UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Lewy dekiel bezpieczników

Lewy dekiel bezpieczników 3 lata 2 miesiąc ago #1

  • Don Pedro
  • Don Pedro Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
  • Posty: 194
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 0
Metal napisał:
Nie trzeba najpierw ściągać prawego,żeby następnie zdjąć lewy boczek. Odkręć śrubę lewego i poczujesz,że on cały jakby się poluzował. Powinien się ruszać z połówką środkowego elementu. One są razem skręcone. Ale ta para,po odkreceniu imbusa trzyma się już tylko na wcisk - kołki wchodzą w gumowe gniazda.
Pociagnij po prostu całość do siebie - trochę mocno to trzymać potrafi ale wyczujesz.
Przynajmniej tak jest w 1600.
W moim RS1700 wtrysk 2008r dokładnie tak samo, "kołki wchodzą w gumowe gniazda"
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Lewy dekiel bezpieczników 3 lata 2 miesiąc ago #2

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1072
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Nie trzeba najpierw ściągać prawego,żeby następnie zdjąć lewy boczek. Odkręć śrubę lewego i poczujesz,że on cały jakby się poluzował. Powinien się ruszać z połówką środkowego elementu. One są razem skręcone. Ale ta para,po odkreceniu imbusa trzyma się już tylko na wcisk - kołki wchodzą w gumowe gniazda.
Pociagnij po prostu całość do siebie - trochę mocno to trzymać potrafi ale wyczujesz.
Przynajmniej tak jest w 1600.
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Lewy dekiel bezpieczników 3 lata 2 miesiąc ago #3

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1170
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
tak Kubuś masz rację, śruba jest z przodu od strony silnika, śruba imbusowa
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Lewy dekiel bezpieczników 3 lata 2 miesiąc ago #4

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1542
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Najpierw odkręć prawy , a potem lewy , śruba jest w środku . Dawno to robiłem , ale chyba tak to idzie .
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Ostatnio zmieniany: 3 lata 2 miesiąc ago przez SATURIAN.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Lewy dekiel bezpieczników 3 lata 2 miesiąc ago #5

  • krzyś
  • krzyś Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 28
  • Oklaski: 0
Witam. Mam problem RS 1700 Silverado ze zdjęciem lewego boczka od bezpieczników, jest śruba na imbus tak jak w prawym gdzie po odkręceniu zchodzi prawy bez problemu a lewy ma z przodu śrubkę na krzyżak brak dojścia tak jest orginalnie czy ktoś zrobił modyfikację.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.041 s.
Zasilane przez Forum Kunena