UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
Uciekający pas
- wemar
- COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- Moderator
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Continental opisuje to jako pas napędowy, a nie rozrządu. Wizualnie wygląda identycznie jak ten Yamahy, która raczej też sama tych pasów nie robi, ale zamawia i tylko brenduje.pinhead napisał: Kolego wemar,CONTI,to jest pasek rozrządu,a nie pas do silnika co ma 130 i więcej Nm.
Pisząc o identycznym wyglądzie, mam na myśli grubość części nożnej pasa, a nie zębów.
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- marekkacper
- Offline
- wie gdzie gaźnik
- Posty: 115
- Otrzymane podziękowania: 18
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Don Pedro
- Offline
- wie gdzie gaźnik
- Moim celem jest urzeć młodo najpóźniej jak się da
- Posty: 196
- Otrzymane podziękowania: 18
majkelpl napisał:
TataMichas napisał: Ile Wy chcecie dać za pas? 4k PLN???
Yamaha Polska leci w przysłowiowego człona i u nich pas kosztuje prawie 3 tysie, to ze w usa 250$ to zupenmie inna bajka.
Polska to dziki kraj i ceny sa jakie są a gro ludzi kupuje orygilane rzeczyw salonie Yamahy
Wszystko im bardziej niszowe tym cena wyższa. To samo w sportach motorowodnych czy lotniczych. Doją równo, bo na bazarku nie kupisz.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- majkelpl
- Offline
- Prawdziwy Raider
- Pędzacy na Waldku
- Posty: 4627
- Otrzymane podziękowania: 80
TataMichas napisał: Ile Wy chcecie dać za pas? 4k PLN???
Yamaha Polska leci w przysłowiowego człona i u nich pas kosztuje prawie 3 tysie, to ze w usa 250$ to zupenmie inna bajka.
Polska to dziki kraj i ceny sa jakie są a gro ludzi kupuje orygilane rzeczyw salonie Yamahy
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TataMichas
- Offline
- Zasilający Forum
- GTC 1F44-The Number Of The Beast
- Posty: 1017
- Otrzymane podziękowania: 54
benan napisał: Oryginalny nowy pas Yamaha kosztuję niecałe 2 tys .zł z cłem , przesyłką i innymi opłatami ,tylko trzeba zamówić z Japan impex ,w Polsce cena wzrasta o 100 procent i kosztuje ponad 4000
Ile Wy chcecie dać za pas? 4k PLN???
Coś co jest częścią OEM i kosztuje w stanach $250 czyli około 1k PLN, nie ma prawa być u nas 4 krotnie droższe...
www.yamahapartshouse.com/oemparts/a/yam/50045733f8700209bc793314/rear-wheel
Jeśli obecnie nie jesteście pod przysłowiową ścianą to BYĆ MOŻE będę mógł pomóc w zakupie w normalnej cenie pasów, ale dopiero po sezonie. Celowo używam trybu przypuszczającego, gdyż ostatnio u mnie wszystko zmienia się tak dynamicznie, że nie mam czasu taczki załadować...
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- majkelpl
- Offline
- Prawdziwy Raider
- Pędzacy na Waldku
- Posty: 4627
- Otrzymane podziękowania: 80
pinhead napisał: [
Benan,nie potrzeba wydawać aż 4 tysie na oryginalny pas bo za 1500-1700 kupisz pas wystarczająco dobrej jakości.
Otóz to ..... Ja kupiłem Panthera za 1800 i hula jak wariat
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
benan napisał: Oryginalny nowy pas Yamaha kosztuję niecałe 2 tys .zł z cłem , przesyłką i innymi opłatami ,tylko trzeba zamówić z Japan impex ,w Polsce cena wzrasta o 100 procent i kosztuje ponad 4000
Benan,nie potrzeba wydawać aż 4 tysie na oryginalny pas bo za 1500-1700 kupisz pas wystarczająco dobrej jakości.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- benan
- Offline
- wie gdzie gaźnik
- Posty: 157
- Otrzymane podziękowania: 10
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Lord Zed
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 969
- Otrzymane podziękowania: 28
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- majkelpl
- Offline
- Prawdziwy Raider
- Pędzacy na Waldku
- Posty: 4627
- Otrzymane podziękowania: 80
pinhead napisał: Panowie ileż można...to jest pasek rozrządu,a to, że wymiarami pasuję,bo pasuje do XV 1700,to nie znaczy, że wytrzyma przy tym silniku.
Ja osobiście, nigdy bym na czymś takim nie jeździł ,ale jak już kto woli
No ale wiesz ze na zajebistym forum Yamahy na fejsie siedzą specjalisci i Oni pisza ze po co przepłacac jak własnie taki pas idealnie pasuje do Yamahy
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Metal
- Offline
- Zasilający Forum
- Metal
- Posty: 1089
- Otrzymane podziękowania: 41
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
tomboj napisał: Mój pas jeździ z moto już 17 lat. Wizualnie ma się dobre, Nie piszczy. Zastanawiam się jednak, czy nie zakupić nowego. Ze dwa lata temu, ktoś wrzucił linki do aukcji z zamiennikami w rozsądnych pieniądzach. Dzisiaj już pewnie są nieaktualne. Poszperałem trochę w necie i znalazłem taki link: allegro.pl/oferta/pasek-napedowy-moto-harley-davidson-bad-continental-ctam-15028040782
Czy możecie potwierdzić, że będzie pasował do RS1700?
Panowie ileż można...to jest pasek rozrządu,a to, że wymiarami pasuję,bo pasuje do XV 1700,to nie znaczy, że wytrzyma przy tym silniku.
Ja osobiście, nigdy bym na czymś takim nie jeździł ,ale jak już kto woli
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- tomboj
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 147
- Otrzymane podziękowania: 16
Czy możecie potwierdzić, że będzie pasował do RS1700?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
Ja swój pas wymieniłem po prawie 20 latach,i jest bez jakichkolwiek uszkodzeń, pęknięć,ale dźwięki wydawał przeróżne,w zależności od nastroju
Myłem,smarowalem czym się tylko dało... pomagało,ale nie na długo,nawet w końcowych stanach szlifowałem zęby papierem ściernym,to pomagało na ok 1-2 tys km,ale to według mnie druciarstwo.
Pas kupiłem Drag Specialites,nie jest to wyrób oryginalny
Yamaha,HD,ale jest to pas napędowy do motocykli,i jest bardzo wytrzymały.
Ty, jak długo będziesz swój pas smarował,tak długo będziesz zadowolony,ale tylko w połowie,bo niestety,już go nie wyleczysz...
Gumki zabieraka również mogą trzeszczeć,jak stara kozetka,i tu też tylko wymiana.
PS. Wemar...na ten pas już czas,i to na poważnie
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
- COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- Moderator
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
W sobotę ponownie zrzuciłem koło, sprawdziłem co i jak, ale przy skręcaniu wszystkie dumpery puleya posmarowałem wazeliną. Skrzypienie jest dużo cichsze - dlatego na wstępie pisałem, że chyba to te gumki mogą być powodem, złego ustawienia puleya. Jutro powinny dotrzeć nowe, to porównam twardość.
Sprawdziłem pas - zero zużycia, zero pęknięć, skrzypiąca krawędź bez śladu spolerowania. Twardość pasa praktycznie identyczna do nowego pasa Continentala. Jeśli wymiana gumek nic nie da, to zmienię pas.
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
Ja też tak kiedyś robiłem,ale się z tego wyleczyłem,i kupiłem nowy pas dedykowany do HD, węższy,bo tego wymagała konstrukcja.
Pas posmarowany mydłem łapie podczas jazdy spore ilości kurzu,pyłu i to wszystko współpracuje w zębami pulleya.Chodź przedni jest dość odporny na tarcie,to tylny już nie...
Ja uważam, że pas ma być czysty,suchy,i pozbawiony jakichkolwiek powłok smarujących... może źle mówię,ale tak właśnie robię,i tego nie zmienię.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TataMichas
- Offline
- Zasilający Forum
- GTC 1F44-The Number Of The Beast
- Posty: 1017
- Otrzymane podziękowania: 54
Ta "Januszowa" metoda na szybko moim zdaniem pozwoli na ocenę sytuacji.
Oczywiście, zadanie należy wykonać na obecnych ustawieniach i bez zdejmowania koła pasa! Przy użyciu ciepłej wody, twardej szczotki umyj, a w zasadzi nasmaruj pas - ja lekko nawilżam pas i daję sporo mydła na szczotkę. Następnie pozwól całości wyschnąć i powtórz ćwiczenie na piszczenie.
Jeśli po kilku km piszczenie:
- ustało, to oczywiście zdecydowanie wina pasa, ale ta próba go jeszcze nie dyskwalifikuje!
- wciąż występuje to problem w naciągu/ustawieniu/gumach w kole
- ustało, ale po kilku kolejnych km wystąpi ponownie to...czas zamawiać nowy pas.
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Lord Zed
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 969
- Otrzymane podziękowania: 28
Nie zmienisz pasa bez demontazu wahacza.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- pinhead
- Offline
- Zasilający Forum
- Posty: 1339
- Otrzymane podziękowania: 105
Wemar,jeżeli koła są jednej,prostej linii,to przesunięcie koła w prawo o 1-2 mm musi dać efekt,chyba, że skrzywił Ci się wahacz
Na początek zrób test ze sznurkiem na pulleyach,a potem sprawdź małą poziomicą,czy pulleye mają pion,bo z dużym prawdopodobieństwem można sądzić, że są różnice... sprawdź to.
Ja przy budowie swojej XV to wszystko przerabiałem,i tu musi być równo w obu pulleyach.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.