UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: wajcha

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #1

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #2

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
wemar napisał:
Tomson napisał:
Najwyżej upitole tylny segment wajchy żeby nie przeszkadzał.
Tu bym się mocno zastanowił, bo zmieni to wyważenie dźwigni i może się okazać, że wodzik cały czas trze o tuleję przełączającą.
Wyjdzie mniej więcej tak, jakbyć w aucie jeździł cały czas z dłonia opartą na drążku i dopychając go do przodu.

No - troche racji moze być w tym - to Kiwak tak ma teraz. Ale raczej bym nie demonizował tego.
Ja bym upitolił nie całe tylne ramię a tylko tego pręta co ma gumę na sobie - to bardzo mała różnica w masie.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #3

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Akcesoryjna wajche zalatwil mi roborob. Nie bede zdradzac informacji handlowej ale bylem bardzo z ceny zadowolony. Jestem Mu bardzo wdzieczny. Treaz tez przelaczam tylko koncowka buta i rzeczywiscie ustawienie jej jest albo bardzo wysoko albo tak nisko ze nie ma jak nogi wcisnac. Ale mi to wysokie ustawienie suma sumarum odpowiada. Od tego czasu nakrecilem pare km i jestem zadowolony.

Jesli chodzi o oryginal do mojej 1700 ktory mialem to na pewno juz do niego nie wroce i to ze wzgledu na dziwna kombinacje laczenia stali z aluminium.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #4

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Tomson napisał:
Najwyżej upitole tylny segment wajchy żeby nie przeszkadzał.
Tu bym się mocno zastanowił, bo zmieni to wyważenie dźwigni i może się okazać, że wodzik cały czas trze o tuleję przełączającą.
Wyjdzie mniej więcej tak, jakbyć w aucie jeździł cały czas z dłonia opartą na drążku i dopychając go do przodu.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 11 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #5

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Tom – to nie jest kwestia mojej konkretnej wajchy. Widziałem wajchy w innych motocyklach, w serwisówce – to samo. Jakby była pogięta, czy przerabiana/spawana itd. to by było widać. Mam normalną fabryczną wajchę. Po prostu nieszczęśliwie dobrano jej kształt, a najlepszym na to dowodem jest fakt, że w 1700 całkiem to zmienili ! I dali nawet regulację jak piszą tu koledzy.
Zapytałem o to, bo byłem ciekaw czy inni podzielają mój pogląd….nie jest to jakiś wielki problem dla mnie, teraz przełączam biegi tylko palcami, nie używam pięty i tak może zostać. Najwyżej upitole tylny segment wajchy żeby nie przeszkadzał. Taka akcesoryjna wajcha jak ma Kiwak by mi spasiła ale pewnie kupe kasy kosztuje.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #6

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
zrób zdjęcie tego wtedy będziemy mogli racjonalnie ocenić
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #7

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Ale co mogę mieć skopane? Widziałem zdjęcia innych RS 1600, mam taką samą dźwignię...taki banan czubkami do góry wywinięty. Regulacja jest, tylko jak opuszcze przód to tył idzie w kosmos. Jak opuszcze tył to przód idzie w kosmos. Bez sensu.
Nie wiem czy się dobrze rozumiemy - biegi mi wchodzą super, zero problemu. Tylko położenie tylnej wajchy wzgledem przedniej jest bardzo niewygodne - moim zdaniem
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #8

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Tomson musisz mieć coś "skopane" u mnie w 1600 śmiga idealnie ... ustawione we fabryce ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #9

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Wemar jest to standard w 1700, zawsze można zakładać wajchę od 1700 do 1600 trzeba tylko pamiętać że dodatkowo musi być mocowanie tej wajch od 1700 i pręt
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Tomson napisał:
W HD można niezależnie ustawiać wysokość przodu i tyłu – też dobre rozwiązanie.
U nas (RS1700) też można osobno dopasować przód i tył - są dwa punkty regulacyjne, na dwóch osiach obrotu. Najpierw ustawiasz przednią część, a potem tył.
Przynajmniej u mnie tak jest, a raczej nie mam dodatku akcesoryjnego.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 11 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 10 lata 11 miesiąc ago #11

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Koledzy apropo wajchy – kształt tej wajchy w 1600 jest dla mnie zagadką. Może ktoś mi wytłumaczy ten fenomen – ja nijak nie mogę jej tak ustawić, żeby mi pasowała. Jak opuszczę tył tak, żeby był nisko przy podeście (aby nie trzeba było wysoko nogi podnosić do przełączania piętą), to przód idzie tak wysoko do góry że masakra.
W efekcie przełaczam biegi po staremu – tylko przodem, pięty nie używam. Moim zdaniem źle jest zaprojektowany kształt dźwigni – ten łuk powinien być końcami skierowany do dołu, nie do góry. Zobaczcie jak to jest np. w Vulcanie classic 1500 – tył jest praktycznie na wysokości podestu, tuż za nim – nie trzeba nogi podnosic tylko cofnąć lekko i klik. W HD można niezależnie ustawiać wysokość przodu i tyłu – też dobre rozwiązanie.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #12

  • kiwak
  • kiwak Avatar
robrob napisał:
Kiwak to naj prościej zmień na starszy model oryginalny wraz z mocowaniem, albo akcesoryjną pojedyńczą zadzwoń do mnie może bęę mógł ci pomóc 602598884

Wielkie dzieki!
Jak w mailu chetnie wezme akcesoryjna.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #13

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Kiwak to naj prościej zmień na starszy model oryginalny wraz z mocowaniem, albo akcesoryjną pojedyńczą zadzwoń do mnie może bęę mógł ci pomóc 602598884
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #14

  • kiwak
  • kiwak Avatar
facio07 napisał:
Tak czytam i czytam i doszedłem do wniosku że taką wajchę śmiało można dorobić we własnym zakresie w warunkach domowych i to taką jaką się chce,najwyżej później dać pochromować.Nie rozumiem w czym problem. Muszę się przyznać że w swoim czasie sam chciałem zmienić moją na ten nowszy model,ale już mi przeszło :polew:

Facio, zrob wyslij, ja ocenie prace I uzgodnimy jaka jest wartosc, ale PO sezonie. To nie kwestia wygladu, jesli Ci pekaja mocowania aluminiowe
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #15

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Facio pewnie że można, trzeba tylko troszkę pracy i sprzętu :wild:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #16

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Tak czytam i czytam i doszedłem do wniosku że taką wajchę śmiało można dorobić we własnym zakresie w warunkach domowych i to taką jaką się chce,najwyżej później dać pochromować.Nie rozumiem w czym problem. Muszę się przyznać że w swoim czasie sam chciałem zmienić moją na ten nowszy model,ale już mi przeszło :polew:
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #17

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Kiwak co bys spokojnie "wachlował" proponuję wymiane na cały, stary element lub customowy, po co się wk ... wszak Gwiazdy są praktycznie bezawaryjne ...:jez:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #18

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Mi ta aluminiowa na trasie kilka razy padla. Jak sie jej nie rusza to jest ok, ale skrzyzowanie alu ze stala to byl slaby pomysl. Spawalem w alu drazku juz 2 razy I mam dosc...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #19

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Dobry pomysł Kiwak ... tymi starymi lepiej się "wajchuje" biegi ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: wajcha 11 lata 4 miesiąc ago #20

  • kiwak
  • kiwak Avatar
A może ktoś np. Yetlak może załatwić akcesoryjną do naszego rocznika. chodzi o podmianę tej aluminiowej na stalową. Nie musi być z kołyską tylko sama wajha zmiany biegów! Rocznik od 2007 w górę
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.038 s.
Zasilane przez Forum Kunena