UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: pompa paliwowa ...... gdzies indziej

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #21

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Lord Zed a co wspólnego ma niedomaganie pompy z awariami które wymieniłeś? Jak pompa niedomaga to moto nie jedzie. Takie objawy które opisałeś to zazwyczaj wina gaźnika.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #22

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 954
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
Pinhead ma rację , po coś tą pompkę w fabryce założono. Może nasze motocykle nie robią 250 400 tys. jak samochody ,ale widziałem w nich powypalane tłoki i gniazda zaworów. Przyczyną było niedomaganie pompy paliwa , zubozona mieszanka, wyższa temperatura spalania i przepis na awarię gotowy. Oby nie w naszych rumakach. :oj:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #23

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
nie tak dawno koledze przerabiałem na grawitację operację jakie zostały wykonane

-wywalenie odpowietrzenia z korka wlewu paliwa
-przewód paliwowy o większym przekroju
- zaworek iglicowy od Bandita (2.5)można dać od Grizlly (3.0)
-wywalenie siateczki wchodzącej w rurkę gaźnika która doprowadza paliwo do komory
- ustawienie prawidłowego poziomu paliwa

Wszystko śmiga nigdy nie zdarzyło się aby zabrakło paliwa.
Ja również jeżdżę na grawitacji 0 problemów
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #24

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No niby jakies siateczki tam są ale ... mozna taką zamontowac na samym dole .. znaczy sie rureczke dac minimalną i zostawic tylko powiedzmy 1 cm z siateczką :tutaj:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #25

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1902
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Można, ale rurka zabezpiecza też przed dostaniem się brudu ze zbiornika.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #26

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wemar napisał:
przełączenie się na rezerwę. Przy spokojnej jeździe nie ma natomiast najmniejszego problemu z wysuszeniem zbiornika do końca.

No własnie ....
A nie mozna np wywalic tych rurek z kranika co sa w zbiorniku i wtedy ma sie pewnosc ze całe paliwo sie zassie do gaznika ?
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #27

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1902
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Jak podniesiesz poziom paliwa, to trzeba przeregulować gaźnik, bo będzie zbyt bogato w całym zakresie. Podniesienie poziomu na jakiś czas może pomóc, ale na dłuższą metę nie zagwarantuje, że paliwo dotrze do gaźnika w dostatecznej ilości. Przy pełnym zbiorniku, czy nawet przy połowie z pewnością nie będzie problemu, ale poniżej tego dłuższa jazda z max otwartą przepustnicą wyssie paliwo z gaźnika.
Ze swojego doświadczenia wiem, że zamiast kombinować bez większego sukcesu, to o wiele prościej (i dużo skuteczniej) jest przełączenie w takiej sytuacji kranika na rezerwę. Kluczowe w tym jest bowiem ile paliwa jest nad końcem rurki pobierającej paliwo ze zbiornika.
Problemem nie jest powolne spływanie paliwa przez rurkę, ale to, że poziom paliwa w zbiorniku nie tworzy płaskiego lustra. Paliwo drga i powoduje to okresowe dostawanie się do rurki powietrza, które spowalnia przepływ i jego ilość.
Skąd taki wniosek? Przełączenie kranika na rezerwę znacząco wygasza problem z niedostatkiem paliwa w gaźniku, choć nie zmienia się różnica poziomów między gaźnikiem, a lustrem paliwa w zbiorniku. Zwiększanie średnic przewodów i zaworków też nie jest takie kluczowe, bo i tak w kraniku mamy zwężenie do ok. 2,5-3 mm.
Jeżdżę na grawitacji od jakiegoś czasu i przez 2/3 zbiornika nic się nie dzieje. Poniżej pojawiają się czasem efekty spadku poziomu paliwa w gaźniku (zaczyna się strzelaniem w rury przy domknięciu przepustnicy). Pomaga uspokojenie jazdy lub przełączenie się na rezerwę. Przy spokojnej jeździe nie ma natomiast najmniejszego problemu z wysuszeniem zbiornika do końca.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #28

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
kusy napisał:
Myślę,że coś przeoczyłeś przy modernizacji. W Moim poprzednim moto gazior pompował paliwo do zera.

No dobra .....
To w takim razie zacznijmy od poczatku. Powiedziano mi ze aby na grawitacji dobrze jezdził i tak jak Tobie, zasysał paliwo do konca, trzeba wykonac pewne modyfikacje.
Ja je zrobiłem ale moze nie do konca jak trzeba ???? :czad:
Podobno trzeba wstawic zaworek od Gryzzli 3,0 i podniesc poziom paliwa ....
Ja miałem od Bandita chyba 2,5, poziomu paliwa nie ruszałem ...
Jak w takim razie ustawic dobry poziom paliwa do grawitacji ???? :oj:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #29

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Tak szybko,to się nie zadławi,bo pojemność gaźnika na takie pojedyncze wojaże spokojnie wystarczy :kier:
U mnie też się nie dławił,ale przy jeździe pow. 3500-4000 obr wyraźnie słabł. Do turystyki pompę można wywalić,ale i tak zostanie świadomość,że czegoś nam brakuje.
Ja również preferuję jazdę 80-120 km/h ale bywa,że latam od 4000 k wzwyż :hej: to zależy od nastroju.
Silnik jak na razie spisuję się znakomicie,bez jakichkolwiek oznak zmęczenia...to na prawdę udana konstrukcja.
W moim przypadku sporo radości z jazdy przysporzyła zmiana przełożenia :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #30

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
pinhead możliwe. Nie sprawdzałem ,ponieważ ja moto tego typu użytkuję w celach turystycznych. Chociaż przyznam ,że przy wyprzedzaniu i starcie na światłach nigdy się nie dławił. :chop:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #31

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
kusy napisał:
Myślę,że coś przeoczyłeś przy modernizacji. W Moim poprzednim moto gazior pompował paliwo do zera.

Kusy jak najbardziej pompuje do zera,ale na grawitacji się nie "pościgasz" bo Cię braknie :jez:
Jak by pompa była zbędna do tego gaziora,to by jej nie montowali :zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 6 lata 5 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #32

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Myślę,że coś przeoczyłeś przy modernizacji. W Moim poprzednim moto gazior pompował paliwo do zera.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #33

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Pirania napisał:
Michał, pompę możesz wyjebać w ogóle i moto będzie śmigać jak złoto :) łączysz kranik z gaźnikiem i ogień.

No własnie nie bałdzo :czad: B) :du:
Próbowałem tak w poprzednim, zrobiłem wszystko jak trzeba i jak było pół zbiornika paliwa to gaznior nie sciagał paliwa :nnie:
Juz nie mowiac o ostrej jezdzie gdzie w ogółe sie dławił wiec ..... pompa zostaje
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #34

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Pirania napisał:
Michał, pompę możesz wyjebać w ogóle i moto będzie śmigać jak złoto :) łączysz kranik z gaźnikiem i ogień.

:br: :br: :br:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #35

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Michał, pompę możesz wyjebać w ogóle i moto będzie śmigać jak złoto :) łączysz kranik z gaźnikiem i ogień.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #36

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Dzieki bardzo bo jestem ciekawy co i jak trzeba pospawac, uciąc, wyciąc i takie tam :aniol:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #37

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Ożeż Ty w mordę... :cooo: co za niegrzeczna istota :ble: :taj:

Wracając do tematu pompy,to ja nie robiłem żadnych fotek związanych z tą przeróbką,ale w najbliższych dniach zdejmę zbiornik i pstryknę fotki gdzie musiałem odchudzić łapę mocująca silnik,i pokarzę gdzie trzeba przyspawać kawałek oryginalnego mocowania pompy.
Osobiście pompy już nie mam,bo gazior inny,ale rany pooperacyjne zostały :zab:
To powinno Tobie wystarczyć. :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 6 lata 5 miesiąc ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pompa paliwowa ...... gdzies indziej 6 lata 5 miesiąc ago #38

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Jak w temacie B)
Pytanie raczej konkretnie do Pinheda ale ... moze ktos ma inne pomysła ???
Najbardziej jestem przekonany do schowania pompy pod zbiornik i moze ktos ma dokumentacje :foto: co i jak krok po kroku wykonywał ?



Cycki z tatuażem na zachetę :polew: :tutaj: :polew:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.052 s.
Zasilane przez Forum Kunena