UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Stuki zawieszenia

Stuki zawieszenia 2 lata 9 miesiąc ago #1

  • Rafal.B
  • Rafal.B Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 159
  • Otrzymane podziękowania: 5
  • Oklaski: 0
Dopadła i mnie ta dolegliwość.
Dla potmności, dodam że faktycznie dociągnięcie szpilki/śruby znajdującej się pod fotelem kierowcy rozwiązało problem. :dobrarobota
Road Star 1700 Midnight silverado - 2005
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #2

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
:wild: :dobrarobota
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #3

  • eniu
  • eniu Avatar
Kusy,jakby co ,mieszkam w pile !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #4

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Eniu Twój trop był strzałem w dziesiątkę :piw:

Śruby u mnie były dokręcone na maksa.Sam je dokręcałem po zmianie blach.Poluzowałem je ,poruszałem błotnikiem we wszystkie strony,dokręciłem na maksa i jazda na nasze dziury. :hej: jest cisza.



Przypuszczam,że stelaż był naprężony w którymś miejscu. :nonie:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #5

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Eniu mówisz i masz.Może dziś pod wieczór znajdę chwilę. :mysli:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #6

  • eniu
  • eniu Avatar
Tak zrób ! Tylko po sprawdzeniu śruby,a przed odkręceniem błotnika napisz,że stuki zniknęły :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #7

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Myślę,że zrobię tak.Eniu śruby sprawdzę i polatam po moich dziurach.Jeżeli stuki nie ustaną to zdemontuje błotnik i bez niego polatam,aby na 100% wykluczyć stelaż.Jeżeli nadal będzie stukać zrobię jak sugeruje pinhead.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #8

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
kusy napisał:
Stwierdziliśmy z pomocnikami,że jest stuk przy odbijaniu zawieszenia.Za chu chu nie możemy zlokalizować stuku.

Piszesz kolego że stuki występują przy odbijaniu zawiecha....proponuję postawić moto na podnośnik tak aby tył był w powietrzu i złapać z tyłu za wahacz ruszając góra-dół,bo możliwe że powstał luz gdzieś na krzyżaku amorka...ja tak miałem,wyrobione było łożysko igiełkowe to na samym dole krzyżaka..
Jeżeli wyczujesz jakiś luz,to pozostaje demontaż koła i osłony krzyżaka i wtedy dalej łap za wahacz i lokalizuj ewentualnie powstały luz...
ps.może również bić wyrobiona któraś ze śrub mocujących amorek..
Luz na wahaczu góra-dół w ogóle nie powinien występować... :hel:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #9

  • eniu
  • eniu Avatar
Tak,ta długa szpilka,dokręciłem ja dosłownie trochę i jest Ok ! Pół godziny temu wróciłem na chatę i znowu celowo jazda po dziurach,stuków żadnych nie ma.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #10

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Masz na myśli tę długą szpilkę?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #11

  • eniu
  • eniu Avatar
Kusy,miałem to samo i to dość długo bo nie mogłem tego zlokalizować. Stuki były mocne i wyraźnie gdzieś na dole w zawieszeniu. Ostatnio przed długim weekendem zrezygnowany tą sytuacją dokręciłem śrubę,która jest pod siedzeniem kierowcy,trzyma ona błotnik.Dokręciłem ją dosłownie tyciu tyciu i wiesz co ?stuki zniknęły,celowo jeździłem po dziurach i stuków nie ma. Nadmienię tylko,że tą śrubę jak i wiele innych wykręcałem,bo dawałem do chromowania. Sprawdź może w Twoim przypadku będzie to samo.
pozdrawiam eniu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #12

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1075
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Tłok w amortyzatorze? Z dnia na dzień... :mysli: gaz uciekł? :co:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #13

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Stwierdziliśmy z pomocnikami,że jest stuk przy odbijaniu zawieszenia.Za chu chu nie możemy zlokalizować stuku.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 8 lata 10 miesiąc ago #14

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Witam.Po dzisiejszej jeździe stwierdziłem,że na dziurach lub wybojach tylne zawieszenie wydaje dźwięk dobijania czegoś.Stało to się z dnia na dzień.Idę na kanał szukać usterki.Czekam na Wasze rady wynikające z doświadczenia.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 14 lata 1 tydzień ago #15

  • lysiczka
  • lysiczka Avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 14 lata 1 tydzień ago #16

  • lysiczka
  • lysiczka Avatar
więc jak sobie poleżałem pod motórem to znalazłem w amortyzatorze (zdj.2) taką gumę-dobijacz i ona jest sobie luźna a za guma jest taki pierścień (zdj2)i też jest luźny więc chyba to mi stuka i wali ale czy to może takie latające być?? :S
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 14 lata 1 tydzień ago #17

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Z przodu to albo główka ramy, ale to wyczółbyś na fajerze, albo spinka w lapie jest za lużna, być może mocowanie lightbarów lub kierunków ale to mało prawdopodobne. U mnie to była spinka w lampie. Po odpowiednim dogięńcu przestało, ale tylko na chwilę, po drugim dogięcu pękła i poszła w ... Podmnieniłem od samochodu. Jest ok, mimo wszystko jak wjadę w większą dziurę to stuka. Coż taka jej uroda.

Z tyłu peknięty błotnik to częsta przyczyna. Od wibracji te typy tak mają. Do tego doszło pęknięcia uchytów mocowania rejestracji.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 14 lata 1 tydzień ago #18

  • lysiczka
  • lysiczka Avatar
już wiem, że jest inny dział ale nie chciałem tak bez "dzień dobry" włazić od razu

a z tego co piszecie najlepiej będzie jak sprawdzę tez amortyzator ustawię "sztywniej" i się zobaczy i oj żyje żyje a najlepszy sposób na te wszystkie "świerszcze" to korki w uszy i jazda ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 14 lata 1 tydzień ago #19

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
lysiczka napisał:
Witam, Panowie w sumie jestem tu nowy więc chciałem się najpierw przywitać...

Do tego jest inny dzial ...

lysiczka napisał:
nie zdarzyło Wam się przy wjechaniu w dziurę albo przy przejeździe przez tory lub inne nierówności słyszeć takiego głośnego metalicznego stuku dochodzącego z tyłu??

Zdarzylo sie, ale ... tylny element resorujacy ( sprezyna ) jest regulowany i mozesz sobie zmienic jego ustawienia.
Moze masz za miekki i dlatego Ci dobija, kilka obrotow i po sprawie.
A inne rozne piski, trzaski, zgrzytanie i "tajemnicze" odglosy ... ten motocykl zyje B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki zawieszenia 14 lata 1 tydzień ago #20

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Lampa dzwonią :-) Łatwo to wyciszyć obklejając wewnątrz klosz :-)
Nightowi stukała główka ramy, miał luźne połki :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.040 s.
Zasilane przez Forum Kunena