UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Pokrętło wolnych obrotów

Pokrętło wolnych obrotów 3 lata 9 miesiąc ago #1

  • tomsi_tj
  • tomsi_tj Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 8
  • Oklaski: 0
Dzięki za podpowiedzi . Widzę, że trzeba będzie wyjąć, rozebrać i wyczyścić gaźnik. Z resztą na stole najlepiej będzie widać wszelkie boleści i zasyfienia. W silniku głowy pod ani za gaźnik nie włożysz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pokrętło wolnych obrotów 3 lata 9 miesiąc ago #2

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Pirania napisał:
Pokrętło się nie zapiecze, zapieczona masz śrubę przy gaźniku, która powoduje zmianą obrotów.

Masz racje, przecież tą linkę się przekręca, nie przeciąga... :czad:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pokrętło wolnych obrotów 3 lata 9 miesiąc ago #3

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
  • Posty: 753
  • Otrzymane podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Pokrętło się nie zapiecze, zapieczona masz śrubę przy gaźniku, która powoduje zmianą obrotów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pokrętło wolnych obrotów 3 lata 9 miesiąc ago #4

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Tak, to właśnie pokrętło od wolnych. Musiało być długo nie używane i pewnie się zapiekło.
Może jakiś odrdzewiacz celem odblokowania i później jakiś suchy smar w sprayu? Jednak najlepiej rozebrać i przesmarować. To cięgno niestety nie pracuje w osłonie teflonowej, podobnie jak linka blokady siodła.
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pokrętło wolnych obrotów 3 lata 9 miesiąc ago #5

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4606
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
tomsi_tj napisał:
Chciałem trochę zmniejszyć tym giętkim pokrętłem pod filtrem ale nie da się ani w lewo , ani w prawo, jak zapieczone. Nie chciałem na siłę kręcić żeby czegoś nie urwać. Może ktoś coś poradzić ?

Dziwne :mysli:
To własnie to pokretło od obrotów .... Ja nim bardzo czesto operuje
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pokrętło wolnych obrotów 3 lata 9 miesiąc ago #6

  • tomsi_tj
  • tomsi_tj Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 8
  • Oklaski: 0
Mam pewien problem. Sytuacja wygląda tak. Zimny silnik odpalam na ssaniu , wszystko jest ok po kilku minutach zamykam ssanie, silnik chodzi równo i na ucho na właściwych obrotach. Jednak w czasie jazdy, gdy np staję na światłach na moje obroty są za szybkie. Chciałem trochę zmniejszyć tym giętkim pokrętłem pod filtrem ale nie da się ani w lewo , ani w prawo, jak zapieczone. Nie chciałem na siłę kręcić żeby czegoś nie urwać. Może ktoś coś poradzić ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.042 s.
Zasilane przez Forum Kunena