poziom to palił zawsze 7 litrów i nie mogłem go wyregulować - jak obniżyłem do zalecanego poziomu teraz na trasie przy prędkości 100-110 spala 5,4 l.

Pełna zgoda.
Ja po sprowadzeniu z USA miałem za wysoki poziom - spalanie 8 litrów przy spokojnej jeździe. Po obniżeniu poziomu do wartości właściwej spala 5,5.

Ja od początku bez grzebania mam 5,5Litra
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu....
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 tygodni ago przez Drut66.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #29

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Nitol napisał:
uważam, że ma znaczenie - jak miałem za wysoki poziom to palił zawsze 7 litrów i nie mogłem go wyregulować - jak obniżyłem do zalecanego poziomu teraz na trasie przy prędkości 100-110 spala 5,4 l.

Pełna zgoda.
Ja po sprowadzeniu z USA miałem za wysoki poziom - spalanie 8 litrów przy spokojnej jeździe. Po obniżeniu poziomu do wartości właściwej spala 5,5.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #30

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Oczywiście że tak. Nadmiar paliwa wywalany jest poza układ. Widać to np. na filtrze powietrza.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #31

  • Nitol
  • Nitol Avatar
uważam, że ma znaczenie - jak miałem za wysoki poziom to palił zawsze 7 litrów i nie mogłem go wyregulować - jak obniżyłem do zalecanego poziomu teraz na trasie przy prędkości 100-110 spala 5,4 l.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #32

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
artek ja miałem tyle przygód z tym gaziolem po sprawdzeniu z USA,że na obecną chwilę nie mam ochoty na to. Wspomnę,że uleczył mi go Tomekz :chop: Przypuszczam że zajmę się tym po sezonie :lek:
ps. a czy regulacja poziomu ma wpływ na spalanie?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 tygodni ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #33

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Chciałem podobnie jak TomHal zasugerować regulację poziomu paliwa w komorze pływakowej ale ... Ty nie chcesz widzę walczyć z gażnikiem :oj:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #34

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
artek mam oryginalny gaziol :hel:


TomHal zacząłem odpalać zimne moto tak jak zasugerowałeś.Czyli ssanie lekko otwarta manetka,jeden strzał i odpala,wtedy pięknie chodzi na ssaniu.Przy gaźniku raczej nie będę grzebał,ponieważ spalanie wynosi 5 litrów,kolor świec idealny,paliwo jest wysysane z baku do zera. :piw:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #35

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Też miałem grawitacyjne ustawienie przepływu paliwa. Ssanie nie przestawiło mi się z tego powodu. Podałem taką zależność z powodu takowego odpalania silników gaźnikowych jakie stosowałem zawsze jak tylko pamiętam. Jeżeli po dłuższym czasie musisz "podpompować" paliwo jest prawdopodobnie źle ustawiony stan paliwa w komorze pływaka. Przy grawitacji powinieneś podnieś stan o dobre 5mm
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #36

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Kusy a jaki masz gażnik, oryginalny ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #37

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
tomekz napisał:
Mariusz jak musisz odkręcić manete żeby odpalić Moto to masz za bogato gaźnik ustawiony albo ssanie otwarte. Ja bym tu szukał problemu.
Stawiam piwo jak to inny problem :piw:


Tomek stawiam tobie WIELKIE :piw:
Poszedłem twoim tropem,i zacząłem od ssania.I to był złoty strzał.Okazało się ,że moja dorabiana linka źle była ustawiona przy gaźniku.Była przekrzywiona w dół,przez co ssanie nie zawsze domykało się do końca. :dobrarobota


benan potwierdzam to.Moje moto przy obcych zachowuje się przyzwoicie. :aniol:

TomHal ze ssaniem mam problem po przerobieniu na grawitację.Jak moto postoi z tydzień to nie chce odpalić.
Muszę się wtedy wspomóc manetką.Jak jest odpalany codziennie,to problemu tego nie ma. :mysli:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #38

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Jestem podobnego zdania, zimny ssanie, ciepły bez ... albo regulacja ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #39

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Motocykl ma odpalić bez żadnego kręcenia manetką. Zimny to wyciągamy ssanie i naciskamy magiczny guziczek B)
Po co podnosić przepustnice ?
Według mnie jak wszystko jest poprawnie to nie potrzeba dodatkowo czarów uprawiać :zab:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problemy z odpaleniem 9 lata 2 tygodni ago #40

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Kusy spróbuj tak. Gdy zimny silnik otworzyć ssanie odkręcić manetkę na 1/3 - odpalić. Jak zagada od strzału to wszystko jest ok. Tak właśnie powinno być.
:wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.035 s.
Zasilane przez Forum Kunena