UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Hypercharger

Hypercharger 7 lata 3 tygodni ago #1

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Kolego vito,czy temat aktualny ?? :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 3 miesiąc ago #2

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
6565vito napisał:







Nie powiem Ci co się zmieniło bo ja wczesniej nie jezdziłem tym moto na oryginalnym filtrze i wydechach ,moto kupiłem unieruchomione i zrobiłem sam , nie mam tez porównania z innym RS , jest to moje drugie moto z Hyperchargerem , pierwsze to był hd 883 ale też nie jestem w stanie stwierdzić na ile zmienił charakterystykę silnika sam hypercharger, bo za jednym razem wymieniłem cylindry i tłoki na kute z 883 na 1200cm3 , wałki rozrządu. wydechy, filtr powietrza, i zapodałem do gaźnika dynojet kit, z orginalną skrzynią biegów 883, z motocykla zrobił się istny diabeł , ile w tym zasługi było samego hyperchargera nie wiem.
w moim RS z hyperchargerem standard silnik pracuje perfekcyjnie, pali znakomicie ciepły zimny i wchodzi na obroty bez problemu nie kicha i nie strzela w rurę, ale kosztowało mnie to trochę roboty z ustawieniem gaznika poparzone łapy i sprany łeb od kiery :) myślę ze hypercharger w moto to bardziej bajer niż czynnik bezpośredniego dodania mocy, tego hipka PRO mogę sprzedać ma porysowaną zewnętrzna pokrywę wymaga chromowania, ale dalej będzie problem z montażem bez adaptera do RS , jutro moge zrobic Ci foto adaptera bo mam zdemontowany filtr bo się wypierdzieliłem 2 tyg temu

Kolego vito odezwij się na @ w sprawie tego Hipka :dolar: chcę go przygarnąć :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #3

  • 6565vito
  • 6565vito Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 52
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #4

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Vito najważniejsze,że Ty jesteś cały,a moto się zrobi do przyszłego sezonu :lek:

Ps. w sprawie hipka będziemy w kontakcie.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #5

  • 6565vito
  • 6565vito Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 52
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
kusy napisał:
6565vito napisał:
bo się wypierdzieliłem 2 tyg temu
A cóż to za przygoda przytrafiła się na koniec sezonu?

U mnie sezon cały rok, A przygoda to taka że sobie jechałem z wolniejsza grupą łyknąłem vn 1500 później jeszcze 2 moto i na zakręcie omijałem dziurę (obsuniętą drogę po prawej) wiec jechałem środkiem kiedy prawie już wychodziłem z zakrętu przeszlifowałem prawa podłogą wiec wyprostowałem moto automatycznie prostowanie spowodowało ze dalej zostałem na środku , i mu dołożyłem do pieca a z przeciwka za zakrętu wyjechał samochód i tez na środku drogi, to wszystko działo się szybko na krótkim odcinku, wiec uruchomiłem hamownie i ślizgnęło się przednie kolo , przewróciłem się na prawy bok szlifując: wydechy, filtr, zbiornik, lampę, okolice mocowania prawego lusterka, kask, ochraniacz łokcia w rękawie i łokieć, a że było ciemno to szorując kaskiem o asfalt iskry widziałem! całe szczęście że to szlifowanie mialo tylko ok 7m







takie same obrażenia mamy
a miałem jechać vtr ką z drugą szybszą grupą , 30 lat się na drodze i w trasie nie wyjeb... nie licząc kilku niegroźnych tzw, parkinguwek po pijaku :)
a tu jedna curva con buco (zakręt z dziurą) dała mi rady :)







Pinhead pozniej Ci wysle foto filtra i Ci napisze co i jak bo mój też jedzie do chromowania do Polski
Ostatnio zmieniany: 7 lata 4 miesiąc ago przez wemar. Powód: Poprawiłem tagowanie cytatu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #6

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Widziałem,ale odpuszczam tylko dlatego że odwołał oferty aukcji,a ja tego nie cierpię. :nie:
Od wielu wielu lat kupuję-sprzedaję coś na allegro bo mocno siedziałem w zabytkach i nigdy nie odwołałem ofert tylko dlatego,że było kasy za mało...trudno,albo coś daję w licytację i każdy ma równe szansę,albo cenę ustalam na początku.
Myślę,że nikt go nie kupi za tą kasę,bo osoby które licytowały mają to teraz w :du:
Ja mogłem go kupić na początki za 500,na tyle byłem nastawiony,ale nie dał mi szans.
Był podobny,wystawiany kilka razy,tylko pod wtrysk i nikt go nie chciał allegro.pl/harley-electra-hypercharger-filtr-powietrza-chrom-i6630348955.html
Nie mam ciśnienia,poczekam aż coś ciekawego się pojawi...kupię lub nie,praktycznie bez znaczenia :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #7

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
pinhead,możesz go kupić od razu,tu masz: allegro.pl/ShowItem2.php?item=6642564766&ref=last-visited Ten facet to handlarz,odkręca z oferowanych motocykli i próbuje dorobić dodatkowo.Mieszka niedaleko mnie.
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #8

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Nie co ostygłem z tym hipkiem,posłuchałem tego na youtube,nie mniej jednak jak się trafi coś w dobrej cenie
to kupię i zobaczę w realu co dobrego daje. Jak mi nie podpasuję to pójdzie dalej w świat :zab:
Obecnie jak wiecie mam otwartego K&N o średnicy coś 15-18 cm już nie pamiętam połączonego kilkucentymetrowym dolotem do gaziora. Tu świst zasysanego powietrza jest dość duży i tak myślę że hipek nie co to zniweluję bo jest pucha. :mysli:
Ze mną to jest tak,że jak nie spróbuję to spokoju nie zaznam,i tak właśnie było z Dyną która siedziała mi w głowie od wielu miesięcy.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #9

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
6565vito napisał:
bo się wypierdzieliłem 2 tyg temu
A cóż to za przygoda przytrafiła się na koniec sezonu?

pinhead miałem hipka w Drag Starze. Słychać jedynie na wolnych obrotach dźwięk klapek,i zasysane powietrze podczas przygazówki. Aha pamiętam jeszcze,że było ciężko dostroić gaźniki.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #10

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
pinhead napisał:
O jakieś przyrosty mocy,momentu mi nie chodzi,bardziej interesuje mnie dźwięk wydawany przez hipka.

Powiem C ze to jest taki jakby swist zasysanego powietrza i to wszystko.
Wejdz na jutuba i sobie posłuchaj ale .. przy pustych, głosnych wydechach tego nie słychac. To raczej bajer co ładnie wygląda i fajnie klapki chodzą.
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #11

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
O jakieś przyrosty mocy,momentu mi nie chodzi,bardziej interesuje mnie dźwięk wydawany przez hipka.
Co do adaptera oraz dolotu to spokojnie sobie z tym poradzę,nie takie cuda się rzeźbiło w garażu.
Regulacje gaziora również nie są mi obce,więc i z tym sobie poradzę.
Problem tkwi w tej porysowanej pokrywie :mysli:
Dzwoniłem przed chwilą do chromiarza i podesłałem mu fotkę o co chodzi.....
Zaczęło się jak zwykle :komura: że to alum,że mogą być za głębokie rysy i może nie wyjść tak jak bym oczekiwał.Wstępnie cenę zawiesił między 400-600 :cooo: chyba trochę za dużo.
Jak możesz to podeślij mi na priva jakieś fotki uszkodzeń,to porozsyłam do innych chromiarzy w celu ustalenia dokładnej wyceny.
Przede wszystkim to podaj swoją cenę,bo muszę to wszystko zsumować :dolar: i dopiero zobaczę czy w to wchodzić :hel:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #12

  • 6565vito
  • 6565vito Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 52
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0







Nie powiem Ci co się zmieniło bo ja wczesniej nie jezdziłem tym moto na oryginalnym filtrze i wydechach ,moto kupiłem unieruchomione i zrobiłem sam , nie mam tez porównania z innym RS , jest to moje drugie moto z Hyperchargerem , pierwsze to był hd 883 ale też nie jestem w stanie stwierdzić na ile zmienił charakterystykę silnika sam hypercharger, bo za jednym razem wymieniłem cylindry i tłoki na kute z 883 na 1200cm3 , wałki rozrządu. wydechy, filtr powietrza, i zapodałem do gaźnika dynojet kit, z orginalną skrzynią biegów 883, z motocykla zrobił się istny diabeł , ile w tym zasługi było samego hyperchargera nie wiem.
w moim RS z hyperchargerem standard silnik pracuje perfekcyjnie, pali znakomicie ciepły zimny i wchodzi na obroty bez problemu nie kicha i nie strzela w rurę, ale kosztowało mnie to trochę roboty z ustawieniem gaznika poparzone łapy i sprany łeb od kiery :) myślę ze hypercharger w moto to bardziej bajer niż czynnik bezpośredniego dodania mocy, tego hipka PRO mogę sprzedać ma porysowaną zewnętrzna pokrywę wymaga chromowania, ale dalej będzie problem z montażem bez adaptera do RS , jutro moge zrobic Ci foto adaptera bo mam zdemontowany filtr bo się wypierdzieliłem 2 tyg temu
Ostatnio zmieniany: 7 lata 4 miesiąc ago przez 6565vito.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #13

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Koleś odwołał oferty...ch.j z tego hipka.
Widzę że Ty masz założony standardowy,czyli mniejszy niż PRO
Jak to chodzi,jakie odczucia,dźwięk się zmienił ?
Czy ten Twój jest na pozbyciu i jakie ma uszkodzenia ?
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #14

  • 6565vito
  • 6565vito Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 52
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Będziesz miał problem z króćcem gumowym bo on nie jest prosty, otwór filtra od strony gaźnika jest znacznie obniżony w stosunku do otworu wlotowego gaźnika na bardzo krótkim odcinku poza tym ta guma musi mieć odpowiedni kołnierz by połączyć ja z obudową filtra, przerabiałem ten temat niedawno, zrobiłem tak jak ty kupiłem Hypercharger K&N chyba dedykowany do hd, i problem z montażem, żeby otwory gaziora i filtra były w osi to może coś by można było wymyśle, ale to obniżenie komplikuje, wiec kupiłem drugi Hypercharger dokładnie taki jak z Twojej aukcji dedykowany do RS tylko trochę przytyrany za 150$ w usa , i przełożyłem adapter, uchwyt mocujący i rurę gumową,


Ostatnio zmieniany: 7 lata 4 miesiąc ago przez 6565vito.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #15

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Całe mocowanie razem z tą trąbką....aut,bo to od DS 1100
Jak uda się kupić :dolar: to dopiero będę myślał nad mocowaniem i rurą dolotową :mysli:
Po zamontowaniu hipka spodziewam się jeszcze fajniejszego dźwięku,na nic więcej nie liczę.
Taki zestaw jaki mam teraz puki co mi wystarcza :mysli: Dyna robi robotę,ale tylko w połączeniu z HSR-em
Sama wymiana gaziora sporo dobrego daje,ale jednak czegoś brakuje.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #16

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Z tego co widzę, to hipek jest duży, więc podpasuje. Moze natomiast być problem z przewodem powietrznym od hipka do gaźnika, bo ten z aukcji wygląda, że patrzy trochę wyżej, niż jest wejście do gaźnika. Jednak tak czy inaczej musisz dorobić nowe mocowanie hipka, bo to co jest, nie nada się do RS'a, a na oryginalnym mocowaniu filtra powietrza hipka nie zamocujesz.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #17

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Ok.
Czyli do mojego piecyka lepszy będzie ten PRO,szerszy.
Mam HSR 42 i Dynę 3000 więc chyba lepiej większy :cyc: niż mniejszy :cy:
Dzięki :piw: .
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #18

  • Gamera
  • Gamera Avatar
Nie jeden i drugi pasuje wszędzie kwestia gustu jeden ten z aukcji to wersja pro szerszy, ( co za tym idzie szerszy jest również sam wkład filtra i standard, czyli węższy oczywiście filtr tak samo węższy
Są dodatkowo jakieś zmiany w wyglądzie np. diodowe środki i jakieś inne ustrojstwo natomiast ogólny podział jest taki standard i pro.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Hypercharger 7 lata 4 miesiąc ago #19

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Mam takie pytanko odnośnie tego Hypka.

allegro.pl/yamaha-xvs-drag-star-1100-filtr-hypercharge-pro-i6633599895.html#thumb/6

Czy kupując taki Hypercharger muszę szukać dedykowanego do danego modelu ?
Nie chodzi mi o mocowania i dolot,bo to sobie sam dorobię,z tym nie ma najmniejszego problemu.
Chodzi mi o samą puchę,jej wkład,pojemność. :mysli:
Na fotkach wszystkie Hypki wyglądają podobnie tylko różnią się mocowaniami i dolotem.
Mowa tu oczywiście o Hypkach pod gaźnik.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.072 s.
Zasilane przez Forum Kunena